Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво ми трябва за свързването на халогени Fiat Tipo!-Светят

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво ми трябва за свързването на халогени Fiat Tipo!-Светят

    Колеги, въпроса ми е как да ги свържа оригиналните халогени(какви кабели, какво реле, какъв ключ и тн.)???? Преди да ги взема не съм имал халогени на колата, мисля си за свързване отделно от всички бушони и релета(според мен най-чистата работа)!
    Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
    Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG

    Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!

    #2
    Ако ги вържеш отделно от бушоните има вероятност да ги забравиш включени. Добре ще е поне сигнала към релето да идва от контакта. Иначе ако знаеш мощността можеш сам да си пресметнеш какво реле и какви кабели са ти нужни.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    Коментар


      #3
      Оригиналното реле на халогените е това под фаровете! При теб сигурно е празно! Окабеляване трябва да имаш, но къде да вържеш копчето вътре не мога да ти кажа!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Проблема е, че не знам мощтността на халогените(оригиналните са, колега от форума ми ги изпрати) и въопще ми е непонятно, какво реле да взема и какви кабели!!! Със сигурност е празно, не съм гледал, но е кола на 20 години и ако почна да си играя с инсталацията може да направя някоя беля! :D Като ги вържа с отделно реле и бушон какво? Вярно е, че някой път може да ги забравя ама.... какво да направя, не съм електротехник!!!
        Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
        Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG

        Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!

        Коментар


          #5
          Спокойно захранване за копчето можеш да вземеш примерно от запалката или от някъде другаде където има 12V само на контакт все ще откриеш нещо. Другото което ти трябва е формулата за мощност - P=U*I, където U е напрежението, P мощността, а I токът. Като имаш мощността и напрежението изчисляваш тока. Грубо на 5 ампера ток ти трябват 1 квадрат кабел. Примерно ако имаш 120W мощност токът е 10 ампера и ще ти трябва кабел 2 квадрата, а релето трябва да е някъде от рода на 25А или нещо такова, бушона и той там някъде. А ако не знаеш мощността има още по лесен вариат - възваш халогените с по-дебели жици, захранваш ги и мериш тока с мултицет. Тук във форума има тема с инструкции за работа с мултицет. Надявам се да съм бил полезен.
          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

          Коментар


            #6
            Отворих ги да видя крушката каква е -> Osram 12V 55W! Ами цялата мощтност е 110W. Какво реле и какъв кабел?
            Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
            Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG

            Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!

            Коментар


              #7
              Колега, аз си свързах мойте халогени с едно реле 40А, но може и 20А оригиналното е 20А, по яко реле съм сложил защото съм със 2x100W крушки. Кабели има до отпред прекарани, релето стои точно под тези които са под релетата за фаровете има едно празно, но не знам дали са свързани кабелите аз използвах кабелите прекарани до отпред само. Те висят точно до десния фар има една букса Плиус на релето взех от акумулатора и го прекарах през бушон маса можеш от всякъде да хванеш, а другия + който прекъсва веригата го хванах от ключа, за да не ги забравям включени Ако имаш някакви въпроси питай мога и схема да ти направя Успех
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Зависи с каква бушониера си. Ако имаш чек панел(онова дето ти показва недобре затворена врата или изгорели крушки), тогава слагаш едно реле(има си място за него). Почти сигурно имаш инсталация до отпред. По спомен имаш и кабел за ключето. Ако нямаш - виж по ел. схемата от къде се взема. Не си прави експерименти да го захранваш от запалката, защото управлението на релето зависи от управлението на фаровете.Ако нямаш чек панел, но си с голямата бушониера - става пак по същия начин.Ако обаче си с малката бушониера е по-сложно. Тогава нямаш нито инсталация, нито къде да сложиш релето за халогените. Тогава ще трябва всичко сам да правиш.

                Коментар


                  #9
                  Не мисля да взимам ток от запалката, направо от акумулатора (,,+" клема). В един форум прочетох, имаше и снимки там, видях едно реле руско, май от Лада, с 5 крачета отдолу(Мисля с такова да ги направя). А и халогените които, ги взех са с 2 кабела които излизат от тях(сигурно са преправяни нещо, оригиналната букса е на тях, но защо е така НЕЗНАМ), хайде че единия е от крушката, ами другия сигурно за маса трябва да го свържа????? Valiosport-> Няма да е лошо за схемичка да ми метнеш, може и на ЛС!!!
                  Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
                  Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG

                  Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!

                  Коментар


                    #10
                    Голям проблем ми създадоха тия халогени, реле се прецака не се знае от какво? Хайде един приятел ми намери от старите Жигули реле(метално). Та днес най-после ги вързах да светят!
                    Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
                    Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG

                    Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!

                    Коментар


                      #11
                      Аз моите халогени ги свързах по оригиналната схема, която прилагам, но си трябва практически опит с токовете. Дори ми свети индикацията на таблото.
                      Прикачени файлове

                      Коментар

                      Working...
                      X