.....Пин 1 - АБСПин 3 - ЕърбегПин 7 - Главно еку на двигателяПин 9 - ел. серво.Мислех си да вградя 3 или 4 позиционно ключе , но първо не можах да намеря толкова малко и второ все нещо ще стърчи от буксата.Примерно на Стило и Алфа 147 самата диагностична букса е забутана между два реда бушони и ако нещо стърчи от диагностичният кабел няма да можем да го закачим.....
Един маааалко по-елегантен начин за превключване на линиите, реализирайки идеята на колегата , и в помощ на тези, които биха си поиграли:Ключето струва 70ст. и се намира по магазините за електронни елементи. Използвам само 3 позиции, другите 3 остават за резерв, че е много микроскопично, но пък е практично. Монтажът ми отне около половин час, като най-важният инструмент бе пиличката за нокти на жената (не ме видя, не ме заподозря - жив съм още :D )
Прикачени файлове
Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
Alfa Romeo 147 JTD - бивша
Колеги извинявам се за тъпия въпрос, но немога да схвана нещо модването на ВАГ КОМ зада чете АБС и Аирбеговетв. Понеже моя преход е само с пинчета и си ги нареждам по ОБД на кабела. Неможе ли просто да взема кабела от пин 7 и да го сложа на пин 1 за АБС да речем или на пин 3 за Аирбега. Ако бъркам нещо моля поправете ме или даите някъква схема примерно. Благодаря
FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"
Аз бях сложил подобно ключе като на снимката по-горе. Уж всичко беше както трябва, но така и не можах да се свържа с компа на бравата. После го махнах и направих вътрешно мостче между краче 1 и 7. Сега чете и двг и абс без проблеми. Еърбега не съм го свързвал, не ми се е налагало (и дано не се налага).
EDIT: Забелязах в таблицата с подържаните коли, че за моята ако ще сканирам ECU-то не е нужна модификация на кабелите, ако диагностицирам ABS и Airbag ще трябва да модифицирам интерфейса.... Въпроса сега е аз като ползвам този преходник към 3-пиновия конектор за диагностиката дали ще е нужно пак да модифицирам или той преходника е модифициран и си взима сигнала от дадените и нужните пинове от 16-те пинов конектор на VAG COM кабела?
Масовите преходници са направени да четтат само ECU-то (свързан е към 7-ми пин на OBD буксата на кабела). Ако искаш с него да четеш ABS и AIRBAG ще трябва да му подадеш сигнал съответно от 1-ви и 3-ти пин на буксата на кабела.Има го описано на няколко места в тази темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...0355&start=405
1ви и 3ти пин на моя адаптер физически не са свързани никъде.
Здравейте, Само искам да отбележа, че връзването на 3,7 и др. пинове се прави на OBD буксата на колата (женската).На адаптера единствено 7пин е пина за предаване на данни.Пример: Свързах се със ABS-а без никакви допълнителни усилия.
Колеги здравейте. Знаете ли кога, и дали някога ще се ъпдейтва програмата FiatEcuScan за диагностика на ЕКУ-то на Брава 1.6 16V с компютър магнет марели. Засега има само диагностика на AirBag и ABS-а. Пробвах и с друга програма Unidiag но там нямам дефиницията за този двигател.П.П. От къде мога да проверя какъв ми е с точност компютъра, за да търся сходен и да пробвам да направя диагностика с помощта на друг автомобил.
Коментар