Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зареждане на акумулатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зареждане на акумулатор?

    Здравейте, имам един 2 бързи въпроса по зареждането на акумулато. Положението е следното: Акумулатота е 60Ач и е на 8 години колкото и странно да звучи(Varta) Вчера е пуснат да се зарежда на 5,5 ампера и днес го намирам да седи на 2,5 А. Нормално ли е това? Може ли да се мери докато е на зарядно(правилни ли са стойностите)? И как да разбера кога е готов? Нямам уред за мерене на гъстота на електролита и докато си седи на зарядното показва 15.5 Вол!!! Видимо е врял и пръскал през ноща! Дайте по някое друго мнение преди да му огасне бойната слава! Миналата зима палеше на -20 въпреки годините си и смятам, че има живот в него. Поздрави Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    #2
    С тези 5,5 ампера най-вероятно си направил десулфатизация на плочите.Оправия има с разряд до 10,5 волта и отново заряд ,но с не повече от 1,5 до 2 ампера.Намери си уред за измерване на гъстотата на електролита и е желателно да достигнеш стойност 1,27 поне.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20091
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      С тези 5,5 ампера най-вероятно си направил десулфатизация на плочите.Оправия има с разряд до 10,5 волта и отново заряд ,но с не повече от 1,5 до 2 ампера.Намери си уред за измерване на гъстотата на електролита и е желателно да достигнеш стойност 1,27 поне.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20091
      Добре де, нали се препоръчва амперите да са 1/10 на 60Ач зарядния ток да е 6А. Аз го бях сложил на 5,5А и доста дълго не мърдаше показатела на зарядното преди да легна вечерта. Но по някое време зарядното само си е свалило силата на тока! Защо се е получило така? Вчера е пуснат в 16:00ч и до към 1:00 държеше на 5.5А Възможно ли е било да се е заредил напълно и да е почнал пак да се разрежда?
      CSI in the CAR !!!
      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

      Коментар


        #4
        Здравей, Тока пада с покачването на заряда. Това е така, защото напрежението на акумулатора расте, от там разликата в напрежението на зарядното и акумулатора намалява, от там и тока.Това важи за зарядни, които не са със стабилизиран ток на зареждане (99% от тях).Виж тук или тук има табличка със заряда и напрежението на акумулатора.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #5
          Тотално се обърках. Намправо незнам какво стана с всичката информация която изчетох. Да го спирам ли от зарядното? Да му вдигам ли ампеража докато още зарежда? Зареден ли е въобще? Зарядното трябва да го връщам, че не е мое! Колата трябва да лети вече и неможе да седи без акумулатор.Намправо съм в мат от пешка
          CSI in the CAR !!!
          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

          Коментар


            #6
            CSI in the CAR !!!
            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

            Коментар


              #7
              Зарядния ток трябва да е 1/10 от капацитета на акумулатора - значи 10-12 часа зареждане са напълно достатъчни при напълно изтощен акумулатор. Пускаш го вечерта и на сутринта го спираш, това е.
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                #8
                10x a lot Корекция:Това си е ЕН жаргон, за което се извинявам ( в транскрипция звучи така--> тенкс а лот ---> Благодаря много). Извинявам се пак, но в ежедневието си е направо задължително да ги знаем тия работи, нали се ходим по задника на европа и азия. По инерция ставаме полиглоти
                CSI in the CAR !!!
                Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                Коментар


                  #9
                  maskarata написа:
                  Зарядния ток трябва да е 1/10 от капацитета на акумулатора - значи 10-12 часа зареждане са напълно достатъчни при напълно изтощен акумулатор. Пускаш го вечерта и на сутринта го спираш, това е.
                  И ако не си достигнал гъстотата какво правим по-нататък?Може би продължаваш да зареждаш ама с това нищо не постигаш.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Aз следя с интерес Че не се знае какво ще ми се налага да правя, току виш съм отишъл да си взема аерометър. :P
                    CSI in the CAR !!!
                    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                    Коментар


                      #11
                      mancuzo написа:
                      10x a lot
                      Въпреки че си го написал съвсем добронамерено, то не всички знаят чужди езици, утре някой ще се сети да пита - Какво е това lot, и защо 10 пъти ? Може и с "Благодаря много!"

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        mancuzo написа:
                        10x a lot
                        Въпреки че си го написал съвсем добронамерено, то не всички знаят чужди езици, утре някой ще се сети да пита - Какво е това lot, и защо 10 пъти ? Може и с "Благодаря много!"
                        Коригирах се Ogi28b
                        CSI in the CAR !!!
                        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                        Коментар


                          #13
                          Колеги, акумулаторчето ми си замина. Тръгвам да паля тази сутрин и к**. Завъртя 1 път и до там. Свалих го от колата(Браво 1.9 JTD) Искра 55Аh 480А.Реших да пробвам да го заредя(зарядното е Ресурс-1). Ако някой е работил с такова зарядно моля да каже защо още в началото на зареждането светва лампата - ЗАРЯД ОКОНЧЕН?! Заминал ли си е завинаги или има вариянти да се оправи. Нямам никакви налични уреди да замеря по принцип.
                          I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

                          Коментар


                            #14
                            Сигурен ли си че не е нещо от стартера, и пробва ли с друг акумулатор?
                            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                            Коментар


                              #15
                              Не съм пробвал нищо. Свалих го само. Как може да се направи тази диагностика? Интересното е че предния път(преди месец) останах пред един мазазин и запали на бутане само - подавах ток но не искаше( с бмв 316i) може да не е бил достатъчен тока, но не искаше. Ходих на жичкаджия и каза че е слаб акумолатора като ампераж - "Брато дай да купиш нов"- с две думи. Свалих го и го заредих със същата машинка.Работеше до тази сутрин когато....
                              I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

                              Коментар

                              Working...
                              X