Здравейте,Моля за съвет или помощ.имам гранде пунто мултиджет дизел 2008.Катастрофирало.Удара е в предно ляво колело , калник и колонка.Стъкла , фарове всичко е здраво Еърбеговете и коланите са излетели.Не мога да го запаля.На таблото свети "повреда мотор" и когато се постави ключа и завърти не светва Фиат код / катинарчето / Ключа със сигурност е оригинален, защото алармата отключва и заключва / взех я от жена в Италия /Стартера върти, но нафтовата помпа във резервоара не върти.Емърджънси старта не сработва - както е описан във книжката.По мотора няма никакви повреди от удара.На скоростите е скъсано едно ухо, с което се прикрепва към тампона.Някой ако има идея или знае как да се чете ECU то, за да разберем каква е причината,моля да ми пише.много благодаря мадсатбг
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
гранде пунто мултиджет 2008
Collapse
X
-
emzo написа:Предполагам само с Examiner , евнтуално KTS, но не съм сигурен.
Коментар
-
С ЕЛМ може и да може, но еневтуално само да ги прочете.Колега, инерционен бутон (emergency inertia button)търси. При Браво примерно, при удар прекъсва веригата към помпата в резервоара.На моята кола се намира вляво, на мястото където свършва прага (вляво от съединителя).F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Колега, инерционен бутон (emergency inertia button)търси. При Браво примерно, при удар прекъсва веригата към помпата в резервоара.)Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
quote]На GP този бутон е под жабката-най-вдясно-между другото, има го описан в Owner manual. Ако е сработил, би трябвало да имаш съобщение "FPS"на дисплея.[/quote]Няма никакво съобщение на дисплея, този бутон е заменен при този модел със определена последоватеност на включване на мигачите, което е описано в ръководството.благодаря
Коментар
-
emzo написа:Отиваш в Ауто Италия и "хващаш" някой диагностик с мобилен examiner, караш го Грандето да го прегледа и си плащаш.Не за друго ами се съмнявам в достоверността от "диагностика" с ЕЛМ.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:я провери да няма някой бушон изгорял кода трябва да светва първоначално и после да гасне а от сервиза едвали да ти помогнат ако е само за паленето ако им го остадиш да го нарават може и да се съгласят за доста пари
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар