Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило проблем със срещуположните мигачи - отстранен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило проблем със срещуположните мигачи - отстранен

    Здравейте,вчера забелязах, че са ми отказали преден десен и заден ляв мигач, а страничните и другите 2 си светят.Не съм сигурен дали точно по едно и също време но в интервала не повече от 24ч.Първо реших че са крушките, не са.После наместих букста дали прави хубав контакт, и на самата крушка, и куплинга който захранва целия стоп.Мерих дали дава напрежение на буксата и направо на пистата (като сравнявах с работещия), не се одава напрежение на крушката на мигача. Другите светлини си работят без проблем (габарити, стоп, ...).Някой ми спомена, че предпазителя бил на крушките на кръс (Х).Тръгнах да търся предпазителите....... ужасТ.....До колкото разбрах те са пръснати на 3 места.Никъде не намерих да си пише като хората "е този бушон е за мигача".Измерих си всичките които са в купето отляво на вулана - здрави.Отворих и тези на акумулатора - здрави.Тези в багажника които са, не можах да ги намеря. Но и не ми се ровеше, защото релето е зад вътрешния панел с предпазители. Чува се и се усеща как си цъка.Изнервен извадих всички предпазители (от вътршна страна) и погледнах, че индикацията на таблото е спряло за мига, както и мигачите отвън.Започвам да нареждам един по един и да гледам кога ще светне, но се указа че спират да светят, когато извадя предпазителя на таблото. Когато изгасне таблото и те спират.Засилих се да сваля панела с предпазителите но ми се видя доста неудобно и сложно и се отказах.Но майче ще се наложи..... С комшията автомонтьор прегледахме всичко отначало и заключихме, че е от недобър контакт на релето.С мултимера отчитаме 11.3-11.7V напрежение, но като сложим крушката и пада до 0.Но като се замисля не ми се вижда много реално да е от релето, защото едва ли всяка крушка си има отделен контакт....?Моля за малко съдействе, колата е Стило 1,6 16V 2001г.След доста дни борба (сам) и няколко "майстора", включително и официален сервиз на ФИАТ, проблема бе отстранен от двама пича от Сливен.Оказа се че всичко, ама всичко се оправлява и следи от борд-компа...Крушките не минават през предпазители, а от интегралната схема минават през транзистор или теристор и към крушката.Дано на никой да не му се случва, че много нерви ще похаби.Какъвто и проблем с италианска кола да имате : автокъща ШИК, град Сливен, Банско шосе N4, 044 625922, 0887 352 314 !!!!Приятно и безаварийно пътуване :D , а голфовете да ми дишат прахуляка
    Lаda Niva 1,6

    Fiat Stilo 2001 1,6 16v
Working...
X