Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резистор на първа степен на радиатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Резистор на първа степен на радиатора

    Здравейте, колеги,Днес усетих, че колата ми загрява повече от нормалното и пуснах парното в купето на макс, за да успея поне да я държа около 100-те градуса в града.Разглобих целия вентилатор, оказа се, че не работи нито на първа, нито на втора степен. Просто беше се разтопила пластмасата около самите клеми на вентилатора, остъргах ги, смазах ги и втората ми степен проработи.Първата степен продължаваше да се губи и свалих едно резисторче (не голямата кръгла намотка, а едно резисторче) - то беше доста нагоряло (поради което не можах да видя каква е стойността на съпротивлението му), почистих го и го поставих на земята, но после духна някакъв силен вятър и резисторчето след това беше изчезнало. Сега си сглобих колата без него, но някой знае ли колко ома резистор трябва да си търся, за да се опитам да възстановя първата степен на вентилатора? Колата е Фиат Мареа 1.8
    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

    #2
    Ето една тема по въпроса. В нея има препратки и към други, където колегите подробно описват начина на сваляне и стойностите.Успех! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46004&start=0

    Коментар


      #3
      Какъвто и да вземеш няма да сбъркаш 30 или 50 омов.Аз смених на Мареата с 50 омов, поради нагоряла букса на резистора и неработеща 1-ва степен
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Благодаря за информацията, колеги. В понеделник ще купя термобушон и ще видя дали ще проработи първата степен, дори може да потърся термобушон за около 110 градуса, защото ако някой път ми позагрее отново над 100 градуса, да не ми се отваря допълнителна работа по първата степен.
        Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

        Коментар

        Working...
        X