за тази не знам моята е браво и се прави връзка директно с буксата в жабката която е само за възглавницата проучи как става при твоята кола на визата пише че буксата ти е някъде около волана
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
sparky_zv написа:Хора,помагайте.Всичко направих така, както е описано отгоре, с кабела от линка и пак неиска да се свърже към AIRBAG-a и ASR-a.П.П. женските букси отзад имаха по две еднакви кабелчета от всеки пин или както се води и аз оставих по едно на всеки и ги запоих (1-7;3-7;9-7) и нестава,и нестава и направо се побърках.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
rangel1 написа:sparky_zv написа:ами пробвах го на алфа ромео 156 1.9JTDRenault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Значи при 156 са инсталирани няколко модела еърбег централи.1561996 - 1999 ALLIED SIGNAL1996 - 1999 ALLIED SIGNAL 21996 - 2004 ALLIED MY 972000 - 2004 SIEMENS MY 99А фиат еку скан поддържа следните модели централи :Airbags- TRW MY97 Airbags- TRW MY99 Airbags- SIEMENS MY99 Airbags- ALLIED MY97 Airbags- BREED MY97 AirbagsЕто този модел ALLIED SIGNAL 2 за момента няма поддръжка.Но за АБС-а би трябвало да стане без проблеми.Чакаме колегата да каже как е минала проверката на кабела.
Коментар
-
Днес реших да тествам тоя софтуер и ползвах схемата за Виза, от снимката по-долу. Закача се без проблем, но в секция "Параметри", ми прекъсва връзката с ЕКУ-то. Сериал портовете са настроени. Използвах една стара 950 мегахерцова щайга с 256рам. с новоинсталирано XP/SP3. Съмнява ме че проблема е заради светодиодите, които съм навързал към MAX232. Иначе не виждам друга причина. Ако някой знае нещо по въпроса, ще ми е от голяма полза. Всъщност утре ще пробвам и без диодите, въпреки че не ми се сваляха. Схемата, иначе си работи перфектно с Виза183c.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колеги, автора посочил ли е някъде необходимите минимални характеристики на компютъра за инсталация? Щото се оказа, че на основната ми машина, която е с двуядрен процесор, програмата не ме дисконектва и си работи коректно. А на стара щайга с 950Мгх процесор и 256 рам.ме дисконектва като избера няколко параметъра в секция "Параметри"!Fiat Marea TD100
Коментар
-
1. С Пентиум 3М /1ГХц/512МБ няма проблем (Интелски чипсет, в т.ч. и южния мост).2. На подобна машина с малко по-бърз процесор, но с VIA чипсет, не успях да се закача, но не съм го мъчил много (може да не съм уцелил подходящи драйвери) ... иначе машината си е ОК, на USB-тата има 2 у-ва - принтер и скенер. С ВАГ-КОМ който е за сериен интерфейс нямаше проблем и затова не го мъчих повече през USB-то...3. С Пентиум 3М /700МГц/256МБ един колега се оплака че не ставало ... тия дни ще се опитам да му сложа олекотено ХР и ще кажа дали има резултат ... Ще го пробвам и с ВАГ-КОМ който си е за добрия стар RS-232 ... да не би драмата да е от тия виртуални портове ...ПП/ @iuly_vnЗащо не погледнеш в Таск-мениджъра какво е натоварването на процерора и паметта ... и кои процеси товарят най-много машината ...Предполагам че паметта не стига и като вземе да суапва на хард-диска, почва да бави и ... тайм-аут ... (.Net-a си лапа/иска малко повече памет)Може и да опиташ да сложиш размера на виртуалната памет на 512МБ, щото по дефолт при 256МБ физическа РАМ Уин-а я прави на/около 384 МБ ... провери ...Ако може да пробваш с добавяне на още памет ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Skip_01 написа:1. С Пентиум 3М /1ГХц/512МБ няма проблем (Интелски чипсет, в т.ч. и южния мост).2. На подобна машина с малко по-бърз процесор, но с VIA чипсет, не успях да се закача, но не съм го мъчил много (може да не съм уцелил подходящи драйвери) ... иначе машината си е ОК, на USB-тата има 2 у-ва - принтер и скенер. С ВАГ-КОМ който е за сериен интерфейс нямаше проблем и затова не го мъчих повече през USB-то...3. С Пентиум 3М /700МГц/256МБ един колега се оплака че не ставало ... тия дни ще се опитам да му сложа олекотено ХР и ще кажа дали има резултат ... Ще го пробвам и с ВАГ-КОМ който си е за добрия стар RS-232 ... да не би драмата да е от тия виртуални портове ...ПП/ @iuly_vnЗащо не погледнеш в Таск-мениджъра какво е натоварването на процерора и паметта ... и кои процеси товарят най-много машината ...Предполагам че паметта не стига и като вземе да суапва на хард-диска, почва да бави и ... тайм-аут ... (.Net-a си лапа/иска малко повече памет)Може и да опиташ да сложиш размера на виртуалната памет на 512МБ, щото по дефолт при 256МБ физическа РАМ Уин-а я прави на/около 384 МБ ... провери ...Ако може да пробваш с добавяне на още памет ...Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Колеги, автора посочил ли е някъде необходимите минимални характеристики на компютъра за инсталация? Щото се оказа, че на основната ми машина, която е с двуядрен процесор, програмата не ме дисконектва и си работи коректно. А на стара щайга с 950Мгх процесор и 256 рам.ме дисконектва като избера няколко параметъра в секция "Параметри"!Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
На главната страница са дадени следните изискванияRequirements:- Any hardware that runs Windows XP, Windows Vista, Windows 7- Microsoft .NET Framework Version 2.0. Free, available from www.microsoft.com.- K-line connection cable connected to USB/PCMCIA/OnBoard serial port or ELM 327 v1.3 interface- 1.5GHz CPU and better requiredFor further details please visit our forum.
Коментар
-
извинете за въпроса но защо след като стартирам програмата и избера автомобил (фиат браво-брава 18 16V)ми педлага тип система само (въздушни възглавници ) аз ли не правя нещо както трябва или просто програмата все още не предлага връзка с (двигател) на този модел и трябва да изчакам търпеливо за следваща версия :D колата е 1997г само с ка линия благодаря предварително
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар