Интересува ме откъде по таблото с бушоните на фиат браво 1.6 мога да взема + след контактен ключ, който обаче да не прекъсва при въртене на стартер.Да уточня- повечето вериги като фарове, парно, чистачки, запалка се прекъсват докато работи стартера.Трябва ми да взема ток за газовия клапан отнякъде, обаче като го вързах на бушона на фаровете и не пали.Имам ги схемите обаче ще падне твърде голямо четене, та молбата ми е ако някой знае от кой конектор или проводник мога да взема ток да ми сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Откъде да хвана + след контакт, който не прекъсва при палене
Collapse
X
-
Откъде да хвана + след контакт, който не прекъсва при палене
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Fiat_Punto11 написа:явно искаш директно палене на газ ...Vladim написа:Е... в цялото табло да не можеш да хванеш +12 волта постоянни Вземи един мултицет и ще намериш много такива точки за няколко минутиNikMar написа:1. "+"-са на клемореда на стартовия ключ2. аварийните имат постоянен + техния бушон май че един от сервизните.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ама, защо да въртиш на стартер и да мериш не ми е ясно? Даваш на контакт и мериш! Аз не съм чувал за плюс, който изчезва при завъртане на стартер... Вярно напрежението пада навсякъде ама, чак пък да прекъсва... А между другото клапанчето ще работи и при 7-8 волта.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Докато го измислите, да беше взел един мултицет, да откачиш конекторите на клемореда, и да беше разбрал за 1 минута къде има, и къде няма, като въртиш ключа, без да палиш . Подксазвам - двата кабела са Светло-синьо/Бяло и Оранжево/Бяло. На единия има +12 при стартер и контакт, на другия има +12 само при контакт. Но си запазвам в тайна кой кой е, направи малко измервания. Това обаче e за Брава ЖТД 105 - ELX. ПП: на Жълто/Зеления кабел, също имаш +12 .... Абе +12 да иска човек...
Коментар
-
Намерихме по лесен начин че не ми се сваляше конзолата на волана.Едно приятелче ми ръчка нещо по компа на колата и вече мога да паля и при махната кутийка на имобилайзераМахнах кутийката дето е от антената на ключа, и хванах ток от нейната букса от крайния пин дето пише +15Имате ли представа през колко ампера бушон минава този ток?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Еми незнам дали ще ти помогна,обаче на мен като паля не ми изгасват халогените и габаритите...незнам имаха ли си предпазител отделен,ама съм забелязал че изгасват само късите и дългите светлини...погледни при бушончетата и ако са отделно взимай напрежение от тамFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар