Колеги някой знае ли какви трябва да са стойностите на съпротивлението и напрежението на изхода на ТПС-а при напълно затворена и напълно отворена клапа на дросела. Става въпрос за браво 1.6 с металните колектори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стойности на ТПС-а - открити
Collapse
X
-
Между левия и десния крак съпротивлението е постоянно променя се средното краче, което се явява изход. Дали ЕКУ-то отчита нива 0 и 1 или следи всяка промяна на напрежението. Голям проблем с тия обороти и не ми се дават пари за фалшиви диагностики и съм решил да проверя тия по лесните за диагностициране датчици.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Да си завърша темата. Открих в service manual на фиат, че стойността на изходното напрежение при отпуснат педал трябва да е 0.15V при мен беше 0.55V и от там са идвали проблемите ми с празния ход. Как реших проблема - тъй като TPS-a си има точно положение и не може да се настройва на ляво на дясно и при вкарване в остта на дросела се завърта с няколко градуса и от там се променя съпротивлението си. В service manual пише че няма нужда от настройка и компютъра се адаптирал към тази грешна стойност, обаче изглежда не е така. И какво направи аз, ами взех дрелката и му разширих отворите за закрепване към дросела и сега спикойно мога да настроя напрежението на изхода при отпуснат педал. С това проблема с оборотите се реши и вече са стабилни.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
ogi28b написа:В някаква аутодата пише че при изгасен двигател и извадена букса, ако приемем че крачетата са ляво средно и дясно - между лявото и дясното трябва да има съпротивление от 0 до 1200 ома, а при отваряне на клапата - плавно да нараства.
Got nos?
Коментар
-
Колега, мога да ти изпратя един service manual на имидж файл ~300-400Mb. Пише всичко ама е на англииски език Иначе мога да споделиме опит евентуално в събота че и аз ще разглобявам ТСП да го чистя ако е хубаво времето. А иначе моите перипетии със тихите обороти са на този линк http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1149 Успех
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар