Колеги, пуснах вече тема Какво ми трябва за халогените! Мислех си,че съм ги вързал правилно, днес обаче сутринта като станах и отидох до колата, като пипнах релето и то беше загрято! Ясно е, че в схемата нещо съм сгрешил, но КАКВО! Плюса на ключа на схемата която съм направил е вързан преди бушона за + на акумулатора, но при такъв случай релето стой под напрежение постоянно! Според мен проблема е от схемата на ключа, къде по-дяволите да му вържа +???????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схема за халогени, помогнете!!!!!-Светнаха най-накрая!
Collapse
X
-
Там където си сложил питанка на ключа трябва да вържеш плюса. И трябва да си сигурен че клеми 86 и 85 са за бобината на релето. Също така трябва да вържеш + на акумулатора на нормално отворения контакт, което ще рече че като подадеш захранване на бобината контакта ще се затвори и ще пусне + до фаровете.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
-
Релето е от старите Жигули, метално с 4 извода(не е малко на габарити)! Сега позиция 86 и 85 незнам как мога да ги проверя?Аз съм си ,,МАйстора"!Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG
Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!
Коментар
-
колега по принцип е това ти е схемата по която трябва да вържеш всичко ... сега незнам какво реле ползваш но за най сигурно си го замери с мулрицет .... ако не знаеш как става разгледай е тая тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26566.... а най-добре викни някой приятел да ти помага който е по открехнат в тея теми GOOD LUCKAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Айде още малко помощ че ми стана интересно .... начинът по който трябва да замерих релето е следния .... слагаш уреда в положение да мериш късо съединение ..... и започваш да докосваш изводите на релето ... когато уредът "изцика" значи сондите му са на двата извода на бобината (намотката) на които от едната страна закачаш маса (-) а другия край вързваш към комчето с което ще включваш халогените, на което също си вързал единия край към 12-тте волта на акомулатора .... а останалите 2-ва извода на релето са за халогените - на 1-вия вързваш проводника който идва от акомулатора и на 2-рия този който отива към 2-та халогена .... при халогените единия край ти е + който идва от релето а другия отива на маса ... и але хоп имаш халогени Късмет !AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Начинът на свързване показан в първият пост е съвсем точен, и ако кабелите както са показани, са свързани на съответните номера на крачето, то няма нужда от доплънително измерване с уреда. Единственото точно, правилно място, на което трябва да се свърже кабелът с питанката - това е към "плюс от габаритите", някъде след техния "ключ", и то така, че този плюс да изчезва, когато контактният ключ е в позиция за "габарити без контакт" (ако има такава). Ако извадиш една картинка на окабеляването на габаритите , за модела в който искаш да приложиш това - ще е по-лесно.
Коментар
-
браво бе оги ... за това не се бях сетил че копчето не трябва да е директно към акомулатора а към габаритите и то на определено място така че да не работи когато колата е оставена на PARKING режим (само габарити) .... има много голяма логика в това .... и ще му е много интересно на колегата да го направиAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Колегата оги е прав, че халогените трябва да светят само при включени габарити Както е на първата схема, само, че от ключа на габарита се взима плюс (+) за релето и с ключа които включва халогените са подава минус (-) към релето. Или 85 + от габарити 86 минус от ключа за халогените. По принцип халогените не трябва да светят и при дълги светлини. Но ако искаш да е както си трябва ще трябва да се направи нова схема, тази която си дал + промените от моя страна е най елементарна :D
Коментар
-
chaveto написа:Колегата оги е прав, че халогените трябва да светят само при включени габарити Както е на първата схема, само, че от ключа на габарита се взима плюс (+) за релето и с ключа които включва халогените са подава минус (-) към релето. Или 85 + от габарити 86 минус от ключа за халогените. По принцип халогените не трябва да светят и при дълги светлини. Но ако искаш да е както си трябва ще трябва да се направи нова схема, тази която си дал + промените от моя страна е най елементарна :D
Коментар
-
Едно уточнение, не целим да не светят при включени дълги ами да се получи проста схема при която ключа подава маса към релето и халогените светват при включени габарити. Ако целим да са както си трябва казах, че схемата трябва да се промени.Относно имената нямаш право да се сърдиш все пак и ти не си го написал с главна буква когато си се регистрирал
Коментар
-
сагласен съм с "Оги" .... че прекъсвача трябва да се сложи на + а другия край на релето трябва да се изведе директно към маса ... а освен това трябва + да идва от габарити ... понеже те светят постоянно независимо дали си на къси дълги или само габарити ... и по принцип по оригиналната схема си е така (съдя по 3-те бравота които имам вкъщи понеже и на трите халобени светят на включени габарити,къси и дълги светлини) .... а освен това като включа дълги късите не изгасват ..... незнам дали е правилно ама при моите 3 случая е така виждал сам други при които като се пусант дълги светлини късите угасват .... но незная защо !AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Халогените задължително трябва да тръгват само ако са пуснати габаритите, нататък всеки производител си решава дали при дълги да гаснат, при пускане на халогените да тръгне и отзад за мъглата............. Ако релето ще се монтира някъде навън покрай фаровете бих си я направил по моя вариант. А относно за +/- от дългите си мисля, че няма да стане................ като се ползва светлинен клаксон........................
Коментар
-
ivan_dice написа:сагласен съм с "Оги" .... че прекъсвача трябва да се сложи на + а другия край на релето трябва да се изведе директно към маса ... а освен това трябва + да идва от габарити ... понеже те светят постоянно независимо дали си на къси дълги или само габарити ... и по принцип по оригиналната схема си е така (съдя по 3-те бравота които имам вкъщи понеже и на трите халобени светят на включени габарити,къси и дълги светлини) .... а освен това като включа дълги късите не изгасват ..... незнам дали е правилно ама при моите 3 случая е така виждал сам други при които като се пусант дълги светлини късите угасват .... но незная защо !Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Оги, каква е идеята да не ти светят халогените, когато са пуснати дълги? На някои от Мицобишитата Галант 2000 година дори има втори комплект фабрични халогени, които се пускат при дълги, като първите халогени не се гасят автоматично.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар