Направих ЛОГ и исках да го пратя на Л.С но не става поради няколко причини затова ще го кача тук. Който иска да го види и да каже дали може да се установи проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
chaveto написа:Определено не става дори и с последната версия която ми прати @yani на Л.С. Даже нещо стана след опита с нея и ЕКУ-то не искаше да се върже с нищо и се наложи да махна клемата на акумулатора за 1 час и чак тогава отново почна да се връзва с други програми. Явно нещо не е наред.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Здравейте колеги,пуснах нова версия. Добавих някой бензинови двигатели - IAW 4AF/4EF/59F/5AF/49F. За IAW49F (Bravo/Brava/Marea 1.6 16V 100) имам доста неясна информация. Ако има някой колега с този двигател и желание за проби да ми се обади на ЛС.Направих промени по интерфейса - всички функции са достъпни само с използване на клавиатурата.Също така подобрих малко кода за комуникация. Сега работи по-стабилно.Добавих и проверка за проблем с комуникацията вследствие на неправилно конфигуриран сериен порт или бавен компютър. Долу вляво се появява съобщение за проблем.BO написа:Потвърждавам и аз. На 2.4 двигател не може да се върже. За разлика от предишната версия, тази (1.2.0.0) вече се връзва с ЕКУ-то. След като се върже обаче най-отдолу с червени букви пише нещо от рода - Invalid ISO code for selected engine. Пак се разчитат грешките от ЕКУ-то и началната му информация, ама като избереш да видиш някой параметър и интерфейса разкача и стигаме отново до предишния вариант, който бях описал.Определено не става дори и с последната версия която ми прати @yani на Л.С. Даже нещо стана след опита с нея и ЕКУ-то не искаше да се върже с нищо и се наложи да махна клемата на акумулатора за 1 час и чак тогава отново почна да се връзва с други програми. Явно нещо не е наред.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
Колеги,имам следния проблем.На чист КОМ се връзвам към ЕКУ-то и няма никакви грижи,но с Usb to Serial Cable(PL2303 Driver) не иска да се върже въобще с ЕКУ-то.Ето какъв ми е "хардуера"(на снимката).По принцип като се включа на чист КОМ при осъществена комуникация зеленият диод мига(К-линия).А като го пусна през Usb to Serial Cable този диод започва да свети още с мушкането на кабела постоянно и не може да се осъществи комуникация с ЕКУ-то.Къде да търся проблема?
Коментар
-
Здравейте колеги,@janyboy, emzo правилно ти е отговорил... за PL2303 трябва да се добавят тези данни в registry-то за да поддържа 10400. След добавянето работи без проблем. Имам един кабел със PL2303 и работи без проблем.@chaveto,Поддръжката на 2.4JTD си работи. При теб проблема може би е в хардуера тъй като програмата не работи стабилно на бавни компютри. Във версия 1.3 направих малко подобрения по протокола така че примерно на един стар лаптоп (P3/1000) който имам тук за проби работи без прекъсване.Тези дни ще има нова версия със поддръжка на Selespeed и ABS Lucas EBC 430.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
emzo написа:@janyboy - пробвай с този рег файл, добавя 10400 бода в регистрите.На тази скорост комуникира ЕКУто.Само за Пролифик !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар