Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диод на алтернатор на Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Диод на алтернатор на Темпра

    Светна ми лампата на акумолатора. Замерих с мултицет и се оказа, че не зарежда алтернатора. Отидох на майстор и се оказа от реле регулатора. Смениха го ама сега се оказа че и някакъв диод е за смяна. Ама утре щели да го правят че сега го нямали. Въпросът ми е следния колко може да служи въпросния диод и за какво точно служи? Сега зареждал алтернатора, но не достатъчно
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    #2
    Re: Диод на алтернатор на Темпра

    Fiat 127 написа:
    Светна ми лампата на акумолатора. Замерих с мултицет и се оказа, че не зарежда алтернатора. Отидох на майстор и се оказа от реле регулатора. Смениха го ама сега се оказа че и някакъв диод е за смяна. Ама утре щели да го правят че сега го нямали. Въпросът ми е следния колко може да служи въпросния диод и за какво точно служи? Сега зареждал алтернатора, но не достатъчно
    Диодите не са консуматив-на практика живота им е вечен...освен,ако не им се случи нещо извънредно...В алтернаторите са обикновено 6 бр.силови-двупътен трифазен изправител -силовата верига,и 3 бр.-еднопътен трифазен изправител- контролната верига-за лампата и регулатора...
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Re: Диод на алтернатор на Темпра

      vesko.t написа:
      Fiat 127 написа:
      Светна ми лампата на акумолатора. Замерих с мултицет и се оказа, че не зарежда алтернатора. Отидох на майстор и се оказа от реле регулатора. Смениха го ама сега се оказа че и някакъв диод е за смяна. Ама утре щели да го правят че сега го нямали. Въпросът ми е следния колко може да служи въпросния диод и за какво точно служи? Сега зареждал алтернатора, но не достатъчно
      Диодите не са консуматив-на практика живота им е вечен...освен,ако не им се случи нещо извънредно...В алтернаторите са обикновено 6 бр.силови-двупътен трифазен изправител -силовата верига,и 3 бр.-еднопътен трифазен изправител- контролната верига-за лампата и регулатора...
      Типът от сервиза каза че са избивали някаде. Дано не ме изръси много. Колко горе долу могат да струват тези работи
      Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
      Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
      Совалката средно на LPG
      Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

      Коментар


        #4
        По принцип въпросния диод струва лев - два най-много. Аз имам същия проблем от година. Отначало като запалех лампата на акумулатора изгасваше със закъснение. След това светеше около 20-тина секунди и тогава изгасваше. В крайна сметка се стигна до варианта при който след запалване само намалява силата на светене на лампата. И така вече година време. Мисля, че са те пързулнали леко като са ти казали, че не дозарежда - дрън, дрън Когато ходих в сервиза да питам за смяна на въпросния диод ми казаха следното: диода струва 2лв. да речем; за да се смени трябва да се цепи алтернатора, при което заминавали и двата лагера още 20лв. и труда и цялата работа отивала към 40лв. за един диод от 2лв ..... Затова съм решил като правя смяна на четките тогава да направя един цялостен ремонт. Все пак пиши колко пари са ти взели, защото може при тебе ремонта да не толкова сложен.
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #5
          brat_John написа:
          По принцип въпросния диод струва лев - два най-много. Аз имам същия проблем от година. Отначало като запалех лампата на акумулатора изгасваше със закъснение. След това светеше около 20-тина секунди и тогава изгасваше. В крайна сметка се стигна до варианта при който след запалване само намалява силата на светене на лампата. И така вече година време. Мисля, че са те пързулнали леко като са ти казали, че не дозарежда - дрън, дрън Когато ходих в сервиза да питам за смяна на въпросния диод ми казаха следното: диода струва 2лв. да речем; за да се смени трябва да се цепи алтернатора, при което заминавали и двата лагера още 20лв. и труда и цялата работа отивала към 40лв. за един диод от 2лв ..... Затова съм решил като правя смяна на четките тогава да направя един цялостен ремонт. Все пак пиши колко пари са ти взели, защото може при тебе ремонта да не толкова сложен.
          Казаха 16 лв реле регулатор и 30 лв работа. Това преди да намерът че диодът е прецакан
          Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
          Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
          Совалката средно на LPG
          Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

