Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схема за халогени, помогнете!!!!!-Светнаха най-накрая!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Релето, трябва ли да грее при изключени светлини(защото това е проблема)?
    Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
    Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG

    Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!

    Коментар


      #17
      Не трябва да грее явно нещо не си го вързал както трябва.П.С. и аз на скоро си слагах халогени на Типока но си купих ново реле за халогени (30А) за 3.50лв.
      Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
      Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
      Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

      Коментар


        #18
        ivan_dice написа:
        .... а най-добре викни някой приятел да ти помага който е по открехнат в тея теми
        най вероятно нещо си сбъркал ..... релето НЕ ТРЯБВА да грее
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          Колеги, какво ли не правих превръзвах кабели, сменях букси , като включа + към акумулатора и релето пак цъка! Нали трябва при изключено положение на ключа, до релето да не достига ток? Накрая ще взема да ги счупя и да не се занимавам с тях(само ме е яд за бронята).
          Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
          Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG

          Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!

          Коментар


            #20
            Колега, както казаха и другите - нещо си сбъркал, ако приемем че всички елементи са здрави и работят според предвиденото - ключето, релето, има хубава маса, всички връзки са здраво стегнати. Колкото и да превръзваш кабели , има един-единствен правилен начин. Ако го спазиш - търси проблема в някой елемент.

            Коментар


              #21
              Проблема се реши, като си взех ново реле и отидох до ел.техник!!!! Е важен е крайният резултат - ВЕЧЕ СЪМ С ХАЛОГЕНИ! Благодаря, за всички мнения по-темата!!
              Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
              Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG

              Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!

              Коментар


                #22
                Здравейте, колеги!Един въпрос, малко извън непосредствената задача на темата, но все пак е свързан с халогени на Мареа ))Та някой може ли да ми каже къде е закрепена масата на халогените?Всички кабели са облечени в допълнителна пластмасова оплетка и не ми се разваля, за да я търся (чисто физически, а не по схема). Прегледах темите, но този проблем не го видях да е засегнат някъде...Мога да работя с мултицет и свободно чета ел. схеми, но не ми се рови из колата без да имам предварителна насока!Нямам халогени, а ключето, релето и крушките работят. Преди халогена ми пристигат 6V и затова съм на мнение, че проблема е в масата.Благодаря Ви предварително!!!

                Коментар


                  #23
                  Е как ще ти пристигат 6 волта, а пък проблемът ще е в масата? Массата е веригата с минуса, а 6-те волта ти пристигат по веригата с плюса. Значи проблемът не е в масата. Ако обаче ти идваха 13.5 волта, тогава може би е в масата. Масата се намира между акумулатора и левия фар, малко надолу, един дебел кабел, навит с болт с глава 13 мм на гредата, това е за левия фар за мъгла, а за ддесния е симетрично на левия.Малко по-надолу в раздела има и отговор на въпрса ти. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=65241

                  Коментар


                    #24
                    На първо място благодаря за инфото и за линка!А относно 6-те волта историята е следната - преди фасунката локализирах кабелите на халогените и напрежението между единия и купето (-) е 0, а между другия и купето е 6 V. Та оттук формирах заключение, че имам проблем с масата

                    Коментар

                    Working...
                    X