Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
аз ли недовиждам или са ми слаби фаровете?
Collapse
X
-
Re: Пунто - фарове
mironcho написа:LuckyMan написа:viktorson написа:благодаря за ценните съвети някъв пич в ауто плюс ми каза че имало нови крушки които светели 50% по силно а не натоварвали тока повече де да знам и аз :D пъвро ще почистя квото мога пък ще видимАlfa Romeo 145 1.6 BOXER 103hp
Коментар
-
gdd55
На мойта Мими-минета сам и сложил осрам 12 лева парчето на дългите и Филипс около 55лв двете на късите/лупите/ 55вата +50% със зона за пешеходеца.КУпил съм ги от Хелата.Пред мене е като ден хварлих доста парички 55лв за H1 на късите ама понеже са ми лупи нямаше начи.Сега пред мен е като ден.PHILIPS 55w +50% към 50 лв запомни го ако искаш хубава крушка
Коментар
-
gdd55 написа:На мойта Мими-минета сам и сложил осрам 12 лева парчето на дългите и Филипс около 55лв двете на късите/лупите/ 55вата +50% със зона за пешеходеца.КУпил съм ги от Хелата.Пред мене е като ден хварлих доста парички 55лв за H1 на късите ама понеже са ми лупи нямаше начи.Сега пред мен е като ден.PHILIPS 55w +50% към 50 лв запомни го ако искаш хубава крушка
Коментар
-
Това съм го писал доста отдавна, ето го пак:До всички които имат ’проблем’ с фаровете. Колеги фаровете са ви си наред - просто явно плачат за регулиране. И стига сте давали пари по сервизи за глупости - какви фиат-ентусиасти сте като не се хванете да регулирате едни скапани фарове. Аз на Браво/Брава/Мареа не съм пипал фарове, ама съм си регулирал на всичките коли сам фаровете и умишлено даже си ги правя малко вдигнати да си виждам по добре. Значи принципа на регулиране е следният - на гърба, отгоре или даже отдолу на фаровете има врътки за регулиране - на някои коли са направо врътки които действаш на ръка, а на други са едни яки болтове които се въртят с отверка. Обикновено са един за наляво надясно, един за нагоре надолу (самия рефлектор) и един за наклона. Регулирането трябва да бъде така - 10% наклон на къси/мерени спрямо височината на колата, дългите си идват на място сами/ . Какво означава това - 10% наклон значи на всеки 10 метра свветлината да пада с 1/10 от височината на колата. Ако центровете на фаровете са на височина 60 см за 10 м трябва лъча да пада с 6см. Как да ги регулирате?? Избирате си една бяла стена кудето и да е и спирате на 5м от нея (горе долу). Хубаво е преди това да сте си погледнали на светло откъде се регулира фара че после на тъмно си е гадно. Регулирате само на къси. Бележите си с нещо на стената къде ви се падат страниците на колата е горе долу пак на око. После си измервате центровете на фаровете с рулетка - височина от земята и разстояние от близката страна на колата. После ги бележите по същия начин на стената с тебеширче. Палите фаровете и ги нагласята така че и при двата центъра на светлината да е на 1/20 от фисочината по ниско (т.е. ако фаровете са на 60 см от земята, точките на центъра на светлината да са по ниско 3-4 см на стената). На къси е лесно защото самота свелина на късите има профил приличащ на това ’ -/ ’ - пресечната точка е центъра. Като нагласите височината, нагласяте местата - трябва левия да да сочи точно под белязания център, а десния може да е няколко сантиметра вдясно от центъра за да ви осветява по добре банкета нощно време. В общи линии е това - няма нищо сложно. Имайте предвид че е хубаво да си смените и крушките защото с течение на времето отслабват и особено ако са си оригиналните и са да кажем на 8-10г.. Можете да си вземете и с повишена светимост - оня ден взехме с колегата на шефа за баварката едни Бошова - сини Н7 - яко светят. Това е ... Успех в регулирането.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
sev написа:gdd55 написа:На мойта Мими-минета сам и сложил осрам 12 лева парчето на дългите и Филипс около 55лв двете на късите/лупите/ 55вата +50% със зона за пешеходеца.КУпил съм ги от Хелата.Пред мене е като ден хварлих доста парички 55лв за H1 на късите ама понеже са ми лупи нямаше начи.Сега пред мен е като ден.PHILIPS 55w +50% към 50 лв запомни го ако искаш хубава крушкаАlfa Romeo 145 1.6 BOXER 103hp
Коментар
-
И аз имах проблеми с фаровете на темпрата. Купих си някакви ксенонови крушки за 15 лв. Ама слабо светеха.Мислих да купувам халогени. После се прецака алтернатора и след ремонта не е истина какви фарове имам. Направо е ден. А дългите нямам думи..... Но все пак не съм се отказал от халогените
Коментар
-
gdd55
Yavor написа:Това съм го писал доста отдавна, ето го пак:До всички които имат ’проблем’ с фаровете. Колеги фаровете са ви си наред - просто явно плачат за регулиране. И стига сте давали пари по сервизи за глупости - какви фиат-ентусиасти сте като не се хванете да регулирате едни скапани фарове. Аз на Браво/Брава/Мареа не съм пипал фарове, ама съм си регулирал на всичките коли сам фаровете и умишлено даже си ги правя малко вдигнати да си виждам по добре.
Коментар
-
Колеги, миналата седмица си взех Osram Silverstar H4, а вчера минах и през реглаж на фаровете (оказа се че единя се опитвал да свети по горните етажи на блоковете до пътя). Днес като се прибирах по тъмно от работа, установих че разликата огромна! В момента съм доволен, въпреки че все още има накъде да се подобрява - единя фар е леко замътнен.Punto 1.1 SX 95г
Коментар
-
mironcho написа:Колеги, миналата седмица си взех Osram Silverstar H4, а вчера минах и през реглаж на фаровете (оказа се че единя се опитвал да свети по горните етажи на блоковете до пътя). Днес като се прибирах по тъмно от работа, установих че разликата огромна! В момента съм доволен, въпреки че все още има накъде да се подобрява - единя фар е леко замътнен.
Коментар
-
В D&N сервиза в младост. Струва 10 лева - взеха ми 5 защото само единя трябваше по сериозно да се регулира. Използват някакъв уред за регулирането. Цената май е малко височка (поне така ми се стори), но не ми се обикаляше да търся другаде и за това там. Адреса и карта на сервиза - на техния сайт:http://www.dn-bg.com/fr_jam.html?ser...d59dbc9b0e57a5Punto 1.1 SX 95г
Коментар
-
mironcho написа:В D&N сервиза в младост. Струва 10 лева - взеха ми 5 защото само единя трябваше по сериозно да се регулира. Използват някакъв уред за регулирането. Цената май е малко височка (поне така ми се стори), но не ми се обикаляше да търся другаде и за това там. Адреса и карта на сервиза - на техния сайт:http://www.dn-bg.com/fr_jam.html?ser...d59dbc9b0e57a5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар