Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Има явно и друг проблем!?Windows 7...
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    Коментар


      #47
      mme написа:
      Има явно и друг проблем!?Windows 7...
      Някой с Windows 7 да каже, че нямам компютър с Windows 7 под ръка в момента.Ти как пускаш програмата? Защото този прозорец с надпис "16-bit MS-DOS Subsystem" и къси имена на файловете нещо ми изглежда много съмнителен.
      Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
      Punto HLX JTD '02

      Коментар


        #48
        Работи - http://i50.tinypic.com/2a7hely.jpgИзтегли го наново, най-вероятно се е corrupt-нало.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #49
          Да докладвам може би за проблем.Значи сега го пробвах на 2.4jtd -> EDC15C5 (Либра) и не успява да се върже.По адаптера виждам, че се праща заявка към ЕКУ-то за комуникация, ама такава не се осъществява. Държи се все едно на "сухо", без да си закачил адаптера към колата.Също ми направи впечатление, че успява да се върже на всички 1.9 двигатели с EDC15C5 (Либра, Брава/о, Мареа, 156-ца, Мултипла). Разчита си коректно номер на ЕКУ-то, там първия екран, работят почти всички тестове за изпълнителни механизми - примерно този за да ти светне лампата, ако ти загрее колата не работи, ама задействането на перките да речем си работеше. Също работи и функцията за показване на грешки, ако има записани такива.Ама като избереш да видиш някой параметър в реално време, въпросния параметър се показва за около 0.3 секунди (верен - тоест показва реално колкото трябва да бъде) и се изписва - Connection to ECU lost. Try to reconnecting... и така зависва софтуера. Трябва да му end task (да го затвориш) и отново да го отвориш, за да може отново да се върже.Та това е накратко от мен.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #50
            Поиграх си малко по-обстойно.От актуатор тестовете пробвах само някои, индикациите по таблото работят.ФАН спиийд 1 и 2 не работят.Дисконектва постоянно, докато от драйвера на FTDI не се намали латентността:Toва на прясна инсталация - XP sp3, net 2.0 + updates и драйвери, нищо дргуго.Може и от кабела ми да е, китайски ваг ком от ибей.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #51
              emzo написа:
              Поиграх си малко по-обстойно.От актуатор тестовете пробвах само някои, индикациите по таблото работят.ФАН спиийд 1 и 2 не работят.Дисконектва постоянно, докато от драйвера на FTDI не се намали латентността:Toва на прясна инсталация - XP sp3, net 2.0 + updates и драйвери, нищо дргуго.Може и от кабела ми да е, китайски ваг ком от ибей.
              При мен не може да е от драйвер, защото съм на чист ком порт.Отдавам проблема с това, че използвам друг двигател (дефениция може би не знам какво е точно тук) 1.9 вместо да се върже на 2.4.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #52
                BO написа:
                Да докладвам може би за проблем.Значи сега го пробвах на 2.4jtd -> EDC15C5 (Либра) и не успява да се върже.По адаптера виждам, че се праща заявка към ЕКУ-то за комуникация, ама такава не се осъществява. Държи се все едно на "сухо", без да си закачил адаптера към колата.Също ми направи впечатление, че успява да се върже на всички 1.9 двигатели с EDC15C5 (Либра, Брава/о, Мареа, 156-ца, Мултипла). Разчита си коректно номер на ЕКУ-то, там първия екран, работят почти всички тестове за изпълнителни механизми - примерно този за да ти светне лампата, ако ти загрее колата не работи, ама задействането на перките да речем си работеше. Също работи и функцията за показване на грешки, ако има записани такива.Ама като избереш да видиш някой параметър в реално време, въпросния параметър се показва за около 0.3 секунди (верен - тоест показва реално колкото трябва да бъде) и се изписва - Connection to ECU lost. Try to reconnecting... и така зависва софтуера. Трябва да му end task (да го затвориш) и отново да го отвориш, за да може отново да се върже.Та това е накратко от мен.
                Да, прав си. Объркал съм данните за 2.4 jtd. Ще го оправя в следващата версия.По въпроса за disconnect-ването - може да е от много неща. Унидиаг-а работи ли без прекъсване?На вграденият COM порт също трябва да се променят настройките - буферите се намалят до 1.
                Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
                Punto HLX JTD '02

                Коментар


                  #53
                  Да. Всичко е наред. Файла, койтосъм изтеглил е с доста по-малък размер от този, който изтеглих сега - 408КВ.Ако решиш сложи колега една CRC Checksum (FiatECUScan_1100.exe 715A46F6). Ще е много по-удобно за проверка.
                  Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                  Коментар


