Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аз също много често получавам същото съобщение и начина за връзване е да си по настоятелен с канектването.

    Коментар


      Днес направих 2 записа в движение на Fiat Stilo 1,9 JTD, 2002 г., 115 к.с. с 2 различни дебитомера от един и същ вид (Bosch 0 281 002 30. На практика няма разлика в показанията за двата екземпляра.Не разбирам обаче защо толкова се разминават стойностите на Intake Air Quantity и Desired Intake Air Quantity. Втората стойност не е ли референтна за дадения момент? При това става дума за всички режими. Ето пример с усреднени стойности при различни режими (Engine Speed - Intake Air Quantity - Desired Intake Air Quantity):851 - 28,6 - 280,11449 - 93,8 - 458,93124 - 364,4 - 1155,7Аз ли пропускам нещо или...? Защото съм връзвал например Алфа 147 - там стойностите си съответстват.
      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

      Коментар


        Pecho написа:
        Днес направих 2 записа в движение на Fiat Stilo 1,9 JTD, 2002 г., 115 к.с. с 2 различни дебитомера от един и същ вид (Bosch 0 281 002 30. На практика няма разлика в показанията за двата екземпляра.Не разбирам обаче защо толкова се разминават стойностите на Intake Air Quantity и Desired Intake Air Quantity. Втората стойност не е ли референтна за дадения момент? При това става дума за всички режими. Ето пример с усреднени стойности при различни режими (Engine Speed - Intake Air Quantity - Desired Intake Air Quantity):851 - 28,6 - 280,11449 - 93,8 - 458,93124 - 364,4 - 1155,7Аз ли пропускам нещо или...? Защото съм връзвал например Алфа 147 - там стойностите си съответстват.
        Защо не пробваш да отчиташ напрежения,за да видиш дали и при тях ще имаш разлики.

        Коментар


          Не си спомням дали има подобна референтна стойност (примерно Desired Air Flow Signal). Когато имам възможност, ще го вържа пак, за да видя.Но дори и да има, и да няма разминавания, пак не ми струват нормални тези отклонения, за които писах).
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            Крайно клиентската цена на конкретно този дебитомер, каква е ?Същото е положението и с афтърмаркет МАФ, налраво да си го наречем китайче, при колега от форума.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Да оставим настрана, че опаковката и самият дебитомер имат всички признаци на оригиналния (вкл. по сравнението, което някой беше изпратил преди време тук във форума), дори и да е някакво "китайче", стойностите му са същите като на оригиналния дебитомер. А шансът той също да е китайски клони към нулата (знам историята на колата, бях писал откъде и как съм я купил и кой я е карал преди мен).
              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

              Коментар


                Pecho написа:
                Engine Speed - Intake Air Quantity - Desired Intake Air Quantity:851 - 28,6 - 280,11449 - 93,8 - 458,93124 - 364,4 - 1155,7
                Силно ме притесняват средните показания-Intake Air Quantity.Не би трябвало да има показания по-малки от 270-280 единици и то за 850 рпм.Какви са тези 28.6 и 93.8?Виж какви напрежения дава.

                Коментар


                  Pecho написа:
                  Не си спомням дали има подобна референтна стойност (примерно Desired Air Flow Signal). Когато имам възможност, ще го вържа пак, за да видя.
                  Има само Air Flow Signal.Ама то е достатъчно.Пусни в лог-а:-engine speed-Air Flow Signal-Desired Intake Air Quantity-Intake Air QuantityНаправи лог-а на място и в движение.

                  Коментар


                    По-скоро само на тия(да може да опреснява максимално бързо) и ще се наложи да я поизцедиш малко, но от сег съм почти сигурен, че ще отчете до 4.4-4.5в.
                    Прикачени файлове
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Това показание е дефект на софуера, с който се четат данните.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        Перманентен ?Понеже МАФ-а на моята кола отчита правилно , на колега - не.Версията е една и съща - 2.3.1.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          emzo написа:
                          Перманентен ?Понеже МАФ-а на моята кола отчита правилно , на колега - не.Версията е една и съща - 2.3.1.
                          Да.Наблюдава се само при ЕДЦ15-Ц7 и по-конкретно съм забелязал при 150кс двигатели на Ланча и Алфа примерно.Както се вижда и на колегата е същия симптом.При тези показания точно 99.5% съм сигурен, че ако се измери волтажа излизащ от дебитомера всичко ще бъде наред.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            Наред е, да.Чисто новия МАФ отчита 4.5волта.Трябва да пробваме с 2.5.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Ето усреднени стойности от нов запис при различни режими с включен и Air Flow Signal:
                              Код:
                              Engine Speed - Intake Air Quantity - Desired Intake Air Quantity - Air Flow Signal  850 -  32,5 -   280,2 - 1,81 558 -  85,8 -   419,0 - 2,72 260 - 163,5 -   601,3 - 3,23 340 - 353,0 - 1 167,9 - 4,0
                              А ето и максималните стойности в днешния запис. Да обърна внимание, че това са максималните стойности изобщо, а не в един даден момент (т.е. различните параметри може да са постигнати при различни стойности на другите от посочените тук):4 648 - 496,6 - 1 343,5 - 4,48Пропуснах да спомена, че интерфейсът е ELM 327 v1.3, версията на FiatECUScan е 2.5 (ама и с предшни версии е същото). Опресняването на данните е на 1 секунда.
                              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                              Коментар


                                Както казах МАФ-а си прави 4.5вСега ако не те мързи, виж МАФ-а с УНИДИАГ да видим ВО прав ли е или да.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X