Здравейте, имам един 2 бързи въпроса по зареждането на акумулато. Положението е следното: Акумулатота е 60Ач и е на 8 години колкото и странно да звучи(Varta) Вчера е пуснат да се зарежда на 5,5 ампера и днес го намирам да седи на 2,5 А. Нормално ли е това? Може ли да се мери докато е на зарядно(правилни ли са стойностите)? И как да разбера кога е готов? Нямам уред за мерене на гъстота на електролита и докато си седи на зарядното показва 15.5 Вол!!! Видимо е врял и пръскал през ноща! Дайте по някое друго мнение преди да му огасне бойната слава! Миналата зима палеше на -20 въпреки годините си и смятам, че има живот в него. Поздрави Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зареждане на акумулатор?
Collapse
X
-
Зареждане на акумулатор?
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
-
С тези 5,5 ампера най-вероятно си направил десулфатизация на плочите.Оправия има с разряд до 10,5 волта и отново заряд ,но с не повече от 1,5 до 2 ампера.Намери си уред за измерване на гъстотата на електролита и е желателно да достигнеш стойност 1,27 поне.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20091Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Tornado написа:С тези 5,5 ампера най-вероятно си направил десулфатизация на плочите.Оправия има с разряд до 10,5 волта и отново заряд ,но с не повече от 1,5 до 2 ампера.Намери си уред за измерване на гъстотата на електролита и е желателно да достигнеш стойност 1,27 поне.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20091CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Здравей, Тока пада с покачването на заряда. Това е така, защото напрежението на акумулатора расте, от там разликата в напрежението на зарядното и акумулатора намалява, от там и тока.Това важи за зарядни, които не са със стабилизиран ток на зареждане (99% от тях).Виж тук или тук има табличка със заряда и напрежението на акумулатора.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Тотално се обърках. Намправо незнам какво стана с всичката информация която изчетох. Да го спирам ли от зарядното? Да му вдигам ли ампеража докато още зарежда? Зареден ли е въобще? Зарядното трябва да го връщам, че не е мое! Колата трябва да лети вече и неможе да седи без акумулатор.Намправо съм в мат от пешкаCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
10x a lot Корекция:Това си е ЕН жаргон, за което се извинявам ( в транскрипция звучи така--> тенкс а лот ---> Благодаря много). Извинявам се пак, но в ежедневието си е направо задължително да ги знаем тия работи, нали се ходим по задника на европа и азия. По инерция ставаме полиглотиCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
maskarata написа:Зарядния ток трябва да е 1/10 от капацитета на акумулатора - значи 10-12 часа зареждане са напълно достатъчни при напълно изтощен акумулатор. Пускаш го вечерта и на сутринта го спираш, това е.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Aз следя с интерес Че не се знае какво ще ми се налага да правя, току виш съм отишъл да си взема аерометър. :PCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
ogi28b написа:mancuzo написа:10x a lotCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Колеги, акумулаторчето ми си замина. Тръгвам да паля тази сутрин и к**. Завъртя 1 път и до там. Свалих го от колата(Браво 1.9 JTD) Искра 55Аh 480А.Реших да пробвам да го заредя(зарядното е Ресурс-1). Ако някой е работил с такова зарядно моля да каже защо още в началото на зареждането светва лампата - ЗАРЯД ОКОНЧЕН?! Заминал ли си е завинаги или има вариянти да се оправи. Нямам никакви налични уреди да замеря по принцип.I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Коментар
-
Не съм пробвал нищо. Свалих го само. Как може да се направи тази диагностика? Интересното е че предния път(преди месец) останах пред един мазазин и запали на бутане само - подавах ток но не искаше( с бмв 316i) може да не е бил достатъчен тока, но не искаше. Ходих на жичкаджия и каза че е слаб акумолатора като ампераж - "Брато дай да купиш нов"- с две думи. Свалих го и го заредих със същата машинка.Работеше до тази сутрин когато....I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар