Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помагаите,много голям проблем с усилвателя !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помагаите,много голям проблем с усилвателя !!!

    Здравеите колеги днес си купих усилвател Thunder Tca-2050 http://www.hifi-pictures.net/base-ca...A-2050/amp.htm и не ми е ясно кое къде трябва да свържа ще съм много благодарен ако някои ми обясни .Другият проблем е че на ЦД е Panasonic и няма изход за усилвател и има ли някъква възможност да се пусне към усилвателя.Благодаря предварително
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .


    #2
    Там където пише "High In" се подава сигнал от коаксиалните говорители,но незнам как точно и от къде да вземеш букса. А иначе как се вързва: на GND свързваш кабела с масата от купето, на B+ вързваш кабела с плюса от акумулатора,REM е кабелчето от CD-то което включва усилвателя при включване на CD-то,OUT е изхода за суб.говорителя
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      А ако си зема масата от акумолатора дали няма да стане по добре.Съмнявам се за OUT-a дали не е за друго ,щот нали ако имам суб. се лови на бридж от стъпалото.А за цд то някво предложение ?
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #4
        За OUT-а съм се заблудил- вързвай говорителя на бридж, там където казваш е изхода. Масата от купето трябва да е възможно най-близо до усилвателя,а от такава директно от двигателя мисля че няма да има смисъл.Направи си окабеляването добре и си смени кабела(минуса) от купето до акумулатора със такъв,каквото ти е и масата на усилвателя(еднакво сечение да са) И мисля че ще е достатъчно. Ами за CD-то?! - В кутията на стъпалото трябва да има кабелче с накрайник,който влиза точно в HIGH IN на усилвателя
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #5
          Ами за CD-то?! - В кутията на стъпалото трябва да има кабелче с накрайник,който влиза точно в HIGH IN на усилвателя[/quote]Колега оказа се че най-неясен ми е проблема със ЦД-то,усилвателя го купих 2 ра ръка от на един приятел приятел,и го зех в пликче ето и този отговор клега не ти го разбрах букел не знам за кар аудио Там където пише "High In" се подава сигнал от коаксиалните говорители , ако мойеш да ми го обясниш като за по прост човек
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            Ами това там където пише HIGH IN е букса "женска" нали така... Трябва да имаш мъжкото на тази букса и както виждаш там пише L+ L- , R+ R- : Тези + и - се взимат от дясната ти елипса и от лявата ти елипса (ако имаш някакви коаксиални колони на кората примерно) коаксиални,ако не ти е ясно де,означава говорители които имат и пищялка на тях(дву-лентови,три-лентови....) свирят широк спектър честотиТака подаден там сигнала-на HIGH IN от коаксиалките се преобразува от усилвателя,за да подава на субуфера само ниски честоти
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              Колега още нямам буфер малко по натам ще си взимам , за момента искам с усилвателя да захраня 2 елипси,та ме интересува сега на тези двата чинча женските "In’’ дали мога да подам звук директно от Оut-овете за колоните които за моя модел ЦД ги водят по 50 wat , защото както съм обяснил по нагоре нямам изходи за усилвател.
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #8
                До сега бях в колата,стария собственик явно и тои е имал музика защото имаше прекарани кабели за стъпало + 6 кв и 6 кв маса под задната седалка.Вързах моито стъпало, до него стига ток да те отрепе обаче после вече е мъка power не свети нищо не свети никакви признаци на живот не показва,не съм пускал кабел към ремоута предполагам че като няма ремоут ще работи постоянно или се бъркам и ако е така,какво ли му е станало.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  Сложи REM-а защото иначе ще почакате доста за да тръгне. И с прекаран вече REM и свързан кажи на момчето да ти върже останалото Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    На Цд-то имаше 2 кабела и нито 1 от тях не стана реших да направя 1 мост от + са ,ефекта беше БОМБАстичен изгорих предпазителя.И утре ще ходя до Технополис там има отвън и слагат kараудио
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #11
                      Реших да направя още 1 опит от моя страна,намерих рема на цд-то (1 час ровене с мултицета) свурзах го и сичко тръгна обаче последва 1 палене на предпазителя на стъпалото а иначе всичко си свиреше до преди това,къде може да е грешката
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #12
                        Я отиди да ти го вържат някои майстори,защото може и това да не е RЕМ-а или пък да си объркал нещо друго при свързването. По-добре недей прави проби че другия път може да не изгори предпазителя и да се простиш с усилвателчето Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                        Коментар


                          #13
                          Колеги, мисля че бъркате генерално предназначението на "High In". Това е ако CD-то ти няма изход към усилвател (чинчове), да вземеш ОТ изхода за колоните на CD-то сигнала и да го подадеш на усилватела. Т.е. ако имаш изход на CD-то, той е от предусилватела и го включваш към чинчовете дето пише In, ако нямаш изход на CD-то, тогава от кабелите дето отиват към колоните подаваш сигнал на този "High In". Разликата е че тук сигнала минава и през усилвателя на CD-то и резултата трябва да се понастрои малко. OUT ти е ако връзваш още един усилвател, да вземеш директно сигнал от този, а да не ползваш още комплекти кабели.

                          Коментар


                            #14
                            Travel_Mate1 написа:
                            Колеги, мисля че бъркате генерално предназначението на "High In". Това е ако CD-то ти няма изход към усилвател (чинчове), да вземеш ОТ изхода за колоните на CD-то сигнала и да го подадеш на усилватела. Т.е. ако имаш изход на CD-то, той е от предусилватела и го включваш към чинчовете дето пише In, ако нямаш изход на CD-то, тогава от кабелите дето отиват към колоните подаваш сигнал на този "High In". Разликата е че тук сигнала минава и през усилвателя на CD-то и резултата трябва да се понастрои малко. OUT ти е ако връзваш още един усилвател, да вземеш директно сигнал от този, а да не ползваш още комплекти кабели.
                            Прав си колега точно така е.А аз си останах без усилвател Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 поне имам познат които се занимава с електроника и ще му го дам да го оправи.
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар


                              #15
                              Какви пари ти продаде усилвателя ако не е тайна.

                              Коментар

                              Working...
                              X