Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    p0504 - виж стоп машинката, дали спирачката (педала) я натиска изобщо.Другото може да е от подгревна свещ, до прекъснат проводник или прецакано реле за подгрев.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Стоп машинката работи(стоповете светят).Изтрих грешките.Ще следя да видя дали ще се запишат отново.
      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

      Коментар


        Колеги я подскажете,за тд100 какви кабели и какви преходници ми трябват.А и къде да търся буксите.Ровя във форума,мъча търсачката,ама нищо не откривам.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          MartoModev написа:
          Някой може ли да ми каже какво узначават грешките Р0504-Brake switch и P0683-Engine ECU-Glow unit communikation
          P0683-Engine ECU-Glow unit communikation се появява само когато е студена колата.Най-вероято е някоя подгревна свещ.В понеделник ще се разбере
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            Вадиш куплунга към GLOW UNIT-a и мериш свещите
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Има ли от къде да си купя готов модифициран РАБОТЕЩ кабел, четящ ABS,AIRBAG и т.н. ?
              Fiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"

              Коментар


                И аз си купих кабели от ebay. Инсталирах си програмата и драйвера, но не успях да се свържа еку-то. Изчетох темите свързани с това и видях, че някои се свързват без проблем, а други не.Моят проблем идва от кабела (ODB2-3pin), китайчетата са разменили 1-ви и 3-ти pin. Така се к-линията идва на pin 1, а на буксата на колата -1-ви pin няма кабел и следователно няма как да се осъществи връзка м/у PC-то и колата. Pin 1 отива на 15-пин на ODB2 буксата, и така K-линията вместо на 7-ми се явява на 15-ти Pin. Аз направих врузка директно в буксата ODB2-USB посредством мост м/у 7-ми и 15-ти пин. Вече се връзвам без проблем, ако някой неможе да се върже с кабелите, които има да си провери преходника да не е с разменени кабели.
                Fiat Marea 1.9TD100

                Коментар


                  Колеги,какво ще кажете за графиката на тази ламбда сонда.Колята е на място двигателя е форсиран 2-3 пъти.
                  Прикачени файлове
                  FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                  Коментар


                    Nikolow написа:
                    Колеги,какво ще кажете за графиката на тази ламбда сонда.Колята е на място двигателя е форсиран 2-3 пъти.
                    Дигни мащаба защото не се четът стойностите.

                    Коментар


                      Настройки или "F9" UI Language ---> Български
                      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                      Коментар


                        Това max. 0.016 не изглежда никак добре. Дори мащабът да е х5, ще стане 0,08. Пак не е добре.
                        Stop giving directions, just say "Follow me."
                        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                        Коментар


                          MartoModev написа:
                          MartoModev написа:
                          Някой може ли да ми каже какво узначават грешките Р0504-Brake switch и P0683-Engine ECU-Glow unit communikation
                          P0683-Engine ECU-Glow unit communikation се появява само когато е студена колата.Най-вероято е някоя подгревна свещ.В понеделник ще се разбере
                          Оказа се изгоряла свещ.Срещу 40лв я смених.Сложих на оная фирма "ricambi original"всъщност се оказа,че е Бош
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            Следващия път - Искра, за поне 50% по-малко пари, че и повече
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              sok1 написа:
                              Това max. 0.016 не изглежда никак добре. Дори мащабът да е х5, ще стане 0,08. Пак не е добре.
                              Всъшност е от 0.2V до 0,8V по вертикалата .После я гледах пак и програмата отчете коректно стойностите.Обаче тези пикове до към волт и половина не трябва да ги има,явно е запознала да дава фира сондата.
                              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                              Коментар


                                Nikolow написа:
                                sok1 написа:
                                Това max. 0.016 не изглежда никак добре. Дори мащабът да е х5, ще стане 0,08. Пак не е добре.
                                Всъшност е от 0.2V до 0,8V по вертикалата .После я гледах пак и програмата отчете коректно стойностите.Обаче тези пикове до към волт и половина не трябва да ги има,явно е запознала да дава фира сондата.
                                Сондата ти е ОК.Движението на стойностите в диапазона 0,2-0,8V е съвсем в нормите.Фронта на нарастването на стойностите е също добър.Честотата е също добра.Пикът над 1,0V не трябва да те смущава защото явно контролера не го възприема защото няма промяна в характера на следващите криви.Нова сонда няма да ти даде по добри резултати.Не е лошо да снемеш характеристиките и при 3000 об.

                                Коментар

                                Working...
                                X