Знам, че има много писано по темата която искам да засегна, но нищо от прочетеното не ми върши работа! Колата е ДИЗЕЛ и никога не е имала оборотомер или ЕКУ. Искам да сложа табло с оборотомер и темп. датчик. Въпроса ми е от къде се взима сигнал за оборотомера? Нямам ECU, следователно съвети от сорта на ( едикое си краче от ECU) не ми вършат работа! Трябва ли да се сменят някави датчици?Да се теглят кабели ( от къде ) Дайте едно рамо да не оплескам нещата, че на никой не му е кеф да си прецаква колата и да се набутва за излишни чаркулаци! Колата е от подписа! Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оборотомер?
Collapse
X
-
Оборотомер?
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
-
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
-
mancuzo написа:>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Има малко развитие по темата. Днес го монтирах таблото и всичко си е както трябва, НО стрелката за темп. не помръдва и нямам сигнал за оборотомера. Дали се сменя темп датчик? И второто по-важно, как да го подкарам тоя пуст оборотомер? Ако има някой който се занимава с такива неща, нека да каже професионално мнение. Поздрави.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Колега, ако на тази кола не е предвидено да се следят оборотите, и не е предвидено да има температурен датчик, ако ще и от изтребител да ти е таблото - пак няма да виждаш оборотите, и температурата. За температурата - виж на модел с датчик за таблото къде стои той, и тогава проучи дали можеш да си монтираш на това място датчик. Например на някои модели е на термостата, на други - на главата. Сега все едно е да сложиш лост с рисунка на 7-степенна скоростна кутия, и да питаш "Добре де, сложих лоста, ама нямам седма скорост, какво да права? "Оборотите оссвен от маховика, може би от помпата могат да се следят по някакъв начин, нали уж има значение зацепването на ангренажа към помпата на дизели като твоя, но за това колеги, които се занимават с този двигател, могат да ти кажат по-точно. Идеята ми е че ако има значение как точно е зацепена, може би има начин да се изкара и сигнал за обороти от нея. Иначе - Разгледай модел с оборотомер, и виж къде е монтиран, и виж дали при теб има такава възможност.
Коментар
-
Virtually all diesel engines have a port which will accept an RPM sensor. This mechanism produces a reliable tach signal without regard to battery state of charge. The RPM sensor does not suffer from belt slippage, and continues to operate even if the alternator has failed. We strongly recommend RPM pickups rather than using a signal from the alternator.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
ogi28b написа:Разгледай модел с оборотомер, и виж къде е монтиран, и виж дали при теб има такава възможност.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Хайде на ЕЛЕКТРО ЛАФЧЕТО. После и патенти ще продаваме :DCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
mancuzo написа:ogi28b написа:Разгледай модел с оборотомер, и виж къде е монтиран, и виж дали при теб има такава възможност.
Коментар
-
д
мисля че сигнала идва от дачика на коляновия вал и минава през компютъра.например като се прецака дачика колата непали докато въртиш на стартер оборотомера немръдва.ако колата има друг проблем да неможе да запали например помпа когато въртиш на стартер оборотомера показва 200-300 оборота.паради този факт мисля че сигнала идва от този дачик.тел.0897943620
Коментар
-
Съмнява ме да имам и датчик на коляновия вал! Ако има би било екстра да го ползвам! При положение, че колата по принцип си няма оборотомер то няма смисъл от тоя датчик!Няма и комп.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Както ти казах и в предния пост - има значение зацепването на помпата спрямо валовете, което означава че е важно откъм ангренажа как е, затова няма нужда да има и датчик на вала, защото той няма на кой да подава информация, след като няма компютър, а помпата си работи в зависимост от зацепването.
Коментар
-
ПоздравиCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Решението е тук ОборотомерCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар