Здравейте,От скоро съм горд собственик на Фиат Пунто 1.2 от 2001 година. Карах го цяло лято без нищо да му правя, т.к беше обслужено като го купих. Навъртях 2000км извън градско и после започнах градско. И един хубав ден (не я бях карал 3 дена преди това) не ми запали - всичко угасна по таблото и реших че са ми продали колата със скапан акумулатор. Закараха ме до най близкото място и смених акумулатора с чисто нов с по-добри харектеристики от стария (забравих му марката). Човека от там ми каза да мина да ми замери тоците и как е всичко, но аз все не намирах време да мина и 2-3 седмици по-късно пак същия проблем - оставих колата за уикенда паркирана - тръгвам да паля понеделник сутринта (още е хубаво времето сутрин) и пак същото - няма ток. Какво да правя и колко струват консумативите, какви са те и къде да ида на ремонт, а сам може ли да се мъча да го оправям - снощи оставих акумулатора да се зарежда и днес поне след работа да мога да запаля, надявам се...Благодаря ви предварително за съветите!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с акумулатор/алтернатор на Пунто 1.2/2001
Collapse
X
-
...продължение...
значи да допълна към същия проблем... заредих акумулатора и взех да премера как зарежда...като я запаля и не пускам нищо (парно,фарове и т.н) ми отчита 14.2 някъде .. а като пусна парното на 4, дълги фарове и ми пада на 13.1... значи не ми зарежда като хората алтернатора...къде да закарам да я погледнат, или някой има ли идея какво да погледна...? също така сложих аларма за каското ми, има ли възможност като са я монтирали да са направили гаф и да дърпа толкова ток тази аларма, за да ми източи акумулатора за 1-2 вечери като не карам?Fiat Punto MK2
Реклама
Collapse
Коментар