Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    PaUnOff написа:
    Аз да попитам, че му изгубих края.... добавен ли е бензиновия 1.8 / 113 hp. двигател на Фиат да се почопля и аз, че ми свети чека?
    и аз чакам колега и аз javascript:emoticon(’’)че с визата не ми харесва ама чакане му е майката
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      Еми аз като гледам на колегата линка, където написа май го има този двигател... или се бъркам? ECU-то ми е Хитачи а годината е 1997. Свързвам се само с К линия
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        PaUnOff написа:
        Еми аз като гледам на колегата линка, където написа май го има този двигател... или се бъркам? ECU-то ми е Хитачи а годината е 1997. Свързвам се само с К линия
        то типа модел го има в таблицата но отдясно при поддържаните системи има изписани три типа аербег за ECU-то маи не става въпрос или аз бъркам дано аз греша :D за сверка погледни тип поддържани системи при стило например
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          Не става, след 98г. трябва да е колата.Поне на 1.8 97г. не се връзва.А и ако сте с К и Л линии - мишън импосибъл
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            за двигателя които говори 1.8 16V е само К линия затова има някакъв шанс на следващите версии да го включи но за сега .....
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              Колеги, AIR BAG чете, но ECU-то неиска Пише че няма връзка и да се провери кабела.... всичко уж е направено и пак неиска...Punto 1.9 JTD

              Коментар


                а бе хора как ви чете тия аербеци, аз какво ли не правих и пак, и пак, и пак неиска и неиска и тва е.вече ме отчая.
                Fiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"

                Коментар


                  Колега значи К линията ти за двигателя е на 7 пин за АБС на 1 пин еърбег 3 пин климатика на 9 от там идва кое ще чете

                  Коментар


                    Незнам колеги, днес пробвах на един колега с ALFA 156, и при него мотора неиска да прочете, чете ABS и AIR BAG без грешка....Все си мисля че ако е нещо от драйвер няма да иска да прочете нищо....

                    Коментар


                      grosmaster написа:
                      Незнам колеги, днес пробвах на един колега с ALFA 156, и при него мотора неиска да прочете, чете ABS и AIR BAG без грешка....Все си мисля че ако е нещо от драйвер няма да иска да прочете нищо....
                      как успя да прочетеш аербега и абс-а ?
                      Fiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"

                      Коментар


                        pr_00f написа:
                        Понеже със стандартният VAG-COM ( за пример този http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html )кабел може да се прави диагностика само на основното ЕКУ на колата, за да можем да се свържем към АБС и еърбег или ел. сервото централите е необходима лека модификация на кабела.Забележка- линкът с кабелът е даден само като пример - цената на посоченият кабел в горният линк е леко завишена, от ибей можете да си намерите за около 25 лв с доставката.Обратно в темата. Този кабел чете данни само от пин 7 от ОБД2 буксата. За да можем да се свържем към АБС и Еърбег или сервото е нужно да свържем пин номер 7 със пин номер 1 ,номер 3 или номер 9Пин 1 - АБСПин 3 - ЕърбегПин 7 - Главно еку на двигателяПин 9 - ел. серво.Мислех си да вградя 3 или 4 позиционно ключе , но първо не можах да намеря толкова малко и второ все нещо ще стърчи от буксата.Примерно на Стило и Алфа 147 самата диагностична букса е забутана между два реда бушони и ако нещо стърчи от диагностичният кабел няма да можем да го закачим.Първоначалната ми идея беше да ползвам женска букса от ком порт или видео платка ( нещо от този вид http://www.f3j.com/images/dsub.jpg) и после да си окъсявам необходимите позиции с кламер. Но нещо неми хареса идеята и докато си ровех в компютърните отпадъци реших да ползвам захранващи букси от ИДЕ хард диск.За целта ми бяха нужни :1 мъжка букса - четирите и кабела се запояват директно на пиновете от вътрешната страна на диагностичната букса.3 женски букси - използвам ги като тапи. Всяка от тези букси осигурява следната връзка:Пинове 1-7 ( АБС)Пинове 3-7 ( Еърбег)Пинове 9-7. (Ел. Серво)От женските букси съм извадил ненужните пинове за да може да се слагат и махат по- лесно тапите. Необходимите 2 пина си ги окъсявам от задната страна и изолирам с изолирбанд.Цялата система изглежда ето така:Грубо и грозно, но пък здраво и ефективно.п.с Яни, без проблем си тествах Еърбег-а днес
                        Както го е описал колегата, кабела ми е същия, начина по който е направен е същия.... .... но ECU-то не го прочита, а точно то ми трябваше....

                        Коментар


                          кола

                          аз на моите кабели слагам едно комбинирано с 9 ключета да се свързва към 1 и става прилично или може такова да се направи и се сменя пиновете http://ucables.com/img/pics/OBD2-BREAK.jpg
                          Прикачени файлове
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            grosmaster написа:
                            pr_00f написа:
                            Понеже със стандартният VAG-COM ( за пример този http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html )кабел може да се прави диагностика само на основното ЕКУ на колата, за да можем да се свържем към АБС и еърбег или ел. сервото централите е необходима лека модификация на кабела.Забележка- линкът с кабелът е даден само като пример - цената на посоченият кабел в горният линк е леко завишена, от ибей можете да си намерите за около 25 лв с доставката.Обратно в темата. Този кабел чете данни само от пин 7 от ОБД2 буксата. За да можем да се свържем към АБС и Еърбег или сервото е нужно да свържем пин номер 7 със пин номер 1 ,номер 3 или номер 9Пин 1 - АБСПин 3 - ЕърбегПин 7 - Главно еку на двигателяПин 9 - ел. серво.Мислех си да вградя 3 или 4 позиционно ключе , но първо не можах да намеря толкова малко и второ все нещо ще стърчи от буксата.Примерно на Стило и Алфа 147 самата диагностична букса е забутана между два реда бушони и ако нещо стърчи от диагностичният кабел няма да можем да го закачим.Първоначалната ми идея беше да ползвам женска букса от ком порт или видео платка ( нещо от този вид http://www.f3j.com/images/dsub.jpg) и после да си окъсявам необходимите позиции с кламер. Но нещо неми хареса идеята и докато си ровех в компютърните отпадъци реших да ползвам захранващи букси от ИДЕ хард диск.За целта ми бяха нужни :1 мъжка букса - четирите и кабела се запояват директно на пиновете от вътрешната страна на диагностичната букса.3 женски букси - използвам ги като тапи. Всяка от тези букси осигурява следната връзка:Пинове 1-7 ( АБС)Пинове 3-7 ( Еърбег)Пинове 9-7. (Ел. Серво)От женските букси съм извадил ненужните пинове за да може да се слагат и махат по- лесно тапите. Необходимите 2 пина си ги окъсявам от задната страна и изолирам с изолирбанд.Цялата система изглежда ето така:Грубо и грозно, но пък здраво и ефективно.п.с Яни, без проблем си тествах Еърбег-а днес
                            Както го е описал колегата, кабела ми е същия, начина по който е направен е същия.... .... но ECU-то не го прочита, а точно то ми трябваше....
                            има ли няква тънкост щото и аз така го направих но не и не и не става
                            Fiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"

                            Коментар


                              Незнам, сега съм си поръчал един ELM като дойде ще пробвам и с него.... дано стане.

                              Коментар


                                Някакви идей?

                                Коментар

                                Working...
                                X