Според мене обсъждането е важно,защото е свързано пряко с диагностиката,която всеки би желал да я извършва успешно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
Колега наистина си прав, но и ти грешиш. Напрежението към датчика се мери директно върху конектора и ако има нещо прекъснато няма да има и захранване на самият конектор. За да елиминираме всички отечки........... то тогава трябва да мерим напрежение върху самото ЕКУ. И за да не започваме спор ще го кажа още веднъж и повече няма да пиша. Щом захранването е точно и съпротивлението се променя точно според промяната на температурата значи всичко е ОК. Доказваш го на 100% че е така като измериш температурата на горивото с термометър и я сравниш със съпротивлението и показанията на диагностичната програма. По твоята логика може конектора на ЕКУ-то да не е в час и до него да стига точната стойност......................... но и тя е грешна защото ако има проблем след ЕКУ-то и проводниците няма да има захранване на конектора, точно заради това е излишно да се мери каквото и да било след като захранването е на лице и точно Тази проверка я дават от ESI-tronic и там не мисля, че е любителска.
Коментар
-
chaveto написа:Колега наистина си прав, но и ти грешиш. Напрежението към датчика се мери директно върху конектора и ако има нещо прекъснато няма да има и захранване на самият конектор. За да елиминираме всички отечки........... то тогава трябва да мерим напрежение върху самото ЕКУ. И за да не започваме спор ще го кажа още веднъж и повече няма да пиша. Щом захранването е точно и съпротивлението се променя точно според промяната на температурата значи всичко е ОК. Доказваш го на 100% че е така като измериш температурата на горивото с термометър и я сравниш със съпротивлението и показанията на диагностичната програма. По твоята логика може конектора на ЕКУ-то да не е в час и до него да стига точната стойност......................... но и тя е грешна защото ако има проблем след ЕКУ-то и проводниците няма да има захранване на конектора, точно заради това е излишно да се мери каквото и да било след като захранването е на лице и точно Тази проверка я дават от ESI-tronic и там не мисля, че е любителска.
Коментар
-
Колеги, знаете ли дали вече има потдръжка за мареа 1.8 1996г. Четох всичко и в сайта а и в други теми и yani е обещал да сложи скоро и това ECU. Много по удобно ще ми е да си чистя грешките с лаптоп отколкото да мъкна цяло пс за VISA-та. Взел съм си OBD кабел и съм му направил модификацията за ABS сега чакам само да може и на мойта кола да разчете ECU - то. Благодаря предварителноFiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
-
mirix написа:@yani да попитам към момента софтуера поддържа ли ELM адаптер Пробвах го не се закача@yani, може да си писал, но не видях. Какъв е refresh rate при правене на лог, на 2, 3 и 4 параметра ?Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
За да не пускам нова тема,ще попитам тук.Имам VAG-COM 812.4,към който включвам Fiat 3 pin to 16 pin OBD OBD2 Diagnostic adapter.Всички драивери са инсталирани и на лаптопа ми показва,че двете к-линий са О.К.Когато включа Fiat Ecu scan 1.6 и се опитам да вляза в еку-то ми дава error controler(или нещо такова) и немога да направя нищо.Четох за виртуалния СОМ ,но немога да инсталирам програмката за него.Ако някой може да ми помогне,ще съм му благодарен!COUPE 1.8 16V
Volvo XC90 T6
Коментар
-
yani написа:...пуснах FiatECUScan 2.0.Вече се поддържа ELM327 и има sevice reset за Стило.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Май, прибързано виках ура... Наистина ли рисетването на сервизния интервал при Стило става само с ELM 327? И още 2 проблема възникнаха при мен днес (адаптер Galeto). При опит да избера параметъра за налягането на въздуха, връзката с ЕКУ-то се разпада (това за Стило 1,9 JTD 8V). При Добло 1,3 Multijet 2006 се свързва с ЕКУ-то и чете статичните параметри. При запалване на двигателя обаче връзката се разпада и при опит за ново свързване излиза съобщение, че няма връзка с ЕКУ-то, да се даде контакт и т.н.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
NPD написа:За да не пускам нова тема,ще попитам тук.Имам VAG-COM 812.4,към който включвам Fiat 3 pin to 16 pin OBD OBD2 Diagnostic adapter.Всички драивери са инсталирани и на лаптопа ми показва,че двете к-линий са О.К.Когато включа Fiat Ecu scan 1.6 и се опитам да вляза в еку-то ми дава error controler(или нещо такова) и немога да направя нищо.Четох за виртуалния СОМ ,но немога да инсталирам програмката за него.Ако някой може да ми помогне,ще съм му благодарен!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар