Здравейте , днес си изтеглих Multiscan но не знам точно какъв кабел ми трябва видях че много хора ползват kkl-usb , но моят двигател е Fiat Bravo GT 1.8 96 година , трябва ли ми 3 пинов преходник или не ? благодаря
Здравейте , днес си изтеглих Multiscan но не знам точно какъв кабел ми трябва видях че много хора ползват kkl-usb , но моят двигател е Fiat Bravo GT 1.8 96 година , трябва ли ми 3 пинов преходник или не ? благодаря
да трябва ти
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Имам MES 2.2 регистрирана,elm 327 и съответния кабел-зелен.Не мога да се свържа с ABS.Съобщението на програмата е грешка в интерфейса или порт.Днес я тествах с KTS на бош и без никакъв проблем намери модула и го прочете.Системата дава два варианта TRW на модула,и към двата не мога да се свържа.Някой ако е срещал този казус и може да помогне?
Тръгва без намеса, само настройките трябва да направиш, имам го същия кабел и същата кола, сътветно и софтуера разбира се.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Тръгва без намеса, само настройките трябва да направиш, имам го същия кабел и същата кола, сътветно и софтуера разбира се.
Мерси за отговора.
А под настройки имаш впредвид инсталация на съответните драйвъри и указване на съответния порт за комуникация, или има и нещо друго ?
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Аз съм с такъв кабел, но не знам в него ли е проблема или в MultiEcuScan. Програмата понякога работи, понякога забива още като се вържеш или като дадеш да чете грешки. Най-много забива като дадеш да гледаш параметри в реално време. Отделно някои от параметрите са тотално грешни. Стрелката още не е отлепила и дава 120 градуса температура на двигателя..
Пробвах всички скорости от 9600 нагоре... програмата се разкача на случаен принцип, никога не бих си платил за тази боза.
При мен нямам никакви проблеми, явно някъде бъркаш или нещо не ти е в ред на конектора.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Не бъркам, явно програмата си е бъгава, защото и във форума им намирам такива оплаквания, но автора просто отговаря на хората да му пишат ЛС и няма описано може ли и как да се оправи.
Под WinXP го пускам с драйверите на самия кабел.
Изтегли си FiatEcuScan_3.6.0, ето и моите настройки
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Не ти трябва последна версия, колата ти е достатъчно стара и тази която ти посочих я обслужва. И още нещо, ако имаш познат с кола на ВАГ, можеш да си тестваш кабела за да не го набеждаваш излишно.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар