Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    pr_00f написа:
    .....Пин 1 - АБСПин 3 - ЕърбегПин 7 - Главно еку на двигателяПин 9 - ел. серво.Мислех си да вградя 3 или 4 позиционно ключе , но първо не можах да намеря толкова малко и второ все нещо ще стърчи от буксата.Примерно на Стило и Алфа 147 самата диагностична букса е забутана между два реда бушони и ако нещо стърчи от диагностичният кабел няма да можем да го закачим.....
    Един маааалко по-елегантен начин за превключване на линиите, реализирайки идеята на колегата , и в помощ на тези, които биха си поиграли:Ключето струва 70ст. и се намира по магазините за електронни елементи. Използвам само 3 позиции, другите 3 остават за резерв, че е много микроскопично, но пък е практично. Монтажът ми отне около половин час, като най-важният инструмент бе пиличката за нокти на жената (не ме видя, не ме заподозря - жив съм още :D )
    Прикачени файлове
    Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
    Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
    Alfa Romeo 147 JTD - бивша

    Коментар


      Колеги извинявам се за тъпия въпрос, но немога да схвана нещо модването на ВАГ КОМ зада чете АБС и Аирбеговетв. Понеже моя преход е само с пинчета и си ги нареждам по ОБД на кабела. Неможе ли просто да взема кабела от пин 7 и да го сложа на пин 1 за АБС да речем или на пин 3 за Аирбега. Ако бъркам нещо моля поправете ме или даите някъква схема примерно. Благодаря
      FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
      Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

      Коментар


        Аз бях сложил подобно ключе като на снимката по-горе. Уж всичко беше както трябва, но така и не можах да се свържа с компа на бравата. После го махнах и направих вътрешно мостче между краче 1 и 7. Сега чете и двг и абс без проблеми. Еърбега не съм го свързвал, не ми се е налагало (и дано не се налага).
        Brava 1.9 JTD 100, 2001

        Коментар


          кола

          Би трябвало ако се укъси да работи всичко иначе за постарите фиати без OBD букса може да се махне и да се извади направо жички иначе трябва преходник
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            gamma написа:
            marshal_t написа:
            EDIT: Забелязах в таблицата с подържаните коли, че за моята ако ще сканирам ECU-то не е нужна модификация на кабелите, ако диагностицирам ABS и Airbag ще трябва да модифицирам интерфейса.... Въпроса сега е аз като ползвам този преходник към 3-пиновия конектор за диагностиката дали ще е нужно пак да модифицирам или той преходника е модифициран и си взима сигнала от дадените и нужните пинове от 16-те пинов конектор на VAG COM кабела?
            Масовите преходници са направени да четтат само ECU-то (свързан е към 7-ми пин на OBD буксата на кабела). Ако искаш с него да четеш ABS и AIRBAG ще трябва да му подадеш сигнал съответно от 1-ви и 3-ти пин на буксата на кабела.Има го описано на няколко места в тази темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...0355&start=405
            1ви и 3ти пин на моя адаптер физически не са свързани никъде.
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              Здравейте, Само искам да отбележа, че връзването на 3,7 и др. пинове се прави на OBD буксата на колата (женската).На адаптера единствено 7пин е пина за предаване на данни.Пример: Свързах се със ABS-а без никакви допълнителни усилия.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                кола

                То няма значение дори и без букса става само с пинчета дори за по старrте без букса OBD
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  Всички букси за диагностика на колата ми са 3 пинови. Не виждам какъв е смисъла от това, което е направил колегата Zarini.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    кола

                    Това има ефект ако колата е след 2000 година и има още букси женска с преходник за фиат
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      vgeorgiev написа:
                      Не виждам какъв е смисъла от това, което е направил колегата Zarini.
                      При някои кабели трябва да се направи, защото не става да се чете само от 7-ми пин.Явно китайците напоследък са си ъпдейтвали продукцията
                      Alfa 159 SW 2.4 Ti
                      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                      Коментар


                        ???

                        Колеги здравейте. Знаете ли кога, и дали някога ще се ъпдейтва програмата FiatEcuScan за диагностика на ЕКУ-то на Брава 1.6 16V с компютър магнет марели. Засега има само диагностика на AirBag и ABS-а. Пробвах и с друга програма Unidiag но там нямам дефиницията за този двигател.П.П. От къде мога да проверя какъв ми е с точност компютъра, за да търся сходен и да пробвам да направя диагностика с помощта на друг автомобил.

                        Коментар


                          кола

                          Нали на самото ECU си пише какъв модел е /№/
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            gamma написа:
                            vgeorgiev написа:
                            Не виждам какъв е смисъла от това, което е направил колегата Zarini.
                            При някои кабели трябва да се направи, защото не става да се чете само от 7-ми пин.Явно китайците напоследък са си ъпдейтвали продукцията
                            Съгласен съм. Примерно моя кабел няма да прочете кола след 2000та с OBD букса, защото няма връзка на другите пинове. Но за старата ми Фиатка е ок.
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              Да попитам за тд 100 97 година този кабел http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html + http://sklad66.com/cms/Prehodnik-16p...ahranvane.html кебел ли ми трябват за диагностика на двигателя или само първия
                              Fiat Bravo TD100

                              Коментар


                                кола

                                ако е с 3 жички не върши работа а трябва ВИЗА Кабел с 2 КОМ порта и РС с програмата ВИЗА Cако е с 2 тогава става и новата програма от форума
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X