Да колега, прав си. Но тук коментираме само малко удобства. Нищо повече.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
Щракнете върху Старт/Start и след това щракнете върху Контролен панел/Control panel.Натиснете два пъти върху Програми/Programs и Компоненти/Add or Remove Programs. Вижте кои версии на .NET Framework вече са инсталирани на компютъра. Тези версии които ги нямате, ги изтеглете и си ги запишете в отделна папка или на USB флашка. Тегленето е най-добре да е от сайта на Майкрософт (на български език).http://support.microsoft.com/kb/923100 - там някъде по средата има линкове за всяка версия от 1.0 до 3.5. ... дръпнете ги и си запишете на USB флашка ....После с флашката отивате на лаптопа който ще ползвате за диагностика и почвате инсталацията. Връзка с Интернет няма да ви трябва.Инсталирайте от най-ниската липсваща версия, после съответния и Service pack ... и така до версия 3.5 ... Те така са и подредени на сайта.Това е в случай, че .NET-а не се е омазал.Ако се е омазал - в линка по-горе е описана процедурата как се деинсталира и т.н. ... добре е описано, лесно е ... Другият вариат е преинсталация на Windows ... ПП/ Важно: Ако не се премахне/изчисти изцяло омазания дот.НЕТ, има голяма веротност като инсталирате липсващите по-високи версии, пак да си остане омазан ... и главоболията да продължат. Инсталиране на версия дот.НЕТ върху съществуваща такава не дава гаранция че ако има проблем, той ще се оправи. ПП2/ Варианта (както писа по-горе iuly_vn) да се интегрира дот.НЕТ в инсталационен диск на Windows e голямо удобство, но за да ги интегрирате, преди това пак трябва да ги изтеглите всичките ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
pr_00f написа:И колко е голяма инсталацията на 3.5 все пак ?Пълната ? ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Явно неможе да ми разберете мисълта исках да кажа че незнам къде точно е проблема но след две преинсталации от различни компютарджии се същия проблем, та колегата като пусна мухата за въпросните нетове пробвах и аз и нещата се оправиха а автора твърди в сайта че работи с нет 2.0 Явно ще продългавам да си търся програмист да ми оправя нещата(но дипломата му да не е на челото а вътре в главата) но как ще стане не знам защото аз искам така ако може а те ми викат може ама така е по красиво Се едно като ми дойде клиент за накладки аз да го убеждавам че трябва да си смени джантите Нещо такова се получава Да ме извинят някой ама аман от компютърджии (нищо лично и никога не поставям нещата под общ знаменател ,но такъв ми е късмета)Иначе ако се питате кво търся тук с тъпите си мнения като съм автомонтьор и би трябвало да се забавлявам с професионалнисофтове,но просто аз работя по механични проблеми а компютърджииските истории са ми хоби и то яко че чак май знам кое кво подържа повече от професионалистите защото следя редовно развитието и на профи техниката
Коментар
-
Според мен софтуерчето си го бива. На вид е приветливо (колегата се е опитал да изкопира начина на работа с EsiTroniс),което лично мен много ме улесни,а бе позитивно настроен съм към него.Кореспондирам си с Дерек Гослин (разработчика на alfadiag) и щом той се изказа доста позитивно ,значи колегата заслужава да му се плаща за програмата. Аз лично съм си плащал AlfaDiag-a 65 евра ,преди близо две години. Имам малко съмнения относно точността на програмата ,защото на алфадиаг ми излизат едни стойности ,на ФЕС -други. За момента имам на компютъра си ФЕС 2.1 мисля , само за сравнение м/У двата софтуера.Не карам фиат наистина ,карам алфа, но ми направи впечатление ,че примерно с AlfaDiag мога да си калибрирам електронно съединителя ,с ФЕС не мога. С AlfaDiag мога да си калибровам робота , при ФЕС нещата са малко по иначе- може и с него ,но не от първия път ,трябва да пускам рутината 3-4 пъти. Но ,честно казано 50 евра не са никак много за такъв софтуер ,ако работиш това. Но както е в моя случай -само за собствената кола ,и за на приятели ,от които не изкарваш нищо....има други алтернативи. В частност към Яни , евала ,че си се нагърбил с тази наистина нелека задача . Лично аз използвам EsiTronic в момента ,щото имам четец и софтуер(него ползвам и като база за сравнение,за да гледам стойностите на алфадиаг ) ,на български е ,последна версия е и на него най-много му вярвам.Alfa Romeo 156 2000 16v Selespeed
Alfa Romeo 164 2000 16v -У районното
Opel Omega 2000- на батко стария кон
Коментар
-
emzo написа:Викаш нямаш крака за 2.2 и седиш на 2.1Alfa Romeo 156 2000 16v Selespeed
Alfa Romeo 164 2000 16v -У районното
Opel Omega 2000- на батко стария кон
Коментар
-
emzo написа:За да имаш лицензен ЕСИ, значи с това се занимаваш, преценил си и си го купил.Аз да си закача колата веднъж на 2 месеца или да видя колата на някой колега.Не ми трябва ЕСИ, а ВИСА-та е все още единственото FREE решение за коли с KL линииAlfa Romeo 156 2000 16v Selespeed
Alfa Romeo 164 2000 16v -У районното
Opel Omega 2000- на батко стария кон
Коментар
-
emzo написа:За да имаш лицензен ЕСИ, значи с това се занимаваш, преценил си и си го купил.Аз да си закача колата веднъж на 2 месеца или да видя колата на някой колега.Не ми трябва ЕСИ, а ВИСА-та е все още единственото FREE решение за коли с KL линии
Коментар
-
Излезе нова версия.06/20/2010 - Version 2.3 - Added Turkish and Dutch data languages- Moved all data messages into external text files- Added Transfer License function that allows users to unregister the program from one computer and register it on another one- Added SCAN function (scans the vehicle for all supported modules)- Added Remote control programming function (Stilo and Punto Mk2)- Improved ELM327 Bluetooth support, but still too unstable and not recommended- Improved Stilo/Punto blinkers activation/deactivation function- Added option to change screen fonts from Settings window- Fixed the problem with Templates and Tags not showing on screen- Changed the naming of log and csv auto-export files to include vehicle make/model- Added Bosch Motronic ME7.3H4 support- Added Lucas EPIC DCU3F Diesel Injection support- Added Bosch Motronic ME 3.1 (pre-EOBD versions) support- Added BITRON dirver door, passenger door and boot support- Added G.E. PROCOND dirver door, passenger door and boot support- Added TRW dirver door and boot support- Added TRW Lucas ABS (Croma, Brera, 159, Ypsilon) support- Revised Selespeed CFC208 & CFC209 calibration functions- Added calibration functions to Selespeed CFC208(1) (Punto ’03, Idea, 147, GT, Ypsilon, Musa)- Revised EDC16 calibration functions- Added cruise control re-learn function for EDC15C7
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар