Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    maxuel82 написа:
    ... С АБС и ЕЦУ-то се вързвам без проблем ...
    Това с един и същи кабел ли го правиш? Нещо преправяш ли?
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      Горния кабел за табло няма да стане.Този кабел при фиатекускан става за двигател айрбег и абс. За другите модули на пунто 2000г ти трябва ELM 327 v1.5

      Коментар


        staho написа:
        Горния кабел за табло няма да стане.Този кабел при фиатекускан става за двигател айрбег и абс. За другите модули на пунто 2000г ти трябва ELM 327 v1.5
        благодаря,но си намерих работещо табло и няма нужда от адаптиране

        Коментар


          Jimy написа:
          Това с един и същи кабел ли го правиш? Нещо преправяш ли?
          Да, нищо не се преправя !
          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

          Коментар


            Има ли някаква вероятност ФЕС да "лъже" ??? Имам предвид ,че ми показва проблем с ЕГР-ра а при него всичко е 1000% наред !
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              Здравейте.Искам да попитам FiatECUScan дали ще има скоро поддръжка на аербеците на 156ца 2001 110кс с 4аербеци, защото в момента не ги поддържа
              Fiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"

              Коментар


                Започна да ме "изхвърля " в началното меню , там където избира марката и модела на колата ! Досега не ми се случвало програмата си работеше си прфектно ! Деинсталирах я и пак я инсталирах но все същото ! Може ли да ми се е прецакал кабела ?
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  Смени крак-а , ако ползваш 3.3.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Аха ! Е откъде да взема друг крак
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      Тая работа дето я правиш не се прави с крак. Има друг по лесен начин ама няма да го пиша тука че току виж съм отнесъл някой бан. Помисли малко и ще се сетиш.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        maxuel82 написа:
                        staho написа:
                        Колега maxuel ако кабела ти комуникира само по К няма да можеш да се свързваш с ECU и ABS
                        АБС , ЕЦУ и airbag са на отделни 3 пинови буксички ! С АБС и ЕЦУ-то се вързвам без проблем, само с airbag-ците не ще ! Не бъркам буксите , буксата за "четене" на възд.възглавници е омотана с жълта лента и си пише airbag !
                        staho написа:
                        Да така е на 3 отделни букси са 3-те модула.Направи ли ти впечатление че ECU и ABS са с 3 кабела буксите за диагностика а на AIRBAG е с две.Поне при мен е така
                        Буксата до дясното бомбе, т.е. ЕКУ-то ми е с ясно различими две жички?! С ЕКУ се връзвам без никакъв проблем, но с АБС не мога ... ФЕС ми "пише" за някакъв ВАГ-КОМ, К-Л връзка ... ?! Какво става и как мога да си прочета АБС-а? Не знам с колко жици е буксата на АБС! Бравото е JTD105; 04.1999 година.
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          С какъв кабел се свързваш към ЕКУ-то

                          Коментар


                            Със стандартния преходник за фиат: 3 пинова букса към 16-ка , с външно захранване. Към преходника закачам ОБД СКЕНЕР:Vgate Elm327 Obd2. Това е ... и при все ,че с ЕКУ се връзвам без проблем и адски лесно, факта ,че не мога да се закача към АБС-а е много изнервящ.
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              Jimy написа:
                              Със стандартния преходник за фиат: 3 пинова букса към 16-ка , с външно захранване. Към преходника закачам ОБД СКЕНЕР:Vgate Elm327 Obd2. Това е ... и при все ,че с ЕКУ се връзвам без проблем и адски лесно, факта ,че не мога да се закача към АБС-а е много изнервящ.
                              С ЕЛМ интерфейса не можеш да влезеш в АБС.Ще си вземеш Интерфейс (кабел) KKL USB за VAG-COM/VCDS-Lite, FiatECUScan и ще си разгедаш АБС-а.

                              Коментар


                                изобщо не сам наясно от каде мога да си взема такав кабел ?? стило 1.6 16в 2/3 врати моля някои да помогне много се нуждая и нека някои обесни по обстоино какво точно можем да правим по колите ни с тази програма освен да гледаме састоянието грещки можем ли да чистим

                                Коментар

                                Working...
                                X