Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стойности на ТПС-а - открити

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стойности на ТПС-а - открити

    Колеги някой знае ли какви трябва да са стойностите на съпротивлението и напрежението на изхода на ТПС-а при напълно затворена и напълно отворена клапа на дросела. Става въпрос за браво 1.6 с металните колектори.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    #2
    В някаква аутодата пише че при изгасен двигател и извадена букса, ако приемем че крачетата са ляво средно и дясно - между лявото и дясното трябва да има съпротивление от 0 до 1200 ома, а при отваряне на клапата - плавно да нараства.

    Коментар


      #3
      Между левия и десния крак съпротивлението е постоянно променя се средното краче, което се явява изход. Дали ЕКУ-то отчита нива 0 и 1 или следи всяка промяна на напрежението. Голям проблем с тия обороти и не ми се дават пари за фалшиви диагностики и съм решил да проверя тия по лесните за диагностициране датчици.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #4
        Еми това е дадено в тая аутодата за ТПС на браво 1.6 95-97. Средното е 5 волта.

        Коментар


          #5
          Да си завърша темата. Открих в service manual на фиат, че стойността на изходното напрежение при отпуснат педал трябва да е 0.15V при мен беше 0.55V и от там са идвали проблемите ми с празния ход. Как реших проблема - тъй като TPS-a си има точно положение и не може да се настройва на ляво на дясно и при вкарване в остта на дросела се завърта с няколко градуса и от там се променя съпротивлението си. В service manual пише че няма нужда от настройка и компютъра се адаптирал към тази грешна стойност, обаче изглежда не е така. И какво направи аз, ами взех дрелката и му разширих отворите за закрепване към дросела и сега спикойно мога да настроя напрежението на изхода при отпуснат педал. С това проблема с оборотите се реши и вече са стабилни.
          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            В някаква аутодата пише че при изгасен двигател и извадена букса, ако приемем че крачетата са ляво средно и дясно - между лявото и дясното трябва да има съпротивление от 0 до 1200 ома, а при отваряне на клапата - плавно да нараства.
            Колеги,къде е буксата там на ТПС-а на 2.0 20в (155 20в) Браво ХГТ?Мерси,че на мен ми казаха,за някво напрежение и заради това във високите понякога глъхнела колата

            Got nos?

            Коментар


              #7
              И аз днес се занимавах с него но го свалих само до 0.4 и работи добре ,намалих газта много и пак работи добре .Утре ще пробвам и твоя начин .По автодата го дават 0.4_0.5 но май не е така.Сега сефте чувам 0.15
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                Ето това намерих в service manual. Напрежение във функция от ъгъл.
                Прикачени файлове
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #9
                  Никой ли не желае да ми помогне ?

                  Got nos?

                  Коментар


                    #10
                    Колега, мога да ти изпратя един service manual на имидж файл ~300-400Mb. Пише всичко ама е на англииски език Иначе мога да споделиме опит евентуално в събота че и аз ще разглобявам ТСП да го чистя ако е хубаво времето. А иначе моите перипетии със тихите обороти са на този линк http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1149 Успех

                    Коментар

                    Working...
                    X