Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с преработването на ел. инталация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с преработването на ел. инталация

    Здравейте от доста време имам ксенон и от доста време ме дразни примигването при приминаване на дълги и днес бях решил да си преправя системата както е описано тукhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=36808отворих всичко и почнаха проблемите като включвам на фарове и махна въпросната букса фаровете си светата мера няма никаде ток видях че нещо не е както е по темета и почнах и на 3-те букси който са да мера ала никаде няма 12 волта с къси и 0 без късо каде може да е проблема ? колата е 1.6 16в 96г[/img]
    1.6 16v 96 г. 103 hp.
    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

    #2
    а бушоните как са ти

    Коментар


      #3
      Re: проблем с преработването на ел. инталация

      metropolix написа:
      Здравейте от доста време имам ксенон и от доста време ме дразни примигването при приминаване на дълги и днес бях решил да си преправя системата както е описано тукhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=36808отворих всичко и почнаха проблемите като включвам на фарове и махна въпросната букса фаровете си светата мера няма никаде ток видях че нещо не е както е по темета и почнах и на 3-те букси който са да мера ала никаде няма 12 волта с къси и 0 без късо каде може да е проблема ? колата е 1.6 16в 96г[/img]
      Никъде не е казано че ако изключиш тази букса, фаровете няма да светат !Никъде не е казано че трябва да мериш на някоя от трите букси!Проблемът е че не си чел внимателно.

      Коментар


        #4
        колега ogi28b нормално ли е сега след преработката като почна да си пръскам с пръскалките да светват и късите светлини ?преди ми правеше впечатление че като почна да пръскам с пръскалките и без да искам съм пуснал светлината за магла като пръска и тя светва (копчето)
        1.6 16v 96 г. 103 hp.
        България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
        Да мина да те взема...или да взема да те мина?

        Коментар


          #5
          преди ти е правила кофти маса отзад някаъде. пръска се с вд и се оправя, или по -добре сваля буксата на заден ляв стоп и чистиш. а сега не знам какво си направил, ама не е нормалнмо естетвено като пръкаш да светиш с къси.... предфполагам че като си мериш къде какво има не си съобразил, че сондата не достига самат кабелна обуква и все не ти е показвало нищо. аз съм правил преработката и въпреки че кабелите въобще не отговаряха като на схемата на оги, то по тук има ток, тук няма няма я направих и от първия път всичко тругна перфектно...
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            иначе интересното е че като съм на къси няма присветкане или някакви такива странични ефекти
            1.6 16v 96 г. 103 hp.
            България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
            Да мина да те взема...или да взема да те мина?

            Коментар


              #7
              Струва ми се че ИЗОБЩО не си уцелил буксата с която се работи. Кабелите свързани с пръскането са на съвсем друга букса. Тя се намира отдясно, а правилната букса е от ляво, хоризонтална, горе, лявата от двете хоризонтални. Защо не наминеш по-късно днес на среща на форума, да погледна какво си сътворил?Припомням че след преправянето всички останали системи в колата функционират както е предвидено първоначално, имам предвид задната светлина за мъгла, тъй като пипаме част от нейната верига. За чистачки и пръскалки никога и никъде не е ставало въпрос. Ако те не функционират правилно и преди манипулацията, не мога да кажа нищо без да видя.

              Коментар

              Working...
              X