значи като врътна веднъш лостчето задните стопове светят а от пред нищо каква може да причината
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем при къси свтлини на фиат брава
Collapse
X
-
Колега не ме разбирай погрешно, но след като не си работил с мултицет, те съветвам наистина да отидеш на жичкаджия, иначе ще си изгубим няколко дни да си приказваме тук. Просто нещо неестествено се случва в колата ти. Няма нормално обяснение на проблема, трябва да се изследва на място. Не е като например да ти спре плафона, и да си провериш бушона. Габаритите са свързани, не може да работят самостоятелно задните, а предните не. Свързването е в таблото с бушони. Късите са независими от тях, имат допирна точка в конзолата с лостовете, но казваш че задните габарити светят, значи при конзолата всичко е наред. Като че ли нещо гнило има в таблото. Можеш ли да се наведеш, и да бръкнеш отзад на таблото, и да извадиш конектор F, който се намира тук където е пунктираното с червено, ама на гърба на таблото. Огледай конектора дали няма нещо изгоряло, следи от външна намеса.... Макар че и в това няма логика...
Коментар
-
Втори пореден пост заради снимката.Абстрахирай се от надписите по снимката, и огледай хубаво дали двата конектора оградени в червено са хубаво вкарани, свали ги, напръскай ги с контактен спрей, огледай да няма нещо изгоряло, и пак ги вкарай хубаво, и виж дали има промяна. Разгледай хубаво крачетата на конекторите, да не би някое да е прегънато, също и в буксата.ПП: Как пък не си от София , досега да я бяхме оправили. (Не, че се похвалих нещо де... )
Коментар
-
От тук нататък вече има работа с мултицет. Ако искаш - опитай - откачи двата конектора от горната снимка, и виж - писал съм кое краче в буксата на таблото за какво е - номер, габарит...Там където съм писал ОТПРЕД ЛЯВО и ОТПРЕД ДЯСНО - трябва да провериш дали има 12 волта при включени габарити, и всички останали букси закачени. Мисля че няма да е трудно - включваш мултицета на обхват - "V .-.-.-." (напрежение при прав ток) , до 20 V, черната сонда - включваш на COM, червената - на "V/mA/Ohm", и гледаш екрана, трябва да показва "0.00".Подпираш черната сонда на нещо желязно по колата - на щангите на волана, на болтовете около таблото...., а с червената - пипаш съответните крачета в конектора (не това което си откачил, женската част , а това дето остава на таблото, с мъжките крачета) , и гледаш дали ще ти изпише +12.62 В (примерно) или ще остане на нула. Направи 2-3 измервания, като местиш черната сонда по различни метални части, а най-добре да е на минуса на акумулатора. Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар