Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По-голям акумулатор ли ми трябва?
Collapse
X
-
Стига си измисляхте! Vladim e дал почти точните стойности, с леко завишение. Акумулатор 60 Ач е напълно достатъчен, повечето са със стартов ток над 400 А Дизеловите двигатели с обем 1.9 литра излизат с акумулатор 60 Ач, и стартов ток 380 А Трябва ли да снимам оригинален, за доказателство ? Стартерът е с мощност 2 киловата - 200 ампера "преко сили". Може да има проблем в самия стартер, и като е студено - да затяга леко. При мен е така. На колата, в която ви казвам че мога да снимам оригинален - тя няма проблем със стартера, и при минус 15 върти точно така, както върти и при плюс 30, а оригиналният и акумулатор е вече на 9 години. Колега автор на темата - провери дали нямаш незаконно изтичане на ток в атмосферата , особено по посока на допълнително монтирано оборудване, като радио, ЦД, усилвател, и др.
Коментар
-
ogi28b написа:Колега автор на темата - провери дали нямаш незаконно изтичане на ток в атмосферата , особено по посока на допълнително монтирано оборудване, като радио, ЦД, усилвател, и др.Fiat Bravo 1997 TD100
Коментар
-
Аз бих го направил сам:- Измерване дали нещо не тегли ток при загасена кола - сваляме отрицателния полюс на акумулатора, допираме една от двете сонди на извода на акумулатора, а другата - на свалената клема. Преди това трябва да се уверим че токът не е твърде голям , за да изгори уреда ни, като измерим през незащитената верига - червената сонда на позиция 10! След като уредът отчете по-малко от 200 мА, можем да намалим обхвата и да направим ново, по-точно измерване. Пак напомням - точността точно при този уред клони към 0
Коментар
-
ogi28b написа:Аз бих го направил сам:- Измерване дали нещо не тегли ток при загасена кола - сваляме отрицателния полюс на акумулатора, допираме една от двете сонди на извода на акумулатора, а другата - на свалената клема. Преди това трябва да се уверим че токът не е твърде голям , за да изгори уреда ни, като измерим през незащитената верига - червената сонда на позиция 10! След като уредът отчете по-малко от 200 мА, можем да намалим обхвата и да направим ново, по-точно измерване. Пак напомням - точността точно при този уред клони към 0Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Само дето излизат от завода на ФИАТ, а не от завода на Бош Мисля че също не се дава гаранция за лампички, за течности, и за всякакви видове консумативи. Както казах - всеки ден виждам на живо оригинален заводски акумулатор на 9 години, с който 1.9 ЖТД пали като ужилен всяка божа сутрин, и при минус 15 и при плюс 30 - все еднакво.
Коментар
-
А някой загледал ли е, че на акумулаторите дават пусковият ток по два стандарта. Колега а какво ти е маслото в двигателя, да не е някое което става доста гъстичко при застудяване и това допълнително да тормози, също така може да пробваш да натискаш съединителя за да не се въртят и скоростите. И другото което е, че на тази Искра всичко и е паднало за две години поне на 50% особено като знам Фиат каква возия има по нашите пътища
Коментар
-
Re: По-голям акумулатор ли ми трябва?
Halt написа:trustworthy написа:Колега, този акумулатор просто не е за този двигател. Направ не ми се мисли какъв тормоз е в студовете паленето с негоТази сутрин дори със зареден акумулатор, същия ***. Май ще трябва да се насоча към изгорели подгревни свещи.
Коментар
-
ogi28b ви е дал по-точни стойности. Просто помислете преди десет години при тогавашната технология за производство на акумулатори, защо на 62Ah акумулатор му дават 380А стартов ток, а днес тази стойност е доста по-голяма. Стойностите дадени от производителя са напълно достатъчни, а при слагане на по-голям акумулатор (в Ah) рискувате да има недозареждане, но това е друга тема дъвкана мнооого пъти.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Добре, един такъв въпрос: като отидете да купувате нов акумулатор, данни от производителя или какъвто излиза по каталог вземате? Аз се доверих на вторите и за момента не съжалявам, а и не се чувствам ’прецакан’, че съм купил по-скъп, отколкото е било необходимо...ако въбще е така на практика. Проблемът тук не е в капацитета в амперчасове, а в стартовия ток. Не съм гледал в епер, но предполагам, че алтернаторите ни са едни и същи. Щом Бош казват, че може 72 Ач, значи няма проблем да го зареди, но не това е важното, а 1.5 пъти разликата в стартовия ток - тя има огромно значение за студения старт.Имам лични наблюдения каква е разликата в паленето на прясно зареден 540-амперов в средно добро здраве и 720-амперовия при еднакви условия на палене. Самото въртене е осезаемо по-енергично.Отделно, че точно ’Искра’ не са от най-сериозните марки на пазара (IMHO). Аз лично имам доста резерви, след като на 3-тата година даде мъртва клетка._______
146 JTD
Коментар
-
trustworthy написа:Добре, един такъв въпрос: като отидете да купувате нов акумулатор, данни от производителя или какъвто излиза по каталог вземате? Аз се доверих на вторите и за момента не съжалявам, а и не се чувствам ’прецакан’....Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар