Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    а от каде може да се закупи такав кабел и колко струва някво инфо на Лс моля благодаря

    Коментар


      naskospiii написа:
      а от каде може да се закупи такав кабел и колко струва някво инфо на Лс моля благодаря
      sklad66.com При теб е в Пловдив

      Коментар


        Колеги, да попитам какъв кабел ми трябва за да се направи Proxy Alignment на Стило 1.9 JTD 2003г.?Благодаря
        ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
        Stilo JTD 115 2003 бегачка
        Brava 1,4 12V 1997 на газ
        Tempra 1,4 1993 и тя на газ
        i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ

        Коментар


          .

          Здравейте колеги.Реших да използвам тази тема за един мой проблем относно диагностиката.Та, закупил съм си VAG-COM OBDII 409.1 USB и преходник OBD-F 16pin към Fiat 3pin,правя стъпките от тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072 ,но нещо не се получава.Изписва ми че не може да се свърже с ЕКУ-то.Да попитам понеже не съм инсталирал диска с драйверите който си е с диска,а съм направил всичко от горе-посочената тема - проблем ли е това.Дайте някоя идея или предложение къде може да е проблема.Предварително се извинявам за некомпетентността си в тази област и за може би нелепия ми въпрос.Благодаря предварително.

          Коментар


            кола

            На какво кола е закачате година с колко жички е буксата 2 или 3
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              .

              Извинявам се забравил съм най важното.Автомобила е Fiat Bravo 1.9 JTD Gt 105 2000 година, мисля че е с 3 жички.

              Коментар


                кола

                Едва ли да е с 3 но ако е така ти трябва трябва кабел и програма ВИЗА
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  .

                  А защо с тази програма да не става? Модела на колата го има в програмата, не трябва ли да става и с тази.

                  Коментар


                    Става !jtd105 е с К линия само.Трябва ти ваг-ком кабел, преходник, драйвер от темата по-горе дето си линкнал и настройките.Ако не става:- неработещ ваг-ком- кофти преходникИзобщо на преходника подаваш ли му 12в от акумулатора ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      .

                      А ми да подавам му ток но от друг акумулатор,надявам се това да не е проблем.

                      Коментар


                        Толкова ли е трудно да пуснеш един кабел от +12в на твоя си акумулатор или да намериш от някой близък предпазител за да захраниш адаптора.Ами си усложняваш всичко със отделно захранване.Да и с друг отделен акумулатор ще стане но трябва минуса на двата акумулатора да са заедно свързани.

                        Коментар


                          Оличен софтуер! При мен си чете данните от еърбега без никакви преправки на пин-овете. Всичко зависи от модела на колата. Гледате тук: http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspxи ако срещу вашия модел автомобил и съответно еърбег пише само KL в синьо, значи няма нужда от преправяне на кабела. Ако обаче пише KL1 или KL3, KL9, KL12 то ще трябва преправяне на кабела. Поне така си обяснявам аз нещата - ако греша, поправете ме.Иначе както си се ровех под жабката да намеря буксата за еърбега, съвсем случайно намерих още една букса близо до нея - закачих я и нея да видя какво ще ми даде - оказа се буксата за климатроника, но не я чете... дава нещо от сорта "Unknown/unsupported", но това е нормално, все пак софтуера не чете този модул.
                          Brava 1.2, 16V, 2000
                          Ex: Golf 2, 1.3

                          Коментар


                            Здравейте, Колеги!Един тъп въпрос, но няма начин трябва да се зададе.Някой закачвал ли е на този софт на Bravo 1.6 ’97 и дали чете грешките на ecu-то и дали ги чисти и също така дали има мониторинг в реално време??Гледах че срещу този модел в спецификациите на софта пише само ABS и AirBag, но на мен тези неща не ми вършат работа, интересува ме ECU-то и ако това не става моля дайте идея какво да ползвам но без VISA-та защотот нямам COM портове.Поздрави.
                            Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

                            Коментар


                              кола

                              За Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kWвиж с колко жички е диагностиката 2 или 3
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар


                                С 3 жички е чете по К и Л линии.
                                Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

                                Коментар

                                Working...
                                X