Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

гранде пунто мултиджет 2008

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    гранде пунто мултиджет 2008

    Здравейте,Моля за съвет или помощ.имам гранде пунто мултиджет дизел 2008.Катастрофирало.Удара е в предно ляво колело , калник и колонка.Стъкла , фарове всичко е здраво Еърбеговете и коланите са излетели.Не мога да го запаля.На таблото свети "повреда мотор" и когато се постави ключа и завърти не светва Фиат код / катинарчето / Ключа със сигурност е оригинален, защото алармата отключва и заключва / взех я от жена в Италия /Стартера върти, но нафтовата помпа във резервоара не върти.Емърджънси старта не сработва - както е описан във книжката.По мотора няма никакви повреди от удара.На скоростите е скъсано едно ухо, с което се прикрепва към тампона.Някой ако има идея или знае как да се чете ECU то, за да разберем каква е причината,моля да ми пише.много благодаря мадсатбг

    #2
    Предполагам само с Examiner , евнтуално KTS, но не съм сигурен.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Предполагам само с Examiner , евнтуално KTS, но не съм сигурен.
      Може да пробва с ELM327 предполагам поне грешките може да покаже, ако има такива. А за непаленето сигурно има някакъв противопожарна защита която е сработила.
      Marea Weekend HLX Jtd 110

      oO(_)____////____(_)Oo

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        Предполагам само с Examiner , евнтуално KTS, но не съм сигурен.
        Здравей и благодаря за отговора,не съм на ясно как става тестването и с какво - чета за адаптори и програми за диагностика, но не съм се занимавал до сега с диагностика на автомобиликарал съм Жигули, Форд ескорт а сега , надявам се и Пунто. за това съм готов да взема колега от къде и да е в софия и да тестваме ако има интереси ще има и бира разбира се.Питах във Фиат сервиза и там ми казаха да сменя всичко при тях / колани, еърбегове/,но аз не мога да я запаля и да се движа.Дотук дойде на камион.Освен това и удоволствието от "ръчкането"Да има противопожарна защита- Fuel cut-off - но тя се премахва чрез последователност от включване и изключване на мигачитеДобре е описано в книжките - това съм го правилпоздрави

        Коментар


          #5
          С ЕЛМ може и да може, но еневтуално само да ги прочете.Колега, инерционен бутон (emergency inertia button)търси. При Браво примерно, при удар прекъсва веригата към помпата в резервоара.На моята кола се намира вляво, на мястото където свършва прага (вляво от съединителя).
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Колега, инерционен бутон (emergency inertia button)търси. При Браво примерно, при удар прекъсва веригата към помпата в резервоара.)
            На GP този бутон е под жабката-най-вдясно-между другото, има го описан в Owner manual. Ако е сработил, би трябвало да имаш съобщение "FPS"на дисплея.
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #7
              quote]На GP този бутон е под жабката-най-вдясно-между другото, има го описан в Owner manual. Ако е сработил, би трябвало да имаш съобщение "FPS"на дисплея.[/quote]Няма никакво съобщение на дисплея, този бутон е заменен при този модел със определена последоватеност на включване на мигачите, което е описано в ръководството.благодаря

              Коментар


                #8
                Отиваш в Ауто Италия и "хващаш" някой диагностик с мобилен examiner, караш го Грандето да го прегледа и си плащаш.Не за друго ами се съмнявам в достоверността от "диагностика" с ЕЛМ.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Отиваш в Ауто Италия и "хващаш" някой диагностик с мобилен examiner, караш го Грандето да го прегледа и си плащаш.Не за друго ами се съмнявам в достоверността от "диагностика" с ЕЛМ.
                  Посъветвай ме кого да потърся, не знам как да го "хвана", ако във форума има някой готов да се пробва със удоволствие ще кажа каса бира / разбирай плащам си / благодаря

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    я провери да няма някой бушон изгорял кода трябва да светва първоначално и после да гасне а от сервиза едвали да ти помогнат ако е само за паленето ако им го остадиш да го нарават може и да се съгласят за доста пари
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      я провери да няма някой бушон изгорял кода трябва да светва първоначално и после да гасне а от сервиза едвали да ти помогнат ако е само за паленето ако им го остадиш да го нарават може и да се съгласят за доста пари
                      всички предпазители са проверени един по един,но няма изгорял.благодаря

                      Коментар

                      Working...
                      X