Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

МОЛЯ за помощ по табло, цвет. диаграма (легенда) и датчик?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    МОЛЯ за помощ по табло, цвет. диаграма (легенда) и датчик?

    Колеги, имам кофти проблем и се нуждая от упътване за кабелите които влизат в таблото. Искам да знам кой ЦВЯТ какво означава и за какво е! Дайте моля легенда за кабелите или кажете къде да ровя за инфо. Имам 4 букси които влизат в таблото и искам да си проследя веригите за да разбера какво ми куца на инсталацията.Проблема е следния: Днес смених датчика за температурата на ’"ДВГ" който е навит във блока( не този от термостата, който незнам и питам за какво е? ) навил съм Vernet с оригинален номер V.2509 и съм свалил някакъв, който е много неясен и пише единствено VEGLIA - L5 - 119C - 85-01. Сваления не дава никакви признаци на живот( Мерен е за съпротивление и проводимост на студено и горещо) - грам нищо не показа и го сметнах за ПЪЛЕН ТРУП! Такааа, новият Вернет си мени съпротивлението на топло и студено както подобава, но след монтажа се оказа че не мога да си оправдая очакванията! Ако не съм прав МОЛЯ да ме поправите! Понеже не ми работеше температурната скала смених въпросния датчик на блока с надеждата да ми заработи таблото. Проблема е следния: По кабела до последния пин на таблото е замерено и изправно кабелчето, датчика е чисто нов и ВЪПРЕКИ ВСИЧКО НЯМАМ РАБОТЕЩ УРЕД , уреда също е замерен и работи ( въпросният уред е със 3 крачета и доста намотки, мерено всяко краче) Обяснявам всичко все едно съм малоумен, за да мога да изградя цялостна картина на моят проблем. Моля за адекватна помощ и разбиране на моя проблем. Отговори от сорта на "ходи на майстор" или "отвори си МАНУАЛА" не вършат работа и следователно са излишни!! Милиарди благодарности предварително на отзовалите се
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    #2
    Част от въпроса е свързан с окабеляването на тези 4 букси. Търсенето продължава .....
    Прикачени файлове
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    Коментар


      #3
      кола

      Е точно МАНУАЛА ще свърши работа иначе кой майстор ще пише и ще ги знае на изус цветове -кабели кое къде отива въпроса е да се прочете схемата като хората
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        Е точно МАНУАЛА ще свърши работа иначе кой майстор ще пише и ще ги знае на изус цветове -кабели кое къде отива въпроса е да се прочете схемата като хората
        Номера е, че ми трябва легендата с описание на инсталацията. Примерно (бял и сива лента - датчик ; син - едикакво си) Това ми трябва обезателно
        CSI in the CAR !!!
        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

        Коментар


          #5
          Изчетох 250 страници мануал и не намерих легенда на окабеляването!!! Колеги дайте едно рамо! Деня е кратък и работата много по тая ел. с-ма!
          CSI in the CAR !!!
          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

          Коментар


            #6
            CSI in the CAR !!!
            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

            Коментар


              #7
              Виж легендата/цветове на кабелите-на чешкиИ фрагмент от схемата->66-датчик Т, 14- уред на таблото.
              Прикачени файлове
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар


                #8
                Дълбок поклон пред vesko.t за помощта !!!
                CSI in the CAR !!!
                Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                Коментар


                  #9
                  кола

                  взимаш един мултицет да мериш /Омове /и една жица прозвъняваш кабелите и така ще стане по ясно какво става от датчика до уредаКабел Color CodesА светло СинВ БялаС ПортокалЖълти GВ ГрейL СинМ БраунС ЧерноR ЧервенS РозовV ЗеленатаZ ЛилаватаAB Celestial Blue - БялаАГ Небесен синьо - жълтаАН Небесен синьо - черноАБ Небесен синьо - червеноAV Небесен синьо - зеленоБГ Бяла - YellowБяла BL - BlueБН Бяла - ЧерноBR Бяла - ЧервенBV Бяла - ЗеленаБяла BZ - PurpleОриндж CA - синьо небеCA Orange - БялаCB Orange - ЧерноGN Жълто - ЧерноGL жълто - синьоGR Жълто - ЧервенGV Жълт - ЗеленаHG Грей - жълтHN Грей - ЧерноHP Грей - ЧервенHV Грей - ЗеленаLB Blue - БялаLG Blue - ЖълтLN Blue - Черно
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    взимаш един мултицет да мериш /Омове /и една жица прозвъняваш кабелите и така ще стане по ясно какво става от датчика до уреда
                    Колега, преди да започна да пиша темата бях замерил датчика -> жицата -> таблото. Кабела е здрав, температурната скала на таблото(намотките и) също са мерени и няма видим проблем с тях! На първо мерене на стария датчик, който свалих се оказа че трябва да го меря без да е мушната буксата му ПОНЕЖЕ по нея тече ток НА ИЗКЛЮЧЕНА КОЛА ( не знам дали това е нормално ), без буксата не показваше абсолютно никакви стойности на СТУДЕНО и ТОПЛО( вряла вода ) Стария го мерих по всякакъв начин и го сметнах за ПРЕДАЛ БОГУ ДУХ. След тези процедури, вчера разпарцалосах окабеляването от крайната му точка ( ГНП ) до голямата букса зад (термостата) и намерих една букса (тип двуцевка) която имаше само една цица и тапа на 2рият и порт Кабела на въпросната букса висеше м/у (ДВГ) и (радиатора) без да мушната никъде и от клатене (мандахерцане) кабела беше протъркан до медна тел и евентуално е правил отечка Някой знае ли за какво може да е буксата при положение,че не е за датчика на маслото,гнп и темп датчик които са си вързани ???Снощи стана прекалено тъмно и не довърших инсталацията, която преглеждах и замервах поетапно. Сега ще слизам да пренаредя нещата и да навържа датчиците без въпросната букса която още не знам за къде е( моята логика ме навежда на мисълта че за датчик с тоя единичен кабел) Бих се радвал като малко дете на всяка помощ от колегите които четат темата. Поздрави
                    CSI in the CAR !!!
                    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                    Коментар


                      #11
                      http://dox.bg/files/dw?a=f801ccd907 Мисля,че това ще ти свърши работа!Успех!
                      Fiat Punto 1.1 6Speed

                      Коментар


                        #12
                        beast31 написа:
                        http://dox.bg/files/dw?a=f801ccd907 Мисля,че това ще ти свърши работа!Успех!
                        Божествено, страшен си колега! Сега ще ги разгледам обстойно! И ще пиша по късно !!!
                        CSI in the CAR !!!
                        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                        Коментар


                          #13
                          Това е схемата за контролното табло и всички кабели, лампи и уреди. Нереално полезна е и ще си я сложа в рамка
                          Прикачени файлове
                          CSI in the CAR !!!
                          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                          Коментар


                            #14
                            Колеги има развитие по темата за таблото и големите мъчения, които преживях докато подкарам (ТОПЛОМЕРА Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 ) За да подкарам температурния датчик трябваше да разфасовам цялата инсталация на колата и да проверя дали всичко е наред с нея и да няма съмнения, че съм объркал нещо! То бяха едни замервания и прослушвания по всички букси и кабели, 200 сваляния, качвания и палене на колата докато се стигне до това >>>>>>>>>vvvvvvvvvv (снимката по-долу) Искам да благодаря на Геша и Радо, който спомогнаха моя сполучлив модинг на таблото!Също така и на колегата beast31 за схемите, както и на всеки който се присъедини към темата!!! И да не пропусна най-важното: За да заработи датчика на таблото трябва да се махне старата лампа за прегрял ДВГ (понеже е излишна при наличие на червена зона на стрелковите уреди) , защото иначе няма да проработи нищо (лапата променя веригата по която минава сигнала)!!! И за десерт искам да попитам до какво доведе светването на AIRBAG лампата, която остави следа след всичкото ръчкане по табло, бушони и кабели? И дали нивото на стрелката е добре при положение че това ПУНТО никога не е имало уред за ТЕМПЕРАТУРА Дайте някакъв съвет моля Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Поздрави CSI in the CAR (Mancuzo)
                            Прикачени файлове
                            CSI in the CAR !!!
                            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                            Коментар


                              #15
                              Колега, ако си давал на контакт при свалено табло - резултатът е светещ Air bag.

                              Коментар

                              Working...
                              X