Здравейте,При подаване на ляв или десен мигач (абе явно когато светят мигачите), или аварийки се чува едно странно скърцане в синхрон с цъкалката. Този ефект го има и при изгасен двигател и включено копче на аварийния сигнал Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да даде съвет. А да - колата е Фиат Браво - 2000, 1.2 - 16V. Звука не се чува постоянно, ама напоследък зачести Ако мога да предполагам нещо, то би било някаква малоумщина с прословутите италиански ел. инсталации....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странни звуци при подаване на мигачи и аварийки
Collapse
X
-
[quote="Rokambol"]Релето ти е под кората на волана. Обикновено е в ярък цвят - жълт, зелен, син, червен... Имат един и същ дефект - пукат се няколко спойки. Сваляш го и го припояваш. (или го даваш на някой, по сръчен от теб) Ето ти помощ :D[/quoteМного благодаря. А кората на волана коя е Това долу вляво ли - където са бушоните или трябва да сваля кората дето се сваля когато човек иска да си смени лампите на таблото на Бравото? Питам щото при тия Фиати вече започвам да забелязвам факта а че рядко се мисли за отремонтирането на някое така или иначе уязвимо място?P.S. Гледайки по-горно написаното сам си се чудя дали и как може да има реле под волана ама явно може....та дайте съвет бре колеги. Никога несъм искал да имам Фиат, опитвам се да го харесвам, даже ме кефи Бравото, ама ако продължава така с некви безумно тъпи проблеми ще се откажа.
Коментар
-
Firo написа:Като цяло ефекта е едно синхронно скърцане с подаденият сигнал. Не винаги го има ама вече е доста често. Не че несъм сръчен с жиците и поялника, ама ако не искате да ми помогнете ще ходя на сервиз. А нали уж идеята на форума е да си помагаме....Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Става въпрос за онова нещо дето само то се отвива под волана и се сменят разни неща отдолу! Волана-долу в ляво,там където са предпазителите. Отваряш и слушаш къде цъка...което цъка-то е...Отваряш го и ако можеш го оправяш.А аз имам съмнения...ако не намериш там релето да потърсиш и при другите релета...хем ще ги научиш и тях къде са-бъркаш в жабката(или я сваляш ако няма капаче отвътре) и тоооочно над нея има пак реленца(жълти,черни)И недейте се оплаква от Фиатите! Аз що за година и половина горе долу съм оправил само една врътка за парното по електрическата частКойто кара Алфа и Фиат си ги обича...обича ги заради дизайна,заради конете.... Ако не си доволен-купи си Волксваген Гоуф да те убие от дизаин и от външност и от возия и от сичко... Аз КаРаМ ФиаТ ЩоТо Ми ХаРеСвАFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Vladim написа:Хайде по-спокойно, не можем да седим непрекъснато в нета и да дебнем, кога ще напишеш някоя питанка! Кора под волана няма нищо общо с капака на бушоните за, който говориш! Наведи се под волана и ще видиш дупки в кората, там са винтовете. Като свалиш капака пак погледни отдолу и ще видиш релеко, къде е завряно. Едно единствено е.PaUnOff написа:Става въпрос за онова нещо дето само то се отвива под волана и се сменят разни неща отдолу! Волана-долу в ляво,там където са предпазителите. Не е там където са предпазителите - б.а.Отваряш и слушаш къде цъка...което цъка-то е...Отваряш го и ако можеш го оправяш.А аз имам съмнения...ако не намериш там релето да потърсиш и при другите релета...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар