Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    emzo написа:
    Да, прав си.Преходника има К,Л линии и GND12в са от АккУ-то директно.Л линията не я споменаваме, защото така или иначе е неизползваема под windows и USB кбаел.Поне аз не знам да има възможност да се прави диаг на кола с К и Л линии под win с USB адаптер.
    И аз не зная.Който измисли тази възможност ще извърши голям принос в диагностиката на колите с К и L линия.

    Коментар


      Stefan Hadjov написа:
      emzo написа:
      Да, прав си.Преходника има К,Л линии и GND12в са от АккУ-то директно.Л линията не я споменаваме, защото така или иначе е неизползваема под windows и USB кбаел.Поне аз не знам да има възможност да се прави диаг на кола с К и Л линии под win с USB адаптер.
      И аз не зная.Който измисли тази възможност ще извърши голям принос в диагностиката на колите с К и L линия.
      Повечето ПРО интерфейси работят на УСБ, ама винаги вътрешно сигнала минава към КОМ, както е и при моя случай.Ако ви е интересно прочетете малко инфо за http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/tusb3410.pdf
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        Говорим за софтуер с прост адаптер, няма да споменаваме колко пари струва твоя
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          програма

          вече сайта с пограмата не се отваря търси парола
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            Re: програма

            kluchar написа:
            вече сайта с пограмата не се отваря търси парола
            Проблем с хостинга... Чакам да го оправят и незнам докога ще ги изтърпя...
            Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
            Punto HLX JTD '02

            Коментар


              Ето Ви няколко линка, докато сайта тръгне:http://www.mediafire.com/?0yzmk52ltm...2766/file.html
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Не разбрах кво общо има операционната система с К и Л линиите и кво бърка дали е ком или юсб Преди около 3 години когато автодиагностиката ми стана хоби рещих да разнищя нещата и ударих на камак от всякаде Питах всеки колега дето е напред уж с материала и кво се оказа че май всеки си е купил по един профи кодочетец и закачатяко и никой не го интересува кво става по кабелите и каква е технологията Което според мен е ненормално да не знаеш кво правиш Може да можеш малко но да е както го пише в дебелите книги (са казали хората) Това което ще се опитам да кажа е от лични наблюдения и ако бъркам извинете К линията е двупосочна а Л линия еднопосочна По К линия ПС предава и приема дани от съответното ЕКУ на колата(с съответния адаптер)По Л линия ПС казва само какво искаш да направи ЕКУ без обратна връзка (с съответния адаптер)Та значи К линия се ползва при почти всички автомобили задължително и основно през нея се осъществява комуникация А Л линия се ползва от някой като бмв и др като в повечето случай се ползва като активатор за кодове на самодиагностика като я боднеш на маса ЕКУ разбира че трябва да си признае натрупаните грешки Друг е въпроса по какви протоколи се чете ЕКУ........................................ И още по шибан въпрос че навсякъде се продават адаптери и софтове за ОБД и ЕОБД диагностика което важи за бензинови след 2001г и дизелови след 2003 г производство . Това е пародия на задължителна диагностика и производителите просто се подиграват с нея като на практика пускат задължителната сламка а сладкото оставят за диларски и специализирани скенери(незнам дали ме разбрахте но е дълго за обяснение)та не се занимавайте с такива боклуци по добре си търсете софт за вашата кола като тоя на Яни За КАН протокола още и аз ги нищя нещата И накрая цялата работа в диагностиката се състой в софта който е на компа ви(сигорен съм че много няма да разберат кво искам да кажа)Та уважавайте много твореца на тоя совт щото го прави все по добър и на всичко отгоре го пуска фрее Лично аз скоро ще пиша на яни да каже ква е цената за абонамент на профи версиите

                Коментар


                  Най-просто казано няма софтуер за ФИАТ, който да работи с КЛ линии под USB/COM(RS232) и Windows.Има само ВИСА с RS232, но работи под ДОС.Дано да си ме разбрал сега.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    Най-просто казано няма софтуер за ФИАТ, който да работи с КЛ линии под USB/COM(RS232) и Windows.Има само ВИСА с RS232, но работи под ДОС.Дано да си ме разбрал сега.
                    Не обичам да споря, но не мога да се съглася с това.Моят софт пуска сигнал по Л линията при модулите които използват ISO9141. Току що проверих и KWP71 и той също пуска сигнал по Л линията.Друг е въпросът че това ECU не се поддържа от моят софт. Със KWP71 може и да се върже.Не съм проверявал дали е свързана Л линията при VagCom адаптерите които се продават масово, но би трябвало да е свързана... Доколко си спомням и старият VagCom използваше и 2-те линиии...
                    Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
                    Punto HLX JTD '02

                    Коментар


                      В адаптерите е вързана.Ваг-Кома (софтуера) комуникира и по Л линията.Виж ако подкараш въпросните ЕКУта - цена няма да имаш, да се порадват малко и бензиновите колеги
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        emzo написа:
                        Най-просто казано няма софтуер за ФИАТ, който да работи с КЛ линии под USB/COM(RS232) и Windows.Има само ВИСА с RS232, но работи под ДОС.Дано да си ме разбрал сега.
                        Ако говориш за бесплатни софтове си прав а ако е въобще пишеш пълни глупости

                        Коментар


                          Е не знам на какъв език да го напиша, явно твоето ниво е над моето.За безплатни разбира се.Професионални четци бол на пазара.Колко души тук биха си купили четец за 2-3-4 и повече хил. лева ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Re: Нов софтуер за връзка с ECU - www.fiatecuscan.net

                            yani написа:
                            Здравейте колеги,На този адрес www.fiatecuscan.net ще намерите нов безплатен софтуер за връзка с ECU.Всъщност това е мой личен проект. Тъй като старата виза 1.83 не поддържа почти нищо по Стило-то, а унидиаг-а е доста дървен, реших да напиша един софтуер с повече възможности. Засега поддържа само EDC15 (т.е. ECU-то на JTD двигателите), но в скоро време ще добавя и други ECU-та които могат да се четат по к-линия. Може да прави графики с до 8 параметъра, както и експорт в CSV файл.Ако имате въпроси може да използвате тази тема.
                            Колега това върши ли работа за Фиат Крома 2000и.е. с компютър БОШ 0 280 000 350?

                            Коментар


                              [quote="rangel1"]Л линия се ползва от някой като бмв и др като в повечето случай се ползва като активатор за кодове на самодиагностика като я боднеш на маса ЕКУ разбира че трябва да си признае натрупаните грешки Друг е въпроса по какви протоколи се чете ЕКУ........................................ [quote] Ето къде е бил ключа 5 месеца се опитвах да "прочета "525 ТДС и така и не успях сега вече ми стана ясно защо неможах !!! Жалко че го продадох сега вече щях да го "разпукам"отвсякъде
                              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                              Коментар


                                Е радвам се че съм помогнал на някой да разбере някой неща има и доста още за казване но както винаги ще се намери някой дървен философ (знаете кой е)който да убие желанието на човек да каже квото знае Така че от мен толкова

                                Коментар

                                Working...
                                X