Колеги, някой да ползва вече кабел с първите Стило-та?Скоро ще ми трябва за да си ресетна каунтера за сървис.Интересува ме какъв трябва да е кабела? Има 1000 модела! Предпочитам такава версия за PC със софтуер на USB.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кабел за връзка със Стило 2002-ра?
Collapse
X
-
Да де но проблема си остава - намиране на адаптер, който да ресетне този брояч!Ясно е че мога да се закача към еку-то, мисля че трябва да е там.Това едва ли ще стане с нещо универсално. Трябва да се намери с какво се работи в фиат сервиза, или е ясно че всеки, който има Стило ще има и този проблем.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ок, след малко търсене - протокола на моето е ISO9141-2 или ISO14230-4Намерих и това - http://forzavx.com/gecu/monitor/tutorial-monitor.html диаграма на работещ кабел с unidiagДо колкото разбирам, до 2003-та в началото използват своя версия на протокола, съвместима с тази от 2000-2202ра година коли.Явно чипа не се справя в случая, софтуерно работи и то до някъде.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Както вече написах по-горе с UNIDIAG, Виза и обикновен k-line кабел може да се свържеш към двигател, ABS, Airbag. Не ти трябва специален адаптер. На моето стило си работи без проблем. Към ECU-то на километража и Body Computer-а обаче (където мисля че е този service interval) може да се вържеш само по CAN шината и това не може да стане с UNIDIAG или Виза.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
yani написа:Както вече написах по-горе с UNIDIAG, Виза и обикновен k-line кабел може да се свържеш към двигател, ABS, Airbag. Не ти трябва специален адаптер. На моето стило си работи без проблем. Към ECU-то на километража и Body Computer-а обаче (където мисля че е този service interval) може да се вържеш само по CAN шината и това не може да стане с UNIDIAG или Виза.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ами това, че е 2003 няма значение ... протокола е един и същ. Трябва да работи и на mJTD двигателите. Аз имам и пунто 02 на което също работи без проблем. Със ELM327 също би трябвало да може да се вържеш, но не със Виза и Унидиаг тъй като те не работят с такъв контролер.Всъщност, доста колеги от форума си ползват Виза-та за Браво/Брава/Мареа JTD, та защо мислиш че ние със Стило-то не можем.Ето и малко повече информация как става:- за връзка с ECU-то на двигатела кабела се връзва на 7 пин на конектора (това предпоследния на горния ред, от ляво на дясно), после от Унидиаг-а се избира AlfaFiatLancia_1924JTD_EDC15C7.def и всичко си работи. Ако използваш Виза - там се избира "Marea [99] - 1.9 JTD" и пак всичко си тръгва.- за връзка с ABS кабела се връзва на 1 пин (1-вия на горния ред, от ляво на дясно), после от Унидиаг-а се избира Test2_BoschABS57ASRTD.def и всичко е ок. Може и със KWP71 - избира се address 0x20 (под ECU), и след това могат да се четат и трият грешки.- за връзка с Airbag кабела се връзва на 3 пин. Тук става само с KWP71. За ECU address се пише 0x00 и се избира KWP81 от радио бутоните. След това могат да се четат и изтриват грешки.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
Хммм, аз бях взел кабел назаем, но не се сещам точно модела. Ще питам и ще ти кажа какъв точно беше. Знам че струва 45лв някъде.Аз успешно се вързах към ЕКУ-то, но ползвах ДЕМО софтуер Alfadiag и функциите му бяха заключени. Също така пробвах и Unidiag, но там функциалността е много малка.Като цяло бих те посъветвал първо да си потърсиш софтуер и тогава да гледаш за кабел
Коментар
-
yani написа:Ами това, че е 2003 няма значение ... протокола е един и същ. Трябва да работи и на mJTD двигателите. Аз имам и пунто 02 на което също работи без проблем. Със ELM327 също би трябвало да може да се вържеш, но не със Виза и Унидиаг тъй като те не работят с такъв контролер.Всъщност, доста колеги от форума си ползват Виза-та за Браво/Брава/Мареа JTD, та защо мислиш че ние със Стило-то не можем.Ето и малко повече информация как става:- за връзка с ECU-то на двигатела кабела се връзва на 7 пин на конектора (това предпоследния на горния ред, от ляво на дясно), после от Унидиаг-а се избира AlfaFiatLancia_1924JTD_EDC15C7.def и всичко си работи. Ако използваш Виза - там се избира "Marea [99] - 1.9 JTD" и пак всичко си тръгва.- за връзка с ABS кабела се връзва на 1 пин (1-вия на горния ред, от ляво на дясно), после от Унидиаг-а се избира Test2_BoschABS57ASRTD.def и всичко е ок. Може и със KWP71 - избира се address 0x20 (под ECU), и след това могат да се четат и трият грешки.- за връзка с Airbag кабела се връзва на 3 пин. Тук става само с KWP71. За ECU address се пише 0x00 и се избира KWP81 от радио бутоните. След това могат да се четат и изтриват грешки.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ето това това е кабела:http://sklad66.com/cms/VAG-COM.htmlповече инфо можеш да намериш тук:http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=35889Изпробвал съм го и знам че работи на Стило JTD 115hp 2003.Ако прибегнеш до дествие и успееш да си занулиш SERVICE DUE, моля те пиши как става Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар