Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колегата скип не те съди а само ти обяснява как стоят нешата!А ако ти не го разбираш значи че не разбираш и от диагностика,така че не виждам кво те вълнува софта и ходи да си сменяш джантите че тва го можеш с сигурност А що се отнася за алтернативи ако продължат още такива като теб да дразнят твореца няма да видите и 20мин защото човека ще си защити софта хардуерно (ако ти говори нещо) и даже братята ру няма да ти помогнат ами ще дадеш поне 2000лв и ще четеш на воля Айде че трябва да правя диагностика с КиЛ линии

    Коментар


      Брееей вие в колеги инфо с KILL линии ли ги правите колите ?Със сигурност не бих оставил кола на псевдо разбирач.Аз и джанти не мога да сменям, има си вулканизатори за това Рангелчо.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        Какво му се нахвърлихте на Емо, не мога да ви разбера ?Изказва си свободно мнението и аз съм съгласен с него.Уж беше free софтуер, а сега е досадни, да досадни лимитации.Ако иска да го разработва, друг ще го измести.

        Коментар


          G.Konzolev написа:
          Ако иска да го разработва, друг ще го измести. ...
          Ако беше така, защо десетина години никой не направи нищо ... ?А и да направи - едва ли ще е без пари ... :D
          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

          Коментар


            И да и не.Има и др. софтуери.Аз не му казвам да го прави или не.Моя упрек беше за цената.Е да си мълча ли ? За това е този форум, за това е тази тема.Не съм доволен от цената и го казвам. Какво ме съдите ?Дали някой ще ме отрази, негов си проблем !
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Смятам че всеки е в правото си сам да определя цената на това което продава - независимо дали това са авточасти, софтуер или заплата/личен труд ...По горе колегата G.Konzolev се оплака, че преди продукта е бил безплатен, а сега не е. - Да, в процеса на разработката в FiatECUscan имаше проблеми, непълноти, ограничен набор от поддържани двигатели и т.н. ... и беше безплатна.- Сега има добавени много повече ECU-та с които работи софтуера, доста повече функции ... вижте списъка на поддържаните двигатели, ABS, AirBags и др. - И което е по важно - с последните версии на FiatECUscan може да се правят някои много полезни неща, които с никой друг софтуер (безплатен или хакнат) не може да се направят, а са често необходими ... И това че вече за позлването им трябва да се плаща е нормално ... не вярвам някой от нас да работи продължително време за без пари.И не на последно място - всеки които е отварял сайт знае, че за поддръжката му освен време, има и парични разходи ... и в тази връзка искането всичко да е безплатно е меко казано малко нахално ... това по адрес на G.Konzolev - три поста по нагоре ...
              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

              Коментар


                Не съм чел цялата тема, но мисля, че Емо не е прав. Какво е това до 10 евро, Емо? Извинявай, ама за лъскане на обувки взимат толкова И докато обувки може да лъска почти всеки, то специализиран софтуер могат да напишат малцина.Естествено, че всеки предпочита да вземе нещо без пари, но в случая мисля, че цена от 50 евро е напълно резонна.И аз ползвам краден софт, естествено, но например ако реша да си купя Аутокад-а, ми искат 6000 евро. Ето това е цена, несъобръзена с българския пазар. Затова и го крада. Ако беше 200-300-500 лв, бих си го купил с удоволствие.Иначе в качеството си на модератор наблюдавам темата и ще има наказания, ако тонът излезе извън рамките на нормалния.

                Коментар


                  Не е толкова до цената а до това как се извъртяха нещата и това е адски дразнещо. Започна се от нещо малко, правеха се логове.................... и се пращаха на автора и сега к.. Ми сега защо тази тема не се затрие и да се сложи на чисто в раздел с бизнес обяви и автора да си цака.

                  Коментар


                    Дидо, какви са ти алтернативите за КАД приложението ?Защото тук има free алтернативи
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Не е толкова до цената а до това как се извъртяха нещата и това е адски дразнещо. Започна се от нещо малко, правеха се логове.................... и се пращаха на автора и сега к.. Ми сега защо тази тема не се затрие и да се сложи на чисто в раздел с бизнес обяви и автора да си цака.
                      Какви логове си пращал за нещата които ги има САМО в платената версия, че имаш претенции да ги ползваш безплатно? Следя темата от началото и не видях нищо такова ... В безплатните версии има повече от първоначално анонсираното ... Да, нещата се извъртяха ... виж първия пост в темата - автора имаше Стило и Висата не му хареса поради силно ограничените си възможности ... написа програма, която при него работеше, но с някои други двигатели имаше проблеми ... и му писахме за тях с молба да реши този или омзи проблем с който сме се сблъскали ... и т.н. и т.н. - няма смисъл да преразказвам историята - който иска да прочете цялата тема. Естествено е да се забрави какво е било в началото ... щото мина бая време - половин година ... през която много хора ползваха софтуера безплатно ...А това за цакането - сещам се за шопската поговорка за Вуте ... Щото тая програма едва ли има нужда от реклама. Факта че и руснаците са я "уважили" е достатъчна оценка за известността и’ ... Да не говорим, че в почти всички форуми (извън България) за италиански автомобили има теми за FiatECUscan.Беше ми приятно, че този продукт се зароди в нашия форумм , ...но от днес не е съвсем така ...
                      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                      Коментар