          Коментар


            #6
            Сега се обадих в сервиза /Ади 95 се казва/. Значи сменили са ми реле регулатора, някаква стартерна намотка и работата 98лв всичко. Мисля си че леко са ми отрязаха главата до кръста. Колеги как мислите вие възможно ли е да е толкова скъпо? Сега монтирали всичко и щели да ми се обадят да ми кажат наред ли е всичко. И да не е наред си я взимам от там и нема да стъпя повече. Нито са ми званяли да ми кажат колко ще струва нито да ме питат дали да я сменят.
            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
            Совалката средно на LPG
            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

            Коментар


              #7
              А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд. Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар


                #8
                brat_John написа:
                А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд. Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми
                Диодът нищо му е нямало. Смениле са релерегулатора 16 лв, 2 лагера 15 кинта общо, стартерна намотка 37 лева бройката.
                Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                Совалката средно на LPG
                Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                Коментар


                  #9
                  Fiat 127 написа:
                  brat_John написа:
                  А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд. Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми
                  Диодът нищо му е нямало. Смениле са релерегулатора 16 лв, 2 лагера 15 кинта общо, стартерна намотка 37 лева бройката.
                  Колега, за да не те люшкат наляво и надясно докато ти вземат колкото са решили, подхождаш принципно: Казват ти , повреден ти е алтернатора!Питаш, колко ще ми струва ремонта?Казват ти 100лв.Веднага им отговаряш, втора употреба алтернатор го дават за 60лв. / при италианеца, например / , тогава какво ще му ремонтираш?Слагаш втора употреба и си вземаш повредения за резервни части! И имаш диоди, колкото искаш, че можеш да предложиш и останалите части ! По-добрия вариант ли е ???Остава, само когато парите са ограничени.... - да мислим!

                  Коментар


                    #10
                    hit-ko написа:
                    Fiat 127 написа:
                    brat_John написа:
                    А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд. Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми
                    Диодът нищо му е нямало. Смениле са релерегулатора 16 лв, 2 лагера 15 кинта общо, стартерна намотка 37 лева бройката.
                    Колега, за да не те люшкат наляво и надясно докато ти вземат колкото са решили, подхождаш принципно: Казват ти , повреден ти е алтернатора!Питаш, колко ще ми струва ремонта?Казват ти 100лв.Веднага им отговаряш, втора употреба алтернатор го дават за 60лв. / при италианеца, например / , тогава какво ще му ремонтираш?Слагаш втора употреба и си вземаш повредения за резервни части! И имаш диоди, колкото искаш, че можеш да предложиш и останалите части ! По-добрия вариант ли е ???Остава, само когато парите са ограничени.... - да мислим!
                    Прав си. Ама и аз съм ди виновен. Друг пат ще им седя на главата и се ги питам непрекъснато кво има да се прави, а не да я оставя и да чакам да ми се обадят. А между другото възможно ли е сега слид ремонта да са ми по силни фаровете? Вчера вечерта ми направи впечатление, че фаровете ми светят по силно. Преди нищо не виждах, а крушките са ми уж някакви ксенонови
                    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                    Совалката средно на LPG
                    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                    Коментар


                      #11
                      Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех
                      Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                      Коментар


                        #12
                        lu40 написа:
                        Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех
                        Реле регулатора е Мобилелтрон за 16 лв. Такъв са ми сложили. Не знак що за стока е. Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавера
                        Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                        Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                        Совалката средно на LPG
                        Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                        Коментар


                          #13
                          Fiat 127 написа:
                          ...Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавера...
                          Ще ти скапе акумулатора
                          FIAT Tipo 1,4mi - EX
                          Alfa Romeo 146ti - EX
                          Alfa Romeo 156 2,4JTD

                          Коментар


                            #14
                            Fiat 127 написа:
                            lu40 написа:
                            Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех
                            Реле регулатора е Мобилелтрон за 16 лв. Такъв са ми сложили. Не знак що за стока е. Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавера
                            мисля че ги сглобяват в БГ аз съм ползвал комутатори на тази фирма нямал съм ядове
                            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                            UNO 1.0 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              stef написа:
                              Fiat 127 написа:
                              lu40 написа:
                              Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех
                              Реле регулатора е Мобилелтрон за 16 лв. Такъв са ми сложили. Не знак що за стока е. Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавера
                              мисля че ги сглобяват в БГ аз съм ползвал комутатори на тази фирма нямал съм ядове
                              Да се надявам и аз да нямам ядове. Ще се опитам да намеря мултицет да замеря да видя как зарежда ама тия от сервиза казаха че нема проблеми техната кожа.
                              Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                              Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                              Совалката средно на LPG
                              Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                              Коментар

                              Working...
                              X