Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Заключване на вратите след запалване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Наистина е глупаво и според мен но при някой автомобили си го има фабрично. Специално при няколко модела на Порше вратата се заключва със специални скоби така да ги нарека а не от ключалката която си е като на повечето автомобили. Не е само да не те оберат на светофарите ами си има големи усуквания на купето и затова се слага това принудително заключване, автомобил с отворена врата не се кара, вратата също държи купето. За направата на такава екстра е достатъчно едно реле време което да се управлява от няколко места обаче. Продават се такива релет които са програмируеми и са с няколко входа. При подаване на контакт релето получава захранване но не брой, след затваряне на врата отново не почва да брой, след запалване на двигателя тогава вече може да брой ако обаче е затворена вратата и вече може да се добави и някаква скорост при която да задейства заключването. Задължително обаче дори и да е съвсем просто устройството трябва да се направи да заключи след запалване на двигателя. Един път съм ходил и аз заради такава аларма до вкъщи за второто дистанционно и повече така няма да си сложа дори и да може да се изключи като опция.

    Коментар


      #17
      Аз колеги единствено искам като запаля колата след няколко секунди да заключи вратите или при натискане на спирачката (ми се струва най добре ) но искам само за заключване и то само при запалване не искам отключване или скорости (на новото берлинго е със скорост май 20 км/ч)
      1.6 16v 96 г. 103 hp.
      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

      Коментар


        #18
        Колега така като се замисля няма да минеш само с обикновено реле, ще си трябва нещо по така. Трябва да се знае как става заключването, не съм на 100% сигурен но на мареата като и слагах алармата на един от проводниците към централното като подадеш + заключва и на същият проводник като подадеш - отключва. Трябва да се знае дали трябва да е само един импулс с някакво време или може постоянно да се подава. Даже докато пиша ми идва на акъла ако наистина заключва с + се пуска една жица от стоп машинката към управлението на централното и при натискане на спирачката ще се заключи, за да не се получи повторен опит за заключване при натискане на спирачката последователно на жицата трябва да се сложи едно реле което да я прекъсва, то пък да се управлява от централното и пак по спомен го казвам, че излизаше + на два различни проводника според заключено /отключено.

        Коментар


          #19
          Ето нещо такова трябва да се получи За релето ни трябва + който да го задейства при заключени врати, НО контакт ще прекъсне връзката между СМ (стоп машинката) и ЦУ (централното управление) и ще стане. Но отново стоплих водата и ми изниква, че релето ще работи и когато колата не работи и е заключена, може да се наложи второ реле. Общо взето ако някой ми каже каквото ме интересува мисля, че ще ти направя проста схема без никаква електроника и релета време :D

          Коментар

          Working...
          X