Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Може ли да се правят логове с ФЕС ? И как става ?
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    Коментар


      Ето ТАКА
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        Vulkan написа:
        Колеги, здравейте. Фиатката е Брава 1.6, 96 г., 103 конски силиИмам кабел OBD2 USB като този: http://www.ebay.com/itm/VAG-COM-KKL-...56fa2fслед което взех 16PIN OBD2 to 3PIN като този:http://www.ebay.com/itm/16PIN-OBD2-3...талирах fiat ecu scan свалена свободната версия от сайта. Проблема е, че не мойе да се свърже с ECU-то на колата и ми изписва, че е възможен проблем при кабела или серийния порт. Кабела е на COM1 също както и на програмата.Има ли някой представа как да я подкарам?!С windows 7 съм

        Коментар


          С аербега или АБС-а вързва ли се? С ЕСК на двигателя няма да успееш защото не се поддържа. (ако питаш това)
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            eh4ev07 написа:
            Ето ТАКА
            Много благодаря !!! Толкова много се "рових " ,а то ще ми изкара очите !!! Имам още едно питане ! Защо неможе ФЕС (или аз немога )да се свързва с аербеците на Ланчия Капа ! Конкретно 2.4 ТДС. свети ми лампата а немога да се свържа с централата на аербеците да изчистя грешката ! Аербеците са си на мястото ,не си гърмяли ! Пробвах и на още 2 коли като моята на които им свети лампата но пак не се свързва ! Пише че има проблем с порта или кабела е прекъснат ! Огледах около централата за течове на антифриз от радиаторчето но няма всичко е сухо ! Аз ли бъркам някъде или проблема е сериен
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              На моята не свети лампата за грешка и пак не иска да се закачи. Адаптора ми е по К и L а на айрбега е само K предполагам че затова.

              Коментар


                Брей ,щом и на несветеща лампа неиска да се закачи значи проблема е в кабела ето го моя кабел ! Мисля че комуникира само по К-линия :
                Прикачени файлове
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  eh4ev07 написа:
                  С ЕСК на двигателя няма да успееш защото не се поддържа. (ако питаш това)
                  А каква е вероятността IAW 1AF най-после да започне да се поддържа от FES ?
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    Synthy написа:
                    eh4ev07 написа:
                    С ЕСК на двигателя няма да успееш защото не се поддържа. (ако питаш това)
                    А каква е вероятността IAW 1AF най-после да започне да се поддържа от FES ?
                    Минимални (може би никакви) защото ти трябва К и Л линия а тоя адаптер под ХП поддържа само К линия(така са ми казвали програмисти - не твърдя че е вярно)
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      maxuel82 написа:
                      eh4ev07 написа:
                      Ето ТАКА
                      Много благодаря !!! Толкова много се "рових " ,а то ще ми изкара очите !!! Имам още едно питане ! Защо неможе ФЕС (или аз немога )да се свързва с аербеците на Ланчия Капа ! Конкретно 2.4 ТДС. свети ми лампата а немога да се свържа с централата на аербеците да изчистя грешката ! Аербеците са си на мястото ,не си гърмяли ! Пробвах и на още 2 коли като моята на които им свети лампата но пак не се свързва ! Пише че има проблем с порта или кабела е прекъснат ! Огледах около централата за течове на антифриз от радиаторчето но няма всичко е сухо ! Аз ли бъркам някъде или проблема е сериен
                      На коя букса на колата вързваш преходника? На по старите коли (с 3 пиновата букса) аербега е на друга букса която обикновенно се намира в непосредствена близост до централата и е в жълта шлауфка.
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        Колега maxuel ако кабела ти комуникира само по К няма да можеш да се свързваш с ECU и ABS

                        Коментар


                          staho написа:
                          Колега maxuel ако кабела ти комуникира само по К няма да можеш да се свързваш с ECU и ABS
                          Смисъл? Ще може ли да обясниш малко по подробно защо няма да се свърже с АБС?
                          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                          Коментар


                            Защото КL линията образно казано е по едната предава данни примерно К а по другата приема L или обратно. Тогава с този адаптор за VAG групата ще стане.Когато адаптора е същия а ECU-то е само с една двупроводна линия К която служи за приемане и предаване на данни няма как да се свърже ECU-PC понеже PC праща сигнал по К и очаква отговор по L а като няма L ?. И няма връзка Това е много общо казано но принципа е такъв

                            Коментар


                              Сори ако те разочаровам ама тоя адаптер(от снимката по горе) комуникира само по К линия и се вързва с АБС без проблем. Проблема е ако се опитаме да се вържем с 1.6 16V до 98г(с металните колектори)
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар


                                Ти видял ли си му схемата вътре? А не кутийката в която е сложена платката.

                                Коментар

                                Working...
                                X