                    #54
                    yani написа:
                    BO написа:
                    Да докладвам може би за проблем.Значи сега го пробвах на 2.4jtd -> EDC15C5 (Либра) и не успява да се върже.По адаптера виждам, че се праща заявка към ЕКУ-то за комуникация, ама такава не се осъществява. Държи се все едно на "сухо", без да си закачил адаптера към колата.Също ми направи впечатление, че успява да се върже на всички 1.9 двигатели с EDC15C5 (Либра, Брава/о, Мареа, 156-ца, Мултипла). Разчита си коректно номер на ЕКУ-то, там първия екран, работят почти всички тестове за изпълнителни механизми - примерно този за да ти светне лампата, ако ти загрее колата не работи, ама задействането на перките да речем си работеше. Също работи и функцията за показване на грешки, ако има записани такива.Ама като избереш да видиш някой параметър в реално време, въпросния параметър се показва за около 0.3 секунди (верен - тоест показва реално колкото трябва да бъде) и се изписва - Connection to ECU lost. Try to reconnecting... и така зависва софтуера. Трябва да му end task (да го затвориш) и отново да го отвориш, за да може отново да се върже.Та това е накратко от мен.
                    Да, прав си. Объркал съм данните за 2.4 jtd. Ще го оправя в следващата версия.По въпроса за disconnect-ването - може да е от много неща. Унидиаг-а работи ли без прекъсване?На вграденият COM порт също трябва да се променят настройките - буферите се намалят до 1.
                    Ами значи ще чакам следващата версия да я пробвам.А за ком порта освен буферите да са на 1, нещо за скоростите на пренос, флоу контрол и т.н. да има нещо, което ще бъде по-добре ако се настрои?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #55
                      Kaто намалих латенсито и 20 мин не ми дисконектна.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #56
                        Качих в темата Да опознаем Фиат Стило! резюме от измерванията на 4 бр. Стило 1,9 JTD с в. 1.1 на програмата.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=566643#566643И понеже май това ми е първи пост в тази тема, да те поздравя yani и да споделя кое според мен ще направи програмата още по-полезна и удобна:- Мисля ще е добре параметрите да са сортирани по някакъв признак, ако ще по азбучен ред да е. Или пък да се вмъкне колона с номер. Мисълта ми е, че днес губех доста време докато открия търсения параметър.- Запис на избраните параметри в лог файл. Не толкова пълен лог, а само при поискване (натискане на бутон). А може би още по-удобно би било, ако всяка следваща заявка за запис да не замества предходния лог, а да дописва данните в него.
                        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                        Коментар


                          #57
                          Pecho написа:
                          - Мисля ще е добре параметрите да са сортирани по някакъв признак, ако ще по азбучен ред да е. Или пък да се вмъкне колона с номер. Мисълта ми е, че днес губех доста време докато открия търсения параметър.
                          Сложих нова версия на сайта. Има бутон за сортиране по азбучен ред.
                          BO написа:
                          Значи сега го пробвах на 2.4jtd -> EDC15C5 (Либра) и не успява да се върже.
                          Оправих и дефинициите за Lybra 2.4jtd.Добавих ABS Bosch 8 и EDC16/CF3 но не са тествани.
                          Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
                          Punto HLX JTD '02

                          Коментар


                            #58
                            Здравей yani, да очакваме ли скоро "update" , за поддръжка и на M.MARELLI - ECU-та, по точно за бензиновите модели на LANCIA i FIAT - ECU-та от типа IAW18FD, IAW59F, IAW6F, IAW8F, IAW5AF, както и нещо за по старите дизели на FIAT TD100, TD125, TD75. :D
                            LANCIA Y 1.2 16v 86HP
                            176B9.000
                            ALFA ROMEO 156 2.0 T.S. 155HP
                            AR32301

                            Коментар


                              #59
                              yani - одометъра ми го показа точно с 5000км отгоре.Другите цифри бяха точни.Гледал съм я на екзаминър и са същите, като тези на таблото.Просто отбелязвам.139346км. = 1.442Е6 това е показанието в Унидиаг-а, ако ти е от полза.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #60
                                net_scooter написа:
                                Здравей yani, да очакваме ли скоро "update" , за поддръжка и на M.MARELLI - ECU-та, по точно за бензиновите модели на LANCIA i FIAT - ECU-та от типа IAW18FD, IAW59F, IAW6F, IAW8F, IAW5AF, както и нещо за по старите дизели на FIAT TD100, TD125, TD75. :D
                                Да, до 1-2 седмици ще добавя данни за поне някои от тях.
                                emzo написа:
                                yani - одометъра ми го показа точно с 5000км отгоре.Другите цифри бяха точни.Гледал съм я на екзаминър и са същите, като тези на таблото. Просто отбелязвам. 139346км. = 1.442Е6 това е показанието в Унидиаг-а, ако ти е от полза.
                                Този "odometer" е в паметта на EDC15 и няма нищо общо с таблото (освен че използват един и същ датчик за отчитането на импулсите). Съвсем нормално е показанията да са различни от таблото в някакви разумни граници (дават го ~3% в документацията).Може би с екзаминера са ти прочели показанията на таблото и затова е показал същата стойност.Стойността на odometer-а в EDC15 мисля че може да се променя при флашване... т.е. при ремап може да показва друго.А в унидиага - там формулата е объркана и дава показанието *10, т.е. 1.442Е6=1,442,000, предполагам че в мойта програма е показало ~144,200.За сравнение мойто Стило показва ~85,000 по километраж... а в ECU-то на двигателя е ~280,000..... Предполагам че нашите джамбази са дали на някой да "върне" таблото...
                                Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
                                Punto HLX JTD '02

                                Коментар

                                Working...
                                X