Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел.Схема за Фиат Пунто.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел.Схема за Фиат Пунто.

    Къде мога да намеря ел.схема за фиат пунто 1.7TRD 1995г.

    #2
    И аз търся схема за ПУНТО 1.2 16 V- АБС проблем

    ЗдравейтеСвети ми лампата на АБСПроверих бушона, после релето и накрая измерих двата предни датчика - не показва нищо омметъра- отворена верига. Обикновено показва около 1 Ком., но тук не показва нищо-!?И двата да са гръмнали?Ще търся задните да измеря.Някой да има схема на АБС на Пунто с двигател 188А5000 или нещо подобно!? Помогнете

    Коментар


      #3
      Re: Ел.Схема за Фиат Пунто.

      vlado0549 написа:
      Къде мога да намеря ел.схема за фиат пунто 1.7TRD 1995г.
      Виж тукhttp://punto.mysteria.cz/fiat.htmНай долу са схемите,не зная обаче дали има това ,което те интересува...Успех !
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        Благодаря ти

        Но са за друг модел. Намерих и задните клеми под задната седалка, но и те ми дават отворена верига. Смених уреда -пак същото. В един руски сайт пише , да се мерят със стрелкови уред!? Поръчах си книгата на H.R.ETZOLD-номер 125 -ПУНТО след 1999 год. за да видя какво представляват датчиците.Теоретично трябва и 4-те да са прекъснати, но практически е невъзможно. Започвам да ги откачам един по един и да ги изследвам-трябва да са индуктивни бобини с нняколко хиляди навивки-5000 и с много тънък проводник -0.06мм Или трябва да завъртя колелото и да измеря колко волта дава? Оправял съм датчици на АУДИ- дано са същите-системата и тук е БОШ.

        Коментар


          #5
          С уговорката, че не познавам Пунто, приципно: това, което са писали да се мери със стрелкови уреди, се отнася за случая, когато мериш индуктираното в датчика напрежение, когато се завърти колелото. Общо взето, от това упражнение можеш да разбереш работи ли датчикът или не (но не и евентуално влошени характеристики или прекъсвания). А съпротивлението дори е по-добре да мериш с цифров уред (предполага се, че е по-точен).Странното е, че на всички датчици ти дава безкрайно голямо съпротивление. На куплунга на самия датчик ли мериш и сигурен ли си, че правиш добър контакт? Защото наистина е доста невероятно и четирите да са с прекъснати намотки!
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            #6
            Датчици ХОЛ ефект

            ЗдравейтеНовите датчици от 2000 год са на принципа на Хол ефекта-Пластина , а не бобина с намотки, в магнитно поле на намагнетизиран сепаратор/гривна/на лагера , затова нямат съпротивление 0.8 - 1.3 ком, а мегаоми-почти отворено!? :P

            Коментар


              #7
              Re: Датчици ХОЛ ефект

              kuzigeorg написа:
              ЗдравейтеНовите датчици от 2000 год са на принципа на Хол ефекта-Пластина , а не бобина с намотки, в магнитно поле на намагнетизиран сепаратор/гривна/на лагера , затова нямат съпротивление 0.8 - 1.3 ком, а мегаоми-почти отворено!? :P
              Ако датчика ти е с 4 извода, значи е с ефекта на Хол!Там се проверява първо дали идва захранване и после импулсите при въртене - със светодиод!

              Коментар


                #8
                Датчик АБС

                ЗдравейтеС 2 извода са клемите-объркал съм сеЗначи не е датчик на Хол- той е с поне 3 извода-два захранващи и един сигнален-може би е някакъв полупроводник- и от сервиз Бош не знаеха и се дивиха и не можаха да го хванат с измерване или с тестер,затова след редица експерименти сам си установих дефектния датчик и го смених.С два изхода е, но не може да се измерят килооммове - не е индукционна бобина , а мегаомове-почти отворено.И четрите ми даваха почти отворено, но дефектен беше само предния ляв, след смяната вече имам АБС ,нулира се лампата, но с проблеми които ги описах по-горе.Отново върнах старият датчик-АВС свети непрекъснато и не гасне лампата.Така , че проблема е наполовина решен -дефектен датчик-сменен и още нещо - но какво!? :P

                Коментар

                Working...
                X