Може ли да се правят логове с ФЕС ? И как става ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
Vulkan написа:Колеги, здравейте. Фиатката е Брава 1.6, 96 г., 103 конски силиИмам кабел OBD2 USB като този: http://www.ebay.com/itm/VAG-COM-KKL-...56fa2fслед което взех 16PIN OBD2 to 3PIN като този:http://www.ebay.com/itm/16PIN-OBD2-3...талирах fiat ecu scan свалена свободната версия от сайта. Проблема е, че не мойе да се свърже с ECU-то на колата и ми изписва, че е възможен проблем при кабела или серийния порт. Кабела е на COM1 също както и на програмата.Има ли някой представа как да я подкарам?!С windows 7 съм
Коментар
-
eh4ev07 написа:Ето ТАКАИмам още едно питане ! Защо неможе ФЕС (или аз немога
)да се свързва с аербеците на Ланчия Капа ! Конкретно 2.4 ТДС. свети ми лампата а немога да се свържа с централата на аербеците да изчистя грешката ! Аербеците са си на мястото ,не си гърмяли ! Пробвах и на още 2 коли като моята на които им свети лампата но пак не се свързва ! Пише че има проблем с порта или кабела е прекъснат ! Огледах около централата за течове на антифриз от радиаторчето но няма всичко е сухо ! Аз ли бъркам някъде или проблема е сериен
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
eh4ev07 написа:С ЕСК на двигателя няма да успееш защото не се поддържа. (ако питаш това)"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:eh4ev07 написа:С ЕСК на двигателя няма да успееш защото не се поддържа. (ако питаш това)
Коментар
-
maxuel82 написа:eh4ev07 написа:Ето ТАКАИмам още едно питане ! Защо неможе ФЕС (или аз немога
)да се свързва с аербеците на Ланчия Капа ! Конкретно 2.4 ТДС. свети ми лампата а немога да се свържа с централата на аербеците да изчистя грешката ! Аербеците са си на мястото ,не си гърмяли ! Пробвах и на още 2 коли като моята на които им свети лампата но пак не се свързва ! Пише че има проблем с порта или кабела е прекъснат ! Огледах около централата за течове на антифриз от радиаторчето но няма всичко е сухо ! Аз ли бъркам някъде или проблема е сериен
Коментар
-
Защото КL линията образно казано е по едната предава данни примерно К а по другата приема L или обратно. Тогава с този адаптор за VAG групата ще стане.Когато адаптора е същия а ECU-то е само с една двупроводна линия К която служи за приемане и предаване на данни няма как да се свърже ECU-PC понеже PC праща сигнал по К и очаква отговор по L а като няма L ?. И няма връзка Това е много общо казано но принципа е такъв
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар