Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Откъде да хвана + след контакт, който не прекъсва при палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Откъде да хвана + след контакт, който не прекъсва при палене

    Интересува ме откъде по таблото с бушоните на фиат браво 1.6 мога да взема + след контактен ключ, който обаче да не прекъсва при въртене на стартер.Да уточня- повечето вериги като фарове, парно, чистачки, запалка се прекъсват докато работи стартера.Трябва ми да взема ток за газовия клапан отнякъде, обаче като го вързах на бушона на фаровете и не пали.Имам ги схемите обаче ще падне твърде голямо четене, та молбата ми е ако някой знае от кой конектор или проводник мога да взема ток да ми сподели.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Откъде да хвана + след контакт, който не прекъсва при па

    явно искаш директно палене на газ ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Е... в цялото табло да не можеш да хванеш +12 волта постоянни Вземи един мултицет и ще намериш много такива точки за няколко минути
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        1. "+"-са на клемореда на стартовия ключ2. аварийните имат постоянен + техния бушон май че един от сервизните.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Що ли си мисля, че само директно от акумулатора ....
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            От бушона на бензиновата помпа?

            Коментар


              #7
              Fiat_Punto11 написа:
              явно искаш директно палене на газ ...
              Да признавам си, свикнал съм да паля на газ директно :P
              Vladim написа:
              Е... в цялото табло да не можеш да хванеш +12 волта постоянни Вземи един мултицет и ще намериш много такива точки за няколко минути
              Абе аз мога ама както казах в моя случай трябва да въртя на стартер и да меря едновременно... някак не ми звучи лесно.Точки много ама като завъртиш стартера и всичките угасват.
              NikMar написа:
              1. "+"-са на клемореда на стартовия ключ2. аварийните имат постоянен + техния бушон май че един от сервизните.
              Аварийните наистина вършат работа и не гаснат при палене, ама там проблема е че като изключа от контакт и не им се спира тока и газовата пак ще остане захранена.Бушона на бензиновата помпа също не ми е удобен че е отпреде в коша, а аз искам на таблото.С две думи- искам да захраня отнякъде ключа на газовата и да си паля на газ.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                само да вметна че има един кабел на касетофона или радиото дет има такъв ток дет ти трябва и не прекъсва (провери не съм сигурен )

                Коментар


                  #9
                  Ама, защо да въртиш на стартер и да мериш не ми е ясно? Даваш на контакт и мериш! Аз не съм чувал за плюс, който изчезва при завъртане на стартер... Вярно напрежението пада навсякъде ама, чак пък да прекъсва... А между другото клапанчето ще работи и при 7-8 волта.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    От предпазителя за таблото.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Докато го измислите, да беше взел един мултицет, да откачиш конекторите на клемореда, и да беше разбрал за 1 минута къде има, и къде няма, като въртиш ключа, без да палиш . Подксазвам - двата кабела са Светло-синьо/Бяло и Оранжево/Бяло. На единия има +12 при стартер и контакт, на другия има +12 само при контакт. Но си запазвам в тайна кой кой е, направи малко измервания. Това обаче e за Брава ЖТД 105 - ELX. ПП: на Жълто/Зеления кабел, също имаш +12 .... Абе +12 да иска човек...

                      Коментар


                        #12
                        Намерихме по лесен начин че не ми се сваляше конзолата на волана.Едно приятелче ми ръчка нещо по компа на колата и вече мога да паля и при махната кутийка на имобилайзераМахнах кутийката дето е от антената на ключа, и хванах ток от нейната букса от крайния пин дето пише +15Имате ли представа през колко ампера бушон минава този ток?
                        Прикачени файлове
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Послушай Ogi28b. Няма да сбъркаш. :P
                          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                          -------------------------------------------------------------

                          Коментар


                            #14
                            Еми незнам дали ще ти помогна,обаче на мен като паля не ми изгасват халогените и габаритите...незнам имаха ли си предпазител отделен,ама съм забелязал че изгасват само късите и дългите светлини...погледни при бушончетата и ако са отделно взимай напрежение от там
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар

                            Working...
                            X