Колеги с Брава 1,8 96 година съм намерих един кабел ама не го знам за диагностиката ли е. 3-пинов е и беше закачен на кутията с бушоните в двигателния отсек. Към него отиват 2 кабела на 2 и 3-ти пин са. Имам преходник ама при него изводите ми излизат на двата крайни пина. Имам кабел на VAG 12.12. MultiEcuScan-a уж го намира като пробвам комуникацията между ЕКУ-то и лаптопа програмата казва че ЕКУ-то не отговаря пробвах с джъмперче да прехвърля сигнала от 2-ри на 1-ви пин на буксата на колата но без резултат. Всичко това под Windows 7. При Windows 10 не ми излиза порта.Някой някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
Добре. Има едно малко синьо кабелче до него. То пак ли е нещо за диагностика? И от този на компа освен двигателя и AIRBAG-а ли се чете, или той е от трета букса някъде по колата. Гледам че на ABS и ECU кабелчетата са на среден и краен пин това нормално ли е, защото при мен на преходника на К и L линията кабелите излизат на двата крайни пина?Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Защо не намериш някой наблизо да тества с друг комп твоята кола и после по метода на изключването да сменяте комп и кабел и ще разбереш къде е проблема.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Здравейте преди известно време си закупих ELM 327/OBD II от един сайт. Прегледах няколко теми в различни форуми включително и този на multiecuscan и забелязах, че повечето китайски кабели като моя се нуждаят от модификация (отстраняване на определен резистор), за да работят правилно. Не мога да се свържа с multiecuscan и изписва грешка от сорта: "Connection failed. Please check serial or port settings". Всички настройки съм пробвал, но проблема продължава. Мога да се свържа единствено със Scan Master но това не е програма за обучение както знаете. Споделих темата и във форума на multiecuscan но нямах отговор и за това ще я споделя и тук надявайки се някой да може да даде съвет как точно мога да се вържа към ECU-то на колата използвайки multiecuscan. Фиат Стило 1.4 16V ако е от значение. Искам само да помоля на тези от вас, които знаят как точно мога да го оправя, да отговорят с подробности стъпка по стъпка или към някой на който мога да се обърна за помощ. Качвам снимки на платката от кабела по долу. Благодаря предварително!
Коментар
-
На мен като за начало това ми го правеше под Windows 10 изобщо не открива порта на кабела. На 7-ца откри го но пък не успях да осъществя комуникация с компа на колата. Ако правилно разбирам на практика лаптопа ти не успява да се свърже с самия кабел а за това с резистора идея си нямам дали ще помогне. Ако си на 10-ка и имаш седмица под ръка опитай с неяFiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Здравей колега, със 7ца съм, ккомпютъра намира кабела, обаче програмата не намира компютъра на колата, бях чел в тази тема, че на китайските модели като моя се премахва определен резистор, темата е: http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493emsa написа: Преглед на мнениетоНа мен като за начало това ми го правеше под Windows 10 изобщо не открива порта на кабела. На 7-ца откри го но пък не успях да осъществя комуникация с компа на колата. Ако правилно разбирам на практика лаптопа ти не успява да се свърже с самия кабел а за това с резистора идея си нямам дали ще помогне. Ако си на 10-ка и имаш седмица под ръка опитай с нея
Коментар
-
някой да има мерак да ми инсталира драйвери за софтуер за
USB ELM327
VAG KKL K+CAN OBD2
нещо не можах в началото на лаптопа да го инсталирам както трябва
ProScan AutoScan
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар