PaUnOff написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
PaUnOff написа:Еми аз като гледам на колегата линка, където написа май го има този двигател... или се бъркам? ECU-то ми е Хитачи а годината е 1997. Свързвам се само с К линия
Коментар
-
grosmaster написа:Незнам колеги, днес пробвах на един колега с ALFA 156, и при него мотора неиска да прочете, чете ABS и AIR BAG без грешка....Все си мисля че ако е нещо от драйвер няма да иска да прочете нищо....Fiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"
Коментар
-
pr_00f написа:Понеже със стандартният VAG-COM ( за пример този http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html )кабел може да се прави диагностика само на основното ЕКУ на колата, за да можем да се свържем към АБС и еърбег или ел. сервото централите е необходима лека модификация на кабела.Забележка- линкът с кабелът е даден само като пример - цената на посоченият кабел в горният линк е леко завишена, от ибей можете да си намерите за около 25 лв с доставката.Обратно в темата. Този кабел чете данни само от пин 7 от ОБД2 буксата. За да можем да се свържем към АБС и Еърбег или сервото е нужно да свържем пин номер 7 със пин номер 1 ,номер 3 или номер 9Пин 1 - АБСПин 3 - ЕърбегПин 7 - Главно еку на двигателяПин 9 - ел. серво.Мислех си да вградя 3 или 4 позиционно ключе , но първо не можах да намеря толкова малко и второ все нещо ще стърчи от буксата.Примерно на Стило и Алфа 147 самата диагностична букса е забутана между два реда бушони и ако нещо стърчи от диагностичният кабел няма да можем да го закачим.Първоначалната ми идея беше да ползвам женска букса от ком порт или видео платка ( нещо от този вид http://www.f3j.com/images/dsub.jpg) и после да си окъсявам необходимите позиции с кламер. Но нещо неми хареса идеята и докато си ровех в компютърните отпадъци реших да ползвам захранващи букси от ИДЕ хард диск.За целта ми бяха нужни :1 мъжка букса - четирите и кабела се запояват директно на пиновете от вътрешната страна на диагностичната букса.3 женски букси - използвам ги като тапи. Всяка от тези букси осигурява следната връзка:Пинове 1-7 ( АБС)Пинове 3-7 ( Еърбег)Пинове 9-7. (Ел. Серво)От женските букси съм извадил ненужните пинове за да може да се слагат и махат по- лесно тапите. Необходимите 2 пина си ги окъсявам от задната страна и изолирам с изолирбанд.Цялата система изглежда ето така:Грубо и грозно, но пък здраво и ефективно.п.с Яни, без проблем си тествах Еърбег-а днес
Коментар
-
кола
аз на моите кабели слагам едно комбинирано с 9 ключета да се свързва към 1 и става прилично или може такова да се направи и се сменя пиновете http://ucables.com/img/pics/OBD2-BREAK.jpg
Коментар
-
grosmaster написа:pr_00f написа:Понеже със стандартният VAG-COM ( за пример този http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html )кабел може да се прави диагностика само на основното ЕКУ на колата, за да можем да се свържем към АБС и еърбег или ел. сервото централите е необходима лека модификация на кабела.Забележка- линкът с кабелът е даден само като пример - цената на посоченият кабел в горният линк е леко завишена, от ибей можете да си намерите за около 25 лв с доставката.Обратно в темата. Този кабел чете данни само от пин 7 от ОБД2 буксата. За да можем да се свържем към АБС и Еърбег или сервото е нужно да свържем пин номер 7 със пин номер 1 ,номер 3 или номер 9Пин 1 - АБСПин 3 - ЕърбегПин 7 - Главно еку на двигателяПин 9 - ел. серво.Мислех си да вградя 3 или 4 позиционно ключе , но първо не можах да намеря толкова малко и второ все нещо ще стърчи от буксата.Примерно на Стило и Алфа 147 самата диагностична букса е забутана между два реда бушони и ако нещо стърчи от диагностичният кабел няма да можем да го закачим.Първоначалната ми идея беше да ползвам женска букса от ком порт или видео платка ( нещо от този вид http://www.f3j.com/images/dsub.jpg) и после да си окъсявам необходимите позиции с кламер. Но нещо неми хареса идеята и докато си ровех в компютърните отпадъци реших да ползвам захранващи букси от ИДЕ хард диск.За целта ми бяха нужни :1 мъжка букса - четирите и кабела се запояват директно на пиновете от вътрешната страна на диагностичната букса.3 женски букси - използвам ги като тапи. Всяка от тези букси осигурява следната връзка:Пинове 1-7 ( АБС)Пинове 3-7 ( Еърбег)Пинове 9-7. (Ел. Серво)От женските букси съм извадил ненужните пинове за да може да се слагат и махат по- лесно тапите. Необходимите 2 пина си ги окъсявам от задната страна и изолирам с изолирбанд.Цялата система изглежда ето така:Грубо и грозно, но пък здраво и ефективно.п.с Яни, без проблем си тествах Еърбег-а днесFiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар