Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оборотомер?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оборотомер?

    Знам, че има много писано по темата която искам да засегна, но нищо от прочетеното не ми върши работа! Колата е ДИЗЕЛ и никога не е имала оборотомер или ЕКУ. Искам да сложа табло с оборотомер и темп. датчик. Въпроса ми е от къде се взима сигнал за оборотомера? Нямам ECU, следователно съвети от сорта на ( едикое си краче от ECU) не ми вършат работа! Трябва ли да се сменят някави датчици?Да се теглят кабели ( от къде ) Дайте едно рамо да не оплескам нещата, че на никой не му е кеф да си прецаква колата и да се набутва за излишни чаркулаци! Колата е от подписа! Поздрави!
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    #2
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    Коментар


      #3
      mancuzo написа:
      колега съмняваме ,че нямаш ЕЦУ, просто няма начин да нямаш въпреки ,че е дизел пак би трябвало да имаш ,пък знам ли нямам си напредстава за дизела ,ма попринцип и дизелите имат за други марки говоря ,за пунто незнам, само незнам как стоят нещата дали от ЕЦУ се взема сигнала или "от Алтернаторите на дизелите имат отделен извод за оборотомер, мисля че пишеше "W", освен от алтернатора, на някои модели ГНП-та има вграден датчик с изход точно за тази работа,ако няма извод "W"се взима сигнал от едната фаза на статора.За дизелите: имайте предвид, че след вземане на сигнал от алтернатора следва калибриране. Според броя двойки полюси на алтернатора и предавателното отношение на ремъчните шайби." <- намерих го в един форум ...ми закачи новото табло може и да си е окабелена колата и да тръгне...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Има малко развитие по темата. Днес го монтирах таблото и всичко си е както трябва, НО стрелката за темп. не помръдва и нямам сигнал за оборотомера. Дали се сменя темп датчик? И второто по-важно, как да го подкарам тоя пуст оборотомер? Ако има някой който се занимава с такива неща, нека да каже професионално мнение. Поздрави.
        CSI in the CAR !!!
        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

        Коментар


          #5
          Колега, ако на тази кола не е предвидено да се следят оборотите, и не е предвидено да има температурен датчик, ако ще и от изтребител да ти е таблото - пак няма да виждаш оборотите, и температурата. За температурата - виж на модел с датчик за таблото къде стои той, и тогава проучи дали можеш да си монтираш на това място датчик. Например на някои модели е на термостата, на други - на главата. Сега все едно е да сложиш лост с рисунка на 7-степенна скоростна кутия, и да питаш "Добре де, сложих лоста, ама нямам седма скорост, какво да права? "Оборотите оссвен от маховика, може би от помпата могат да се следят по някакъв начин, нали уж има значение зацепването на ангренажа към помпата на дизели като твоя, но за това колеги, които се занимават с този двигател, могат да ти кажат по-точно. Идеята ми е че ако има значение как точно е зацепена, може би има начин да се изкара и сигнал за обороти от нея. Иначе - Разгледай модел с оборотомер, и виж къде е монтиран, и виж дали при теб има такава възможност.

          Коментар


            #6
            Virtually all diesel engines have a port which will accept an RPM sensor. This mechanism produces a reliable tach signal without regard to battery state of charge. The RPM sensor does not suffer from belt slippage, and continues to operate even if the alternator has failed. We strongly recommend RPM pickups rather than using a signal from the alternator.
            CSI in the CAR !!!
            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Разгледай модел с оборотомер, и виж къде е монтиран, и виж дали при теб има такава възможност.
              Изчетох целия интернет Всички Пунтаци взимат сигнал от 23 пин на ECU доколкото видях! 100% има някакъв начин, но никой не си казва Това ми прави впечатление "Virtually all diesel engines have a port which will accept an RPM sensor" (Принципно всеки дизелов агрегат има порт-гнездо за RPM сензор)! Мисля да се хвана за него като удавник за сламка Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
              CSI in the CAR !!!
              Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


              ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

              Коментар


                #8
                Хайде на ЕЛЕКТРО ЛАФЧЕТО. После и патенти ще продаваме :D
                CSI in the CAR !!!
                Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                Коментар


                  #9
                  mancuzo написа:
                  ogi28b написа:
                  Разгледай модел с оборотомер, и виж къде е монтиран, и виж дали при теб има такава възможност.
                  Изчетох целия интернет Всички Пунтаци взимат сигнал от 23 пин на ECU доколкото видях! 100% има някакъв начин, но никой не си казва Това ми прави впечатление "Virtually all diesel engines have a port which will accept an RPM sensor" (Принципно всеки дизелов агрегат има порт-гнездо за RPM сензор)! Мисля да се хвана за него като удавник за сламка Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                  Всички пунтаци взимат сигнал от пин 23. Ама за да стигне до пин 23, нали трябва да дойде отнякъде ?? Потърси откъде идва !

                  Коментар


                    #10
                    д

                    мисля че сигнала идва от дачика на коляновия вал и минава през компютъра.например като се прецака дачика колата непали докато въртиш на стартер оборотомера немръдва.ако колата има друг проблем да неможе да запали например помпа когато въртиш на стартер оборотомера показва 200-300 оборота.паради този факт мисля че сигнала идва от този дачик.
                    тел.0897943620

                    Коментар


                      #11
                      Съмнява ме да имам и датчик на коляновия вал! Ако има би било екстра да го ползвам! При положение, че колата по принцип си няма оборотомер то няма смисъл от тоя датчик!Няма и комп.
                      CSI in the CAR !!!
                      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                      Коментар


                        #12
                        Както ти казах и в предния пост - има значение зацепването на помпата спрямо валовете, което означава че е важно откъм ангренажа как е, затова няма нужда да има и датчик на вала, защото той няма на кой да подава информация, след като няма компютър, а помпата си работи в зависимост от зацепването.

                        Коментар


                          #13
                          Поздрави
                          CSI in the CAR !!!
                          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                          Коментар


                            #14
                            Решението е тук Оборотомер
                            CSI in the CAR !!!
                            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                            Коментар

                            Working...
                            X