Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    pr_00f кажи ми версията на драйвера който ползваш,моя е 2.60 и не мога да го сменя,казва ми че е актуален,интересно че виртуалния порт се появява само когато включа кабела и инсталира драйвера наново всеки път.ако исключа компа после записва нов ком порт вече съм на 6ти номер утре ще сложа 256 на байтовете че беше 4096 както е в сайта и ще пиша пак
    alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
    fiat bravo TD100-печката на брата

    Коментар


      колеги от каде да си купя кабел за фиат пунто мк2
      Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

      Коментар


        кабел

        Има на доста места но незнам как да познаеш кой ще ти свърши работа трябва да е оригинален иначе може и да не стане и само даване на пари за кво тие ако е за един път не си заслужава иди в някой сервиз от ФИАТ кво и е на колата не всичко се хваща на диагностика а и трябва да разбираш от електроника по коли като направиш диагностика после кво ще направиш ако е за сервиз по става да се търси нещо но ФИАТ от 2000 са малко по особенни
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          Кабела е само 35лв. и ще можеш да си го ползваш, колкото пъти искаш , а и на други коли също.Ако сервиза се окаже "сервиз" ще си само с 30лв. в минус.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            marian2784 написа:
            pr_00f кажи ми версията на драйвера който ползваш,моя е 2.60 и не мога да го сменя,казва ми че е актуален,интересно че виртуалния порт се появява само когато включа кабела и инсталира драйвера наново всеки път.ако исключа компа после записва нов ком порт вече съм на 6ти номер утре ще сложа 256 на байтовете че беше 4096 както е в сайта и ще пиша пак
            Ами аз ползвах(м) на ХП и на Виста версия CDM 2.04.16 WHQL Certified и проблеми никакви.
            Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

            Коментар


              греда пак неуспех утре ще пробвам с друг комп с виста на него
              alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
              fiat bravo TD100-печката на брата

              Коментар


                Днес си получих "модифицираният" OBD 2 кабел(благодарности на комшията Станислав XC^^The_Devil^ от Шкода Форума), така и не можах обаче да диагностицирам Еърбега и ABS-са, използвам FiatECUScan16,а кабела е направен доста грамотно (както се вижда и от снимките).!Ами сега накъде ЕДИТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Ооооо Свещенна Простота. Как ша са Свържа със Аърбега и ABS-a като ги търся в главнoто ECU
                Прикачени файлове

                Коментар


                  А мислите ли да добавете и четене на АБС за браво/брава 99"JTD105?
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    Здравейте на всички аз съм монтьор на низко интелектуално ниво но тоя софт ме трогна доста та реших и аз да си кажа мнението.Поздравления на колегата дето го бистри тоя софт и има моята пълна подкрепа защото просто оважав хора дето се опитват да направят нещо макар че много от колегите ми биха казали :Тоя пък къде е тръгнал да открива америка:Та относно софта много як според мен пробвах го на 1.5.5 само дето още не са активни актуалните стойности иначе даже май и адаптация на дроселния може да прави но не го пробвах щото нали се пак го тестваме още а клиента беше шибан и ако се прецакаше нещо щеше да дигне панаир иначе при всяка възможност ще го тествам ОБЕЩАВАМ .Незнам дали автора знае но тоя софт се появи и при братята ру (понеже аз редовно ги разглеждам тяхните сайтове)А те рядко се занимават с боклуци който не работят така че бъдеще има и каквото и да му струва на автора го умолявам да не се отказва дори и да направи софта комерсиален ако го развие достатъчно винаги ще има хора да платят да го ползват.В момента ако се потуди още малко ще достигне нивото на атс900 който имах и неща да чувам за него (е бати професионалната техника) а нивото което трябва да гони е това на текса дори и без тези по кан ако се доближи до тях софта може да се смята вече за професионален.Няма да е лошо и към всичкото да се добави и подръжката на фиат улис с помпа лукас и ивеко,извинявам се на автора ако нещо съм го засегнал но идейте ми са само с мисъл да помогна и аз защото повярвайте ми тоя софт е замислен доста добре и е въпрос на пълнеж да стигне нивото на маркови кодочетци.Ако автора разреши може ли да му пусна софта в колеги инфо или той да го направи сам защото мисля че вече е добре за развитието му частично да се тества и обсъжда от професионалисти(лично мое мнение извинявам се пак ако съм обидил някой)Очаквам отговор от автора ако иска да пише и на лични както реши той творението е неговото и той решава кво ще стане с него но ще е жалко ако се погуби тая майка на италианките която е още бебе

                    Коментар


                      На мен онзи ден ми правиха диагностика, като казвам диагностика си означава диагностика. Човека си включи нещо което прави безжична връзка към устройството с което четеше и проверяваше всичко и отделно гледаше на един лаптоп какви трябва да са параметрите според Бош. Та накрая след като приключихме му показах унито и тази програма и той каза, че добре са направени и може да се ползват и за не любителски нужди, но трябва да се добави и датчика който мери температурата на нафтата. Този датчик има много голямо значение за работата на двигателя и е хубаво да се вижда каква е температурата на горивото. От програмите на Бош извади какво напрежение трябва да идва към него и какво трябва да му е съпротивлението според температурата. И след като го провери с неговата апаратура го провери и с мултицет.

                      Коментар


                        chaveto написа:
                        От програмите на Бош извади какво напрежение трябва да ИДВА към него и какво трябва да му е съпротивлението според температурата. И след като го провери с неговата апаратура го провери и с мултицет.
                        Извинявай че ще те коригирам,по точно е да се каже-какво напрежение трябва да ИЗЛИЗА от НЕГО.И аз нямам доверие на диагностиките и меря винаги с мултицет или осцилоскоп.За съжаление откривам разлики.Истината е в напреженията а не в съпротивленията.

                        Коментар


                          Ако някой каже и къде е тоя датчик на jtd110 ще е екстра.Иначе в програмката има опция за мерене температура на горивото.
                          Marea Weekend HLX Jtd 110

                          oO(_)____////____(_)Oo

                          Коментар


                            От програма на Бош дават да се премери напрежението към датчика и неговото съпротивление при някаква температура. Бяха написали съпротивления през 10*С.С термометър от тези с червената точка се премери горе долу колко е топъл филтъра и след това като се премери с мултицета съпротивлението и излезе, че датчика работи точно :D Нямаше проверка по напрежение. След като съпротивлението се променя точно според температурата и напрежението към датчика е точно е редно да няма проблем. Нищо не пречи да се мери и напрежение след датчика, но трябва да се знае колко трябва да бъде за някаква температура.

                            Коментар


                              chaveto написа:
                              След като съпротивлението се променя точно според температурата и напрежението към датчика е точно е редно да няма проблем.
                              За съжаление си в много голяма грешка.След като СЪПРОТИВЛЕНИЕТО СЕ ПРОМЕНЯ ТОЧНО,съвсем не значи че напрежението се променя ТОЧНО.Ако куплунга на датчика не прави добра връзка,или някой друг по веригата,или куплунга на самия контролер,или има направо прекъснат проводник съпротивлението което ще мериш ще бъде ОК,но контролера ще отчита грешна стойност или направо липса на стойност напрежение,което ще рече че все едно ти липсва датчика независимо че съпротивлението му е ОК.За това са меродавни само напреженията които достигат до контролера а не съпротивления.Той не се интерисува от съпротивления,а от напрежения.Недей да четеш любителски книжки,защото много не са точни.Като отвориш Аутодата и чукнеш на Engine management Pin data,ще се увериш че никъде не се говори за съпротивления,а само за НАПРЕЖЕНИЯ.Съпротивленията не са обект на обсъждане въобще.Ще ти обясня,кога се мери съпротивление:когато отидеш в магазина или в автоморга да си купуваш датчик,тогава може да му премериш съпротивлението за да разбереш дали е в ред,на като го поставиш на колата се мери напрежение.Човек цял живот се учи!!И аз също.

                              Коментар


                                Хайде моля,не обсъждайте съпротивление и напрежение в тази тема!
                                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                                Коментар

                                Working...
                                X