Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Направих ЛОГ и исках да го пратя на Л.С но не става поради няколко причини затова ще го кача тук. Който иска да го види и да каже дали може да се установи проблема.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #77
      Определено не става дори и с последната версия която ми прати @yani на Л.С. Даже нещо стана след опита с нея и ЕКУ-то не искаше да се върже с нищо и се наложи да махна клемата на акумулатора за 1 час и чак тогава отново почна да се връзва с други програми. Явно нещо не е наред.

      Коментар


        #78
        chaveto написа:
        Определено не става дори и с последната версия която ми прати @yani на Л.С. Даже нещо стана след опита с нея и ЕКУ-то не искаше да се върже с нищо и се наложи да махна клемата на акумулатора за 1 час и чак тогава отново почна да се връзва с други програми. Явно нещо не е наред.
        Потвърждавам и аз. На 2.4 двигател не може да се върже.За разлика от предишната версия, тази (1.2.0.0) вече се връзва с ЕКУ-то. След като се върже обаче най-отдолу с червени букви пише нещо от рода - Invalid ISO code for selected engine.Пак се разчитат грешките от ЕКУ-то и началната му информация, ама като избереш да видиш някой параметър и интерфейса разкача и стигаме отново до предишния вариант, който бях описал.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #79
          Здравейте колеги,пуснах нова версия. Добавих някой бензинови двигатели - IAW 4AF/4EF/59F/5AF/49F. За IAW49F (Bravo/Brava/Marea 1.6 16V 100) имам доста неясна информация. Ако има някой колега с този двигател и желание за проби да ми се обади на ЛС.Направих промени по интерфейса - всички функции са достъпни само с използване на клавиатурата.Също така подобрих малко кода за комуникация. Сега работи по-стабилно.Добавих и проверка за проблем с комуникацията вследствие на неправилно конфигуриран сериен порт или бавен компютър. Долу вляво се появява съобщение за проблем.
          BO написа:
          Потвърждавам и аз. На 2.4 двигател не може да се върже. За разлика от предишната версия, тази (1.2.0.0) вече се връзва с ЕКУ-то. След като се върже обаче най-отдолу с червени букви пише нещо от рода - Invalid ISO code for selected engine. Пак се разчитат грешките от ЕКУ-то и началната му информация, ама като избереш да видиш някой параметър и интерфейса разкача и стигаме отново до предишния вариант, който бях описал.
          Прати ми ISO кода който ти дава за твоят двигател да проверя защо пише че е невалиден. Може да го нямам в базата или да отговаря на друго ECU.
          Определено не става дори и с последната версия която ми прати @yani на Л.С. Даже нещо стана след опита с нея и ЕКУ-то не искаше да се върже с нищо и се наложи да махна клемата на акумулатора за 1 час и чак тогава отново почна да се връзва с други програми. Явно нещо не е наред.
          Няма начин да е блокирало ECU-то. Изключване от контакт и изчакване 5 секунди е напълно достатъчно във всички случаи на проблем с комуникацията от страна на ECU-то (То затова Виза-та всеки път иска да изключиш от контакт и после да включиш...). При теб най-вероятно е станало нещо със серийният порт... и след 1 час като си рестартирал компютъра ... всичко е било ок.Както и да е. Установих че при бавни компютри има проблем с комуникацията когато се гледа страницата с параметри или се чертае графика... Може при теб това да е проблема. Всъщност в новата версия се появява съобщение долу вляво при такъв проблем.
          Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
          Punto HLX JTD '02

          Коментар


            #80
            КОлега,има ли вариант към списъка да се включат и ЕКУ-та IAW13AF?Това е ЕКУ-то на 1,6 16В, до преди 98 година.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #81
              Колеги,имам следния проблем.На чист КОМ се връзвам към ЕКУ-то и няма никакви грижи,но с Usb to Serial Cable(PL2303 Driver) не иска да се върже въобще с ЕКУ-то.Ето какъв ми е "хардуера"(на снимката).По принцип като се включа на чист КОМ при осъществена комуникация зеленият диод мига(К-линия).А като го пусна през Usb to Serial Cable този диод започва да свети още с мушкането на кабела постоянно и не може да се осъществи комуникация с ЕКУ-то.Къде да търся проблема?

              Коментар


                #82
                Колега какво стана с програмата, нещо изчезна интереса към темата. Нищо не казваш дали направи нещо за нас с либрите 2.4 Very Happy

                Коментар


                  #83
                  @janyboy - пробвай с този рег файл, добавя 10400 бода в регистрите.На тази скорост комуникира ЕКУто.Само за Пролифик !
                  Прикачени файлове
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #84
                    Здравейте колеги,@janyboy, emzo правилно ти е отговорил... за PL2303 трябва да се добавят тези данни в registry-то за да поддържа 10400. След добавянето работи без проблем. Имам един кабел със PL2303 и работи без проблем.@chaveto,Поддръжката на 2.4JTD си работи. При теб проблема може би е в хардуера тъй като програмата не работи стабилно на бавни компютри. Във версия 1.3 направих малко подобрения по протокола така че примерно на един стар лаптоп (P3/1000) който имам тук за проби работи без прекъсване.Тези дни ще има нова версия със поддръжка на Selespeed и ABS Lucas EBC 430.
                    Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
                    Punto HLX JTD '02

                    Коментар


                      #85
                      emzo написа:
                      @janyboy - пробвай с този рег файл, добавя 10400 бода в регистрите.На тази скорост комуникира ЕКУто.Само за Пролифик !
                      Мерси.Ще го пробвам като имам време. Освен да добавя този файл към регистрите друго трябва ли да направя?Нещо в настройките на порта,освен да намаля буферите до край?Че не съм много на ти с тези неща.

                      Коментар


                        #86
                        Не, само регистъра добави.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #87
                          Да се включа и аз с молба за добавяне на по старите бензинови петаци (Bosch Motronic 2.10.4)

                          Коментар


                            #88
                            Здравейте,днес пуснах нова версия.Добавих поддръжка на Selespeed CFC208F/CFC209F, Lucas EBC 430 ABS, TRW EPS (използва се в Стило).Направих някой промени в програмата за да има по-стабилна връзка и на по-слаби компютри.
                            Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
                            Punto HLX JTD '02

                            Коментар


                              #89
                              @yani - service при стило има ли възможност да се ресетне по K line или ще иска ELM (CAN) ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #90
                                имам едно питане.сегашната версия поддържа ли iaw 8f 6b еку и дали мислиш да ги добавяш
                                alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                                fiat bravo TD100-печката на брата

                                Коментар

                                Working...
                                X