                        Колеги, обръщам ви внимание, че водите спорове във Важна тема. Ако продължавате в същия дух сменям статуса на темата. Преди това ще приложа правилата относно спама.

                        Коментар


                          naskobg написа:
                          Колеги, обръщам ви внимание, че водите спорове във Важна тема. Ако продължавате в същия дух сменям статуса на темата. Преди това ще приложа правилата относно спама.
                          Абсолютно вярно на който не му харесва вече софта да отвори друга тема за плюене Та ако може да попитам и аз за едно проблемче с софта .Имам два лаптопа които са с дублирани програми и информация , и двата са с хп но на единия фиат еку скан само се връзва с екутата и чисти грешки и това е даже не са активни и живите данни Та какво може да му липсва на некадърния лаптоп иначе работи с всички други програми и на всичко отгоре е преинсталиран преди месец , не се закача никога за нета и е купен с лицензиран уиндолс хп Голям шах

                          Коментар


                            pr_00f написа:
                            Понеже със стандартният VAG-COM ( за пример този http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html )кабел може да се прави диагностика само на основното ЕКУ на колата, за да можем да се свържем към АБС и еърбег или ел. сервото централите е необходима лека модификация на кабела.Забележка- линкът с кабелът е даден само като пример - цената на посоченият кабел в горният линк е леко завишена, от ибей можете да си намерите за около 25 лв с доставката.Обратно в темата. Този кабел чете данни само от пин 7 от ОБД2 буксата. За да можем да се свържем към АБС и Еърбег или сервото е нужно да свържем пин номер 7 със пин номер 1 ,номер 3 или номер 9Пин 1 - АБСПин 3 - ЕърбегПин 7 - Главно еку на двигателяПин 9 - ел. серво.Мислех си да вградя 3 или 4 позиционно ключе , но първо не можах да намеря толкова малко и второ все нещо ще стърчи от буксата.Примерно на Стило и Алфа 147 самата диагностична букса е забутана между два реда бушони и ако нещо стърчи от диагностичният кабел няма да можем да го закачим.Първоначалната ми идея беше да ползвам женска букса от ком порт или видео платка ( нещо от този вид http://www.f3j.com/images/dsub.jpg) и после да си окъсявам необходимите позиции с кламер. Но нещо неми хареса идеята и докато си ровех в компютърните отпадъци реших да ползвам захранващи букси от ИДЕ хард диск.За целта ми бяха нужни :1 мъжка букса - четирите и кабела се запояват директно на пиновете от вътрешната страна на диагностичната букса.3 женски букси - използвам ги като тапи. Всяка от тези букси осигурява следната връзка:Пинове 1-7 ( АБС)Пинове 3-7 ( Еърбег)Пинове 9-7. (Ел. Серво)От женските букси съм извадил ненужните пинове за да може да се слагат и махат по- лесно тапите. Необходимите 2 пина си ги окъсявам от задната страна и изолирам с изолирбанд.Цялата система изглежда ето така:Грубо и грозно, но пък здраво и ефективно.п.с Яни, без проблем си тествах Еърбег-а днес
                            Хора,помагайте.Всичко направих така, както е описано отгоре, с кабела от линка и пак неиска да се свърже към AIRBAG-a и ASR-a.П.П. женските букси отзад имаха по две еднакви кабелчета от всеки пин или както се води и аз оставих по едно на всеки и ги запоих (1-7;3-7;9-7) и нестава,и нестава и направо се побърках.
                            Fiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"

                            Коментар


                              каква ти е колата защото на моята връзка с air-bag се прави с букса вътре зад жабката която е само за него за другите работи си е одпред под капака >>>>>на моята кола! >>>>>
                              КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                              Коментар


                                ами пробвах го на алфа ромео 156 1.9JTD
                                Fiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"

                                Коментар

                                Working...
                                X