Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    misho_ написа:
    ... и пак, един допълнителен въпрос, може ли да се има доверие на тези километри в програмата, и в кой случай? все пак повечето джамбази в бг връщат километрите само от паметта на таблото?
    Има вариант и стойността в ЕКУ-то да се манипулира.Bosch М155 на Алфите например има още два параметъра: брой презаписи на ЕКУто и одометър при последния презапис.Така, че там е още по-трудно.Какво ти пука дали колата ти е на 100 000 или на 200 000 км ? Купуваш я като преценяваш техническото и състояние.Моята я купих на 122 400 км и беше на 8 години. Това прави по 15 300 км на година. Аз за по-малко от 5 години и навъртях още 86 000 км. Това прави по 17 200 км на година.Според мен киломентража не е пренавиван, просто няма как предишния собственик да я е карал още повече.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      Също и дата на програмиране на ЕКУ-то. Моята беше с програмна дата....... 2000г след сваляне и качване на софтуера датата съответно се промени на 2011г.
      Marea Weekend HLX Jtd 110

      oO(_)____////____(_)Oo

      Коментар


        Здравейте. Минах цялата тема, но не намерих инфото, което ми трябва и ще питам тук. Дори май беше по добре направо нова тема да отворя...На въпросите:1. За какво се прави адаптацията на двигателя?2. Колко често трябва да се прави адаптация и защо?3. На студен или на топъл двигател се прави?4. Има ли накакви тънкости при провеждането на адаптацията? В софтуера (FiatECUScan) пише, че като се нулира паметта трябва да се подаде 3 пъти газ до 4500 оборота с почивки, но при мен запомнянето на стойностите стана след доста повече опити. С това сбъркал ли съм нещо и трябва ли да повтарям адаптацията?Ако се намери някой имащ 2-3мин. да отговори и обясни с прости думи въпросите ще съм му много благодарен.Колата е тази от подписа ми.Поздрави,Любо.

        ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

        ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

        Коментар


          кола

          Адаптация колата си прави сама като минеш около 40 км поне на Пнуто е така
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            Re: кола

            kluchar написа:
            Адаптация колата си прави сама като минеш около 40 км поне на Пнуто е така
            Здравей kluchar и благодаря, че се включи. Нещо не става много ясно обаче. Къде мога да прочета спецификация за тези 40км? Как трябва да се кара през това време - в смисъл градско/извънградско? Едно е в задръстване, друго е сам на пътя...В описанието на софта не пише, че трябва да се кара колата, а само да се форсира на място. Ще е добре и за останалите user-и ако изясним тези неща.Поздрави,Любо.

            ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

            ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

            Коментар


              кола

              За това Punto MK2 2001 ли става въпрос
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                За това от подписа ми, да.

                ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

                ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

                Коментар


                  USB DIAGNOSTIC VAG COM CABLE 409.1 OBD2 II. С такъв интерфейсен кабел мога ли да си свържа пунтото с този софтуер?
                  Punto 1.9JTD

                  Коментар


                    колеги закупих елм 327в1,5 и нещо не мога да се кънектна с лаптопа а с телефона работи някой може ли да даде инфо
                    STILO JTD

                    Коментар


                      todorw написа:
                      колеги закупих елм 327в1,5 и нещо не мога да се кънектна с лаптопа а с телефона работи някой може ли да даде инфо
                      Вероятно нещо с драйверите на блутрътката! Също е важно да видиш на кой "COM" ти се е качил и разпознал ЕЛМ-а. После във ФЕС или програмата която ползваш, трябва да цъкнеш съответния "СОМ" порт и си готов за диагностика!
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        Lyubcho88 написа:
                        Здравейте. Минах цялата тема, но не намерих инфото, което ми трябва и ще питам тук. Дори май беше по добре направо нова тема да отворя...На въпросите:1. За какво се прави адаптацията на двигателя?2. Колко често трябва да се прави адаптация и защо?3. На студен или на топъл двигател се прави?4. Има ли накакви тънкости при провеждането на адаптацията? В софтуера (FiatECUScan) пише, че като се нулира паметта трябва да се подаде 3 пъти газ до 4500 оборота с почивки, но при мен запомнянето на стойностите стана след доста повече опити. С това сбъркал ли съм нещо и трябва ли да повтарям адаптацията?Ако се намери някой имащ 2-3мин. да отговори и обясни с прости думи въпросите ще съм му много благодарен.Колата е тази от подписа ми.Любо.
                        Всъщност двг си прави Самоадаптация ,това е самонстройване на софтуера спрямо износване на двигател , качество на гориво и т.н с цел най-добри екопоказатели.И поради тази причина,когато се сложи газ или като ти замине свещ ,кабе,бобина и т.н Еку се самоадаптира ,което в повечето случаи е към по лоша работа на двг.В някои случаи нещата ако са много зле се появява една грешка fuel trim malfunctoin която означава че еку не може да се справи със самоадаптирането.И сега когато ресетнеш екуто всъщност го връщаш към първоначално зададени стойности,ако имаш някакъв проблем,например неработеща ламбда сонда то пак ще се омаже бързо.Форсирането до 4500оборота е за двигатели на които се обучава датчик колянов вал.Хубаво е след рестване да се изключи от контакт за около 1 минута,след това или я оставям да работи на място докато загрее или я карам кротко.Забравих да кажа че я ресетвам студена за да може докато се самоадаптира да мине през всички режими.При мен това дава разлутат винаги,ако всички датчици, кабели свещи са наред.

                        Коментар


                          закача се на ком 10 и като реша да се свържа с някой от модулите програмата изписва проблем с кабела или ком а на теста е вързан и си го разпознава mesa
                          STILO JTD

                          Коментар


                            Колеги някой можели да сподели малко повече инфо за тази грешка;
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              Вероятно изгоряла дюза,лош контакт/скъсан кабел,или думнал канал на ЕКУ-то за управление на дюзата.Това е електрическа грешка,демек ЕКУ-то няма връзка з дюзата. П.С.На каква кола е тази грешка ????
                              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                              Ventura garage

                              Коментар


                                Mury написа:
                                Вероятно изгоряла дюза,лош контакт/скъсан кабел,или думнал канал на ЕКУ-то за управление на дюзата.Това е електрическа грешка,демек ЕКУ-то няма връзка з дюзата. П.С.На каква кола е тази грешка ????
                                Fiat croma 1.9mjet 16v, 2005ta доколкото виждам

                                Коментар

                                Working...
                                X