Здравейте, колеги,Оказа се, че напрежението, което идва от алтернатора, е малко под 13 волта на ниски обороти. При по-високи обороти се качва до към 13,5 волта, но по спецификация трябва да е над 14.Има ли начин това да се регулира и ако не - каква част трябва да подменя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Недостатъчно напрежение от алтернатора < 13 V
Collapse
X
-
Провери дали ремъка на генератора ти е затегнат. Ако проблема не е в него ще трябва да преминеш на варианта смяна на диодната група и реле-регулатора, които на някои модели са заедно. Ако го отваряш е желателно да подмениш и четките, за да си спестиш следващо разглабяне за тях.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
-
Re: Недостатъчно напрежение от алтернатора < 13 V
IvoMarea написа:Здравейте, колеги,Оказа се, че напрежението, което идва от алтернатора, е малко под 13 волта на ниски обороти. При по-високи обороти се качва до към 13,5 волта, но по спецификация трябва да е над 14.Има ли начин това да се регулира и ако не - каква част трябва да подменя?ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Ако е хлабав ремъка в повечето случаи е обратното, когато даваш газ пада напрежението защото преплъзва ремъка. Реле регулатора е нещото което определя какво ще е напрежението. Мен ако ме питаш някой който знае какво да провери да ти замери по колата как стоят нещата, ако там няма проблем го свали и нека да го погледне човек който разбира от такива неща и да прецени къде е проблема или го занеси някъде където ремонтират и имат условия да го завъртят и да проверят къде точно е проблема.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар