Видях,че има доста теми по въпроса ми ,но никъде не открих точно това което ме интересуваше.Не може ли радиото да се върже да си работи и когато не е на контакт колата или ще трябва да зареждам акумолатора през 2-3 дена.Имали начин да направа тая врътка без да ми пада акумолатора.Радиото не е оригиналното ако има значение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Радиото да работи като не е на контакт ?? Браво.
Collapse
X
-
Re: Радиото да работи като не е на контакт ?? Браво.
liverpool235 написа:Видях,че има доста теми по въпроса ми ,но никъде не открих точно това което ме интересуваше.Не може ли радиото да се върже да си работи и когато не е на контакт колата или ще трябва да зареждам акумолатора през 2-3 дена.Имали начин да направа тая врътка без да ми пада акумолатора.Радиото не е оригиналното ако има значение.
-
Re: Радиото да работи като не е на контакт ?? Браво.
silversony написа:liverpool235 написа:Видях,че има доста теми по въпроса ми ,но никъде не открих точно това което ме интересуваше.Не може ли радиото да се върже да си работи и когато не е на контакт колата или ще трябва да зареждам акумолатора през 2-3 дена.Имали начин да направа тая врътка без да ми пада акумолатора.Радиото не е оригиналното ако има значение.Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Когато са свързани и двата плюса на касетофона, постоянно, както е описано в другата тема има доста сериозна консумация дори и при изключен касетофон. Зависи от касетофона, но съм мерил на различни коли от 180 до 250мА, което е прекалено много. За да ви важи гаранцията на акумулатора примерно не трябва да е повече от 50мА. При здрав акумулатор и каране всеки ден не е проблем, но иначе не.На схемата на всеки касетофон е посочено кой кабел трябва да има постоянен плюс за да си помни настройките и кой трябва да има само при контакт, за да работи касетофона. Имайте в предвид, че поне на Бравата в оригиналната букса са размемени местата на двата плюса и като я щтракнете направо в ИСО конектора на касетофона хем няма да ви работи без контакт, хем няма да си помни настройките!При свързан касетофон само при контакт и пусната аларма, консумацията ми е 10-15мА, което е далеч под горната граница, която дават за акумулатора.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
pakumba написа:това изглежда важи само за неоригиналните касетофониFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Направих го и съм много щастлив и благодарен на всички за оказаната помощ ! Работа за 10 минути и ползвах тази тема за помощ http://italauto-bg.net/forum/viewtop...567fd3&start=0 Мерси още веднъж !Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар