Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странни звуци при подаване на мигачи и аварийки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странни звуци при подаване на мигачи и аварийки

    Здравейте,При подаване на ляв или десен мигач (абе явно когато светят мигачите), или аварийки се чува едно странно скърцане в синхрон с цъкалката. Този ефект го има и при изгасен двигател и включено копче на аварийния сигнал Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да даде съвет. А да - колата е Фиат Браво - 2000, 1.2 - 16V. Звука не се чува постоянно, ама напоследък зачести Ако мога да предполагам нещо, то би било някаква малоумщина с прословутите италиански ел. инсталации....

    #2
    Свири ти релето ли , искаш да кажеш ?

    Коментар


      #3
      При мен така подсвирваше и накрая отказа тотално Оправя се с презапояване на изводите към платката!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Vladim написа:
        При мен така подсвирваше и накрая отказа тотално Оправя се с презапояване на изводите към платката!
        Към коя платка ?

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Свири ти релето ли , искаш да кажеш ?
          Ами незнам за кое реле ми говориш ама моля да ми обясниш

          Коментар


            #6
            Като цяло ефекта е едно синхронно скърцане с подаденият сигнал. Не винаги го има ама вече е доста често. Не че несъм сръчен с жиците и поялника, ама ако не искате да ми помогнете ще ходя на сервиз. А нали уж идеята на форума е да си помагаме....

            Коментар


              #7
              Релето ти е под кората на волана. Обикновено е в ярък цвят - жълт, зелен, син, червен... Имат един и същ дефект - пукат се няколко спойки. Сваляш го и го припояваш. (или го даваш на някой, по сръчен от теб) Ето ти помощ :D
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #8
                [quote="Rokambol"]Релето ти е под кората на волана. Обикновено е в ярък цвят - жълт, зелен, син, червен... Имат един и същ дефект - пукат се няколко спойки. Сваляш го и го припояваш. (или го даваш на някой, по сръчен от теб) Ето ти помощ :D[/quoteМного благодаря. А кората на волана коя е Това долу вляво ли - където са бушоните или трябва да сваля кората дето се сваля когато човек иска да си смени лампите на таблото на Бравото? Питам щото при тия Фиати вече започвам да забелязвам факта а че рядко се мисли за отремонтирането на някое така или иначе уязвимо място?P.S. Гледайки по-горно написаното сам си се чудя дали и как може да има реле под волана ама явно може....та дайте съвет бре колеги. Никога несъм искал да имам Фиат, опитвам се да го харесвам, даже ме кефи Бравото, ама ако продължава така с некви безумно тъпи проблеми ще се откажа.

                Коментар


                  #9
                  И при мен го има тфа писукане, но не ми пречи... не съм се интересувал от решаването на проблема защото не разбирам от жички и т.н. Ако откаже да работи отивам при майстор вече ...
                  I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

                  Коментар


                    #10
                    Firo написа:
                    Като цяло ефекта е едно синхронно скърцане с подаденият сигнал. Не винаги го има ама вече е доста често. Не че несъм сръчен с жиците и поялника, ама ако не искате да ми помогнете ще ходя на сервиз. А нали уж идеята на форума е да си помагаме....
                    Хайде по-спокойно, не можем да седим непрекъснато в нета и да дебнем, кога ще напишеш някоя питанка! Кора под волана няма нищо общо с капака на бушоните за, който говориш! Наведи се под волана и ще видиш дупки в кората, там са винтовете. Като свалиш капака пак погледни отдолу и ще видиш релеко, къде е завряно. Едно единствено е. Не мисля, че това "писукане" е голям проблем. По-скоро изчакай да започне да отказва и тогва го ремонтирай. Платката е основата на релето. След, като махнеш капачето му ще я видиш. Конкатките, които излизат от него за едни метални пластинки. Презапои ги към основата! Е... извинявай, ама тази тема е дискутирана поне пет пъти!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Става въпрос за онова нещо дето само то се отвива под волана и се сменят разни неща отдолу! Волана-долу в ляво,там където са предпазителите. Отваряш и слушаш къде цъка...което цъка-то е...Отваряш го и ако можеш го оправяш.А аз имам съмнения...ако не намериш там релето да потърсиш и при другите релета...хем ще ги научиш и тях къде са-бъркаш в жабката(или я сваляш ако няма капаче отвътре) и тоооочно над нея има пак реленца(жълти,черни)И недейте се оплаква от Фиатите! Аз що за година и половина горе долу съм оправил само една врътка за парното по електрическата частКойто кара Алфа и Фиат си ги обича...обича ги заради дизайна,заради конете.... Ако не си доволен-купи си Волксваген Гоуф да те убие от дизаин и от външност и от возия и от сичко... Аз КаРаМ ФиаТ ЩоТо Ми ХаРеСвА
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар


                        #12
                        Оп малко си пуснахме отговорите по едно и също време
                        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                        Коментар


                          #13
                          Vladim написа:
                          Хайде по-спокойно, не можем да седим непрекъснато в нета и да дебнем, кога ще напишеш някоя питанка! Кора под волана няма нищо общо с капака на бушоните за, който говориш! Наведи се под волана и ще видиш дупки в кората, там са винтовете. Като свалиш капака пак погледни отдолу и ще видиш релеко, къде е завряно. Едно единствено е.
                          Едно не разбирам: защо ВИНАГИ когато вече е даден точният отговор, някой пише след това, и дава нов грешен отговор? От това губят всички, ососбено тези които имат нужда от помощ - биват заблудени.
                          PaUnOff написа:
                          Става въпрос за онова нещо дето само то се отвива под волана и се сменят разни неща отдолу! Волана-долу в ляво,там където са предпазителите. Не е там където са предпазителите - б.а.Отваряш и слушаш къде цъка...което цъка-то е...Отваряш го и ако можеш го оправяш.А аз имам съмнения...ако не намериш там релето да потърсиш и при другите релета...
                          Колегата автор на темата - както и колегата Vladim каза - изчакай малко време да мине, това не е чат, в който денонощно сме на линия, а форум. По някога отговорите идват след няколко дни. А по темата - чети внимателно това което е писал Rokambol, и Vladim - цитатът в зелено. Ако трябва и аз ще повторя - конзолата на волана е "облечена" в 2 пластмаси. Като се наведеш под нея, ще видиш че се държи на 3 винтчета, развиваш ги, махаш я, и ще видиш едно единствено реле, вероятно синьо. Вадиш го, като дърпаш към шофьора, отваряш го, и поялника.

                          Коментар


                            #14
                            .

                            Благодаря на всички. Утре ще го разглобявам

                            Коментар


                              #15
                              За да стане по-ясно на колегата лоста за чистачките и лоста за мигачи са едно и точно в средата на това едно се намира релето, за да стигнеш до него разглабяш капака под самия волан.
                              --Старата ръжда любов не хваща!--
                              156 sportwagon 1,9 jtd 115
                              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                              Коментар

                              Working...
                              X