Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Радио на Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Радио на Фиат Браво

    Здравейте, един колега беше обяснил много хубаво със снимки как се прави CD-то/радиото на Fiat Bravo да не изгасва след гасене на колата и да не работи само на контакт и търсих дълго време темата но не я откривам. Та въпроса ми е може ли някой да ми даде линк към темата или да ми обясни как се прави. МерсиТемата е преместена в правилния раздел."Модераторски екип на fiat-bg.org"

    #2
    cd

    Тук има всичко http://www.bravo-guide.co.uk/ice.htm
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Връзваш жълтия и червения кабел заедно отзад на буксата. После като ти падне акумулатора - ги откачаш.

      Коментар


        #4
        не виждам логика в това да ми пада акумулатора само едно диодче свети

        Коментар


          #5
          IceTy написа:
          не виждам логика в това да ми пада акумулатора само едно диодче свети
          Не е точно така колега. Това го виждаш, а другото не. Има доста теми по въпроса.

          Коментар


            #6
            Аз мисля че така веригата е затворена и тока пак си се връща в акумулатора и ще хаби ток само когато е пуснато ЦД-тоа и моя акумулатор за нищо не става даже сутрин немога да запаля вече ... та ще си взимам нов, според вас ще го скапе ли ? посаветвайте ме какво да направя

            Коментар


              #7
              IceTy написа:
              Аз мисля че така веригата е затворена и тока пак си се връща в акумулатора и ще хаби ток само когато е пуснато ЦД-тоа и моя акумулатор за нищо не става даже сутрин немога да запаля вече ... та ще си взимам нов, според вас ще го скапе ли ? посаветвайте ме какво да направя
              Аха връща се та чак го зарежда
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                ми като няма консуматор каде отива ?

                Коментар


                  #9
                  IceTy написа:
                  ми като няма консуматор каде отива ?
                  Как да няма бе колега? И кое къде отива? Жицата ли?

                  Коментар


                    #10
                    аз не връзвам 12V през ключ с 12V перманентно(червения) на късо за да бъде колата все едно постоянно на контакт и да свети лампата за акумулатора а просто режа 12V през ключ и в неговото пинче слагам жичка която е вързана на късо с 12V(червения) и така ЦД-то си работи даже и колата да не е на контакт. Обаче когато е спряноЦД-то, се захранва само едно диодче от червения кабел а то едва ли ще ми скапе акумулатора. Все едно нищо не е променено само ключа вече не играе ролята на прекъсвач. Аз така го разбирам, моля да ме поправите ако греша

                    Коментар


                      #11
                      Колега - слушай патИло , няма да седнем да те лъжем сега. Свържи двата кабела, но задължително използвай диод, с подходящи показатели, така че да не връщаш ток към контактния ключ, когато е изключен. Освен това - задължително измери консумацията след интервенцията. Ако е над 0.05 А, то имаш място за притеснение.А за акумулатора - да прав си, токът се връща в него. Винаги когато е включено нещо, веригата е затворена, и токът се връща. Само че се връща през минуса, т.е. не през правилната врата.

                      Коментар


                        #12
                        Ако радиото ти е AD185H, натисни MUTE и го задръж.Изписва IGNON или IGNOFF. Едно от двете ти трябва.
                        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Само че се връща през минуса, т.е. не през правилната врата.
                          Теоретично е така, а на практика токът тече от минус към плюс, все пак електроните са отрицателни.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            NikMar написа:
                            ogi28b написа:
                            Само че се връща през минуса, т.е. не през правилната врата.
                            Теоретично е така, а на практика токът тече от минус към плюс, все пак електроните са отрицателни.
                            Колегата иска да ти каже че токът не тече напразно. Когато токът тече имаме консумация, по твяоята логика като свържа директно плюс и минус акумулатора ще запее весела песен радостен че работи без да се хаби.ПП: написаното се отнася до автора на темата.
                            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              ами някой май не е бил в час то и аз не разбирам много ама чак толкова
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X