Здравеите колеги днес си купих усилвател Thunder Tca-2050 http://www.hifi-pictures.net/base-ca...A-2050/amp.htm и не ми е ясно кое къде трябва да свържа ще съм много благодарен ако някои ми обясни .Другият проблем е че на ЦД е Panasonic и няма изход за усилвател и има ли някъква възможност да се пусне към усилвателя.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помагаите,много голям проблем с усилвателя !!!
Collapse
X
-
Там където пише "High In" се подава сигнал от коаксиалните говорители,но незнам как точно и от къде да вземеш букса. А иначе как се вързва: на GND свързваш кабела с масата от купето, на B+ вързваш кабела с плюса от акумулатора,REM е кабелчето от CD-то което включва усилвателя при включване на CD-то,OUT е изхода за суб.говорителяFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
-
За OUT-а съм се заблудил- вързвай говорителя на бридж, там където казваш е изхода. Масата от купето трябва да е възможно най-близо до усилвателя,а от такава директно от двигателя мисля че няма да има смисъл.Направи си окабеляването добре и си смени кабела(минуса) от купето до акумулатора със такъв,каквото ти е и масата на усилвателя(еднакво сечение да са) И мисля че ще е достатъчно. Ами за CD-то?! - В кутията на стъпалото трябва да има кабелче с накрайник,който влиза точно в HIGH IN на усилвателяFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Ами за CD-то?! - В кутията на стъпалото трябва да има кабелче с накрайник,който влиза точно в HIGH IN на усилвателя[/quote]Колега оказа се че най-неясен ми е проблема със ЦД-то,усилвателя го купих 2 ра ръка от на един приятел приятел,и го зех в пликче ето и този отговор клега не ти го разбрах букел не знам за кар аудио Там където пише "High In" се подава сигнал от коаксиалните говорители , ако мойеш да ми го обясниш като за по прост човекКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Ами това там където пише HIGH IN е букса "женска" нали така... Трябва да имаш мъжкото на тази букса и както виждаш там пише L+ L- , R+ R- : Тези + и - се взимат от дясната ти елипса и от лявата ти елипса (ако имаш някакви коаксиални колони на кората примерно) коаксиални,ако не ти е ясно де,означава говорители които имат и пищялка на тях(дву-лентови,три-лентови....) свирят широк спектър честотиТака подаден там сигнала-на HIGH IN от коаксиалките се преобразува от усилвателя,за да подава на субуфера само ниски честотиFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Колега още нямам буфер малко по натам ще си взимам , за момента искам с усилвателя да захраня 2 елипси,та ме интересува сега на тези двата чинча женските "In’’ дали мога да подам звук директно от Оut-овете за колоните които за моя модел ЦД ги водят по 50 wat , защото както съм обяснил по нагоре нямам изходи за усилвател.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
До сега бях в колата,стария собственик явно и тои е имал музика защото имаше прекарани кабели за стъпало + 6 кв и 6 кв маса под задната седалка.Вързах моито стъпало, до него стига ток да те отрепе обаче после вече е мъка power не свети нищо не свети никакви признаци на живот не показва,не съм пускал кабел към ремоута предполагам че като няма ремоут ще работи постоянно или се бъркам и ако е така,какво ли му е станало.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Реших да направя още 1 опит от моя страна,намерих рема на цд-то (1 час ровене с мултицета) свурзах го и сичко тръгна обаче последва 1 палене на предпазителя на стъпалото а иначе всичко си свиреше до преди това,къде може да е грешкатаКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Я отиди да ти го вържат някои майстори,защото може и това да не е RЕМ-а или пък да си объркал нещо друго при свързването. По-добре недей прави проби че другия път може да не изгори предпазителя и да се простиш с усилвателчето Yellow_Flash_Colorz_PDT_37Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Колеги, мисля че бъркате генерално предназначението на "High In". Това е ако CD-то ти няма изход към усилвател (чинчове), да вземеш ОТ изхода за колоните на CD-то сигнала и да го подадеш на усилватела. Т.е. ако имаш изход на CD-то, той е от предусилватела и го включваш към чинчовете дето пише In, ако нямаш изход на CD-то, тогава от кабелите дето отиват към колоните подаваш сигнал на този "High In". Разликата е че тук сигнала минава и през усилвателя на CD-то и резултата трябва да се понастрои малко. OUT ти е ако връзваш още един усилвател, да вземеш директно сигнал от този, а да не ползваш още комплекти кабели.
Коментар
-
Travel_Mate1 написа:Колеги, мисля че бъркате генерално предназначението на "High In". Това е ако CD-то ти няма изход към усилвател (чинчове), да вземеш ОТ изхода за колоните на CD-то сигнала и да го подадеш на усилватела. Т.е. ако имаш изход на CD-то, той е от предусилватела и го включваш към чинчовете дето пише In, ако нямаш изход на CD-то, тогава от кабелите дето отиват към колоните подаваш сигнал на този "High In". Разликата е че тук сигнала минава и през усилвателя на CD-то и резултата трябва да се понастрои малко. OUT ти е ако връзваш още един усилвател, да вземеш директно сигнал от този, а да не ползваш още комплекти кабели.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар