Колегата скип не те съди а само ти обяснява как стоят нешата!А ако ти не го разбираш значи че не разбираш и от диагностика,така че не виждам кво те вълнува софта и ходи да си сменяш джантите че тва го можеш с сигурност А що се отнася за алтернативи ако продължат още такива като теб да дразнят твореца няма да видите и 20мин защото човека ще си защити софта хардуерно (ако ти говори нещо) и даже братята ру няма да ти помогнат ами ще дадеш поне 2000лв и ще четеш на воля Айде че трябва да правя диагностика с КиЛ линии
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
G.Konzolev написа:Ако иска да го разработва, друг ще го измести. ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Смятам че всеки е в правото си сам да определя цената на това което продава - независимо дали това са авточасти, софтуер или заплата/личен труд ...По горе колегата G.Konzolev се оплака, че преди продукта е бил безплатен, а сега не е. - Да, в процеса на разработката в FiatECUscan имаше проблеми, непълноти, ограничен набор от поддържани двигатели и т.н. ... и беше безплатна.- Сега има добавени много повече ECU-та с които работи софтуера, доста повече функции ... вижте списъка на поддържаните двигатели, ABS, AirBags и др. - И което е по важно - с последните версии на FiatECUscan може да се правят някои много полезни неща, които с никой друг софтуер (безплатен или хакнат) не може да се направят, а са често необходими ... И това че вече за позлването им трябва да се плаща е нормално ... не вярвам някой от нас да работи продължително време за без пари.И не на последно място - всеки които е отварял сайт знае, че за поддръжката му освен време, има и парични разходи ... и в тази връзка искането всичко да е безплатно е меко казано малко нахално ... това по адрес на G.Konzolev - три поста по нагоре ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Не съм чел цялата тема, но мисля, че Емо не е прав. Какво е това до 10 евро, Емо? Извинявай, ама за лъскане на обувки взимат толкова И докато обувки може да лъска почти всеки, то специализиран софтуер могат да напишат малцина.Естествено, че всеки предпочита да вземе нещо без пари, но в случая мисля, че цена от 50 евро е напълно резонна.И аз ползвам краден софт, естествено, но например ако реша да си купя Аутокад-а, ми искат 6000 евро. Ето това е цена, несъобръзена с българския пазар. Затова и го крада. Ако беше 200-300-500 лв, бих си го купил с удоволствие.Иначе в качеството си на модератор наблюдавам темата и ще има наказания, ако тонът излезе извън рамките на нормалния.
Коментар
-
chaveto написа:Не е толкова до цената а до това как се извъртяха нещата и това е адски дразнещо. Започна се от нещо малко, правеха се логове.................... и се пращаха на автора и сега к.. Ми сега защо тази тема не се затрие и да се сложи на чисто в раздел с бизнес обяви и автора да си цака.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
naskobg написа:Колеги, обръщам ви внимание, че водите спорове във Важна тема. Ако продължавате в същия дух сменям статуса на темата. Преди това ще приложа правилата относно спама.
Коментар
-
pr_00f написа:Понеже със стандартният VAG-COM ( за пример този http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html )кабел може да се прави диагностика само на основното ЕКУ на колата, за да можем да се свържем към АБС и еърбег или ел. сервото централите е необходима лека модификация на кабела.Забележка- линкът с кабелът е даден само като пример - цената на посоченият кабел в горният линк е леко завишена, от ибей можете да си намерите за около 25 лв с доставката.Обратно в темата. Този кабел чете данни само от пин 7 от ОБД2 буксата. За да можем да се свържем към АБС и Еърбег или сервото е нужно да свържем пин номер 7 със пин номер 1 ,номер 3 или номер 9Пин 1 - АБСПин 3 - ЕърбегПин 7 - Главно еку на двигателяПин 9 - ел. серво.Мислех си да вградя 3 или 4 позиционно ключе , но първо не можах да намеря толкова малко и второ все нещо ще стърчи от буксата.Примерно на Стило и Алфа 147 самата диагностична букса е забутана между два реда бушони и ако нещо стърчи от диагностичният кабел няма да можем да го закачим.Първоначалната ми идея беше да ползвам женска букса от ком порт или видео платка ( нещо от този вид http://www.f3j.com/images/dsub.jpg) и после да си окъсявам необходимите позиции с кламер. Но нещо неми хареса идеята и докато си ровех в компютърните отпадъци реших да ползвам захранващи букси от ИДЕ хард диск.За целта ми бяха нужни :1 мъжка букса - четирите и кабела се запояват директно на пиновете от вътрешната страна на диагностичната букса.3 женски букси - използвам ги като тапи. Всяка от тези букси осигурява следната връзка:Пинове 1-7 ( АБС)Пинове 3-7 ( Еърбег)Пинове 9-7. (Ел. Серво)От женските букси съм извадил ненужните пинове за да може да се слагат и махат по- лесно тапите. Необходимите 2 пина си ги окъсявам от задната страна и изолирам с изолирбанд.Цялата система изглежда ето така:Грубо и грозно, но пък здраво и ефективно.п.с Яни, без проблем си тествах Еърбег-а днесFiